Strona 1 z 5 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 44

Wątek: Jakim obiektywem zrobić taki portret?

tusia
    Guest

Domyślnie Jakim obiektywem zrobić taki portret?

Bardzo intryguje mnie ta fotografia. Ciekawa jestem czy fotografuje Canonem. Wiecie może, jakiego obiektywu użył do zrobienia tego zdjęcia.

http://www.fotopolis.pl/index.php?g=193

http://www.arekdziczek.pl
    (zakładka portfolio|)

Zablokowany
    Miasto
    Poznań

Domyślnie

Nie widzę w tej fotografii żadnej rewelacji sprzętowej. Jasne szkło + pewnie matryca FF, no i mamy to co mamy. Wydaje mi się jednak, że fota jest strzelona analogiem.

Domyślnie

Czyżby nastepny człowiek myślący, że sam aparat robi zdjęcie? Tu nie chodzi o to jakim obiektywem zostało zrobione zdjęcie, tylko co sie na nim znajduje i jak to zostało pokazane. Też mi sie wydaje, ze to analog, a co do szkła to raczej coś uniwersalnego bo w p-folio są zdjecia z całej wyprawy wiec albo spacerzoom albo jakiś standard
    EOS 20d, EOS 300, Tokina 20-35/3.5-4.5, EF 50/1.8, EF 28-80/3.5-5.6 II, 380 EX, Metz 44 af3, Zenit 412DX, Zenitar 50/2, statyw i chęci do nauki

Domyślnie

18-55 ... np tym też takie można zrobić . To zależy od fotografa jakie zdjęcia wychodzą...
    Szesnatsolatek z średnim doświadczeniem

Uzależniony
    Miasto
    Warszawa

Domyślnie

Bajtek - niby tak, ale nie do końca nie każdym obiektywem uzyskasz taką głebie ostrości jaką widać na tym zdjęciu, akurat do tego potrzebny jest jasny obiektyw.

Co do tego że zdjęcia robi fotograf, nie sprzęt - zgadzam się w zupełności.

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez ukasz Zobacz posta
    Bajtek - niby tak, ale nie do końca nie każdym obiektywem uzyskasz taką głebie ostrości jaką widać na tym zdjęciu, akurat do tego potrzebny jest jasny obiektyw.

Co do tego że zdjęcia robi fotograf, nie sprzęt - zgadzam się w zupełności.
    Masz rację . Co do głębi zgadzam się
    Szesnatsolatek z średnim doświadczeniem

Bywalec Awatar SirDuncan

Domyślnie