Strona 1 z 7 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 68

Wątek: [AMMarshall] Portrety.

  1. #1
    Uzależniony Awatar AMMarshall
    Dołączył
    Jun 2009
    Miasto
    Skierniewice, Łomża, Białystok, Brno
    Posty
    670

    Domyślnie [AMMarshall] Portrety.

    Witam!

    CB czytuję od dawna, od niedawna jako zarejestrowany użytkownik.
    Korzystając z okazji (mój pierwszy post) witam wszystkich forumowiczów!

    Wrzucam kilka fotek, bardzo proszę o komentarze/sugestie/uwagi.

    Adam Marczak Marshall
    Moje fotki na CB: Człowiek/Portret | Galeria ogólna

  2. #2

    Domyślnie

    1 poprawnie, ale na 2 i 3 może by chłopakowi zostawić ręce jest młody to może mu sie do czegoś jeszcze przydadzą w wyniku PS-owania skóra wyszła dość trupia (sino-szara -zakładam że to nie wina monitora) i to mi chyba najbardziej doskwiera w odbiorze zwłaszcza że pozuje młoda osoba.
    Canon EOS 5D + Canon 28-300/1:3,5-5,6 L IS USM, Canon 50/1:1,4 USM

  3. #3
    Pełne uzależnienie Awatar Loome
    Dołączył
    Jul 2008
    Miasto
    Poznan
    Wiek
    34
    Posty
    1 008

    Domyślnie

    jesli robisz w rawach to zadbaj o ekspozycje - na 1 i 3 są przepalenia na koszuli.
    1 - calkiem dobry kadr i mina modela fajna powodzenia

  4. #4
    Uzależniony Awatar AMMarshall
    Dołączył
    Jun 2009
    Miasto
    Skierniewice, Łomża, Białystok, Brno
    Posty
    670

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Canonborg Zobacz posta
    1 poprawnie, ale na 2 i 3 może by chłopakowi zostawić ręce jest młody to może mu sie do czegoś jeszcze przydadzą w wyniku PS-owania skóra wyszła dość trupia (sino-szara -zakładam że to nie wina monitora) i to mi chyba najbardziej doskwiera w odbiorze zwłaszcza że pozuje młoda osoba.
    Ręce zgubiłem kadrując fotografię, zauważyłem to za późno. Nie do poprawienia ale nauka na przyszłość...
    Co do koloru/odcienia skóry - może i przebajerzyłem, może to takie było. Poniżej fotki w kolorze, bez winiety/dodatków.

    Cytat Zamieszczone przez Loome Zobacz posta
    jesli robisz w rawach to zadbaj o ekspozycje - na 1 i 3 są przepalenia na .
    1 - calkiem dobry kadr i mina modela fajna powodzenia
    Mam RAWy, poprawiłem delikatnie (może jeszcze za mało) - patrz te same fotki bez kombinacji kolorystycznych.

    Dziękuję za uwagi!

    Poniżej fotografie bez kombinowania kolorów, winiety...
    Proszę o komentarze - czy to nie za bardzo nasycone, czy taka kolorystyka jest do zaakceptowania??

    Adam Marczak Marshall
    Moje fotki na CB: Człowiek/Portret | Galeria ogólna

  5. #5
    Bywalec Awatar simon83
    Dołączył
    Oct 2007
    Miasto
    Września
    Wiek
    37
    Posty
    216

    Domyślnie

    Osobiscie wole pierwszy set. Pierwsze zdjecie z niego swoja droga bardzo przyjemne.
    Pozdrawiam, Szymon Zdziabek
    Blog: http://szymon.zdziabek.net/blog

  6. #6
    Coś już napisał
    Dołączył
    Apr 2009
    Posty
    71

    Domyślnie

    Podoba mi się pierwsza wersja tych zdjęć. Jest bardziej taka niby tajemnicza, niby nie. Pozwala bardziej podążać za wzrokiem chłopa. Krążą tam domysły i myśli, co mi się bardzo podoba. Gratuluje uchwycenia myśli modela. Są bardzo "widoczne". Dlatego chyba te zdjęcia mają taki urok w sobie

  7. #7
    Bywalec Awatar RAdoCanon
    Dołączył
    Aug 2008
    Miasto
    Rzeszow
    Wiek
    33
    Posty
    117

    Domyślnie

    hmm skora zbyt pomaranczowa
    5dm2

  8. #8
    Pełne uzależnienie Awatar Merauder
    Dołączył
    Jul 2008
    Miasto
    Myslovitz
    Wiek
    38
    Posty
    1 092

    Domyślnie

    Pierwsza seria zdecydowanie lepsza pod wzgledem kolorystyki, przyjemna obrobka. Same kadry mi pasuja choc juz ukazanie modele nie bardzo. Jak na dziecko to przede wszystkim strasznie powazne, dwa to zbyt pozowane te zdjecia, dlatego raza nienaturalnoscia. Na stronce masz pogodniejsze, a zarazem naturalniejsze fotki tego chlopaka.

    Co do ostatniej serii, ktora w zasadzie z tego co piszesz jest wypluta prosto z RAWow to skopany jesst WB. Masz RAWy, a wiec sprawa prosta.
    Ostatnio edytowane przez Merauder ; 04-07-2009 o 12:42
    7D | 450D | C10-22 3.5-4.5 | S8 3.5 Fish | C28 1.8 | C50 1.4 | C85 1.8 | 430EX II | Phottix|

  9. #9
    Uzależniony Awatar Biperek
    Dołączył
    Jan 2007
    Miasto
    Augustów
    Wiek
    51
    Posty
    594

    Domyślnie

    Fajne tło więc kadrowałbym nieco szerzej. Model po prostu wymiata. Zdjęcia, jak dla mnie, coś w sobie mają. Z tym modelem wiele zdziałasz.
    Pozdrawiam
    Marek/Biperek

  10. #10
    Początki nałogu Awatar x-mac
    Dołączył
    Feb 2009
    Miasto
    Wrocław
    Wiek
    43
    Posty
    285

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez RAdoCanon Zobacz posta
    hmm skora zbyt pomaranczowa
    Lato nastało! albo po soku z marchwi?...

    Mnie osobiście bardziej podchodzi druga seria, jest bardziej naturalna dla dziecka, chociaż pierwsze skojarzenie to jak w refrenie "czerwony jak cegła...". Może temp. barwową trochę ochłodzić, nieco wysycić kolor i będzie w sam raz?

    Pierwsze dwie fotki podobają mi się - #1 zamyślone, ale jeszcze dziecko, #2 młody "biznesmen-wizjoner". Trzecia nieszczególnie (cięcia i zbyt sztywna poza małego modela).
    I podobnie jak Biperek uważam: mały model, duży potencjał!
    marcin
    forma wynika z funkcji (ls) - mniej znaczy więcej (mvdr) - ornament to zbrodnia (al)

    szukaj: 1 2 3

Strona 1 z 7 123 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •