Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 18

Wątek: Czyszczenie matrycy + serwis na Żytniej ...

Mieszany widok

  1. #1
    Bywalec
    Dołączył
    Mar 2004
    Miasto
    Świętochłowice
    Wiek
    42
    Posty
    132

    Talking Czyszczenie matrycy + serwis na Żytniej ...

    Witajcie po przerwie wakacyjnej...

    Wprawdzie pogoda nie byla najlepsza na zdjecia, ale w ktoryms momencie zauwazylem syfki na matrycy. Zasmucilo mnie to bardzo, bo byly na tyle duze, ze nie daloby sie ich oczyscic programowo....

    Jako, ze bylem w Sopocie, a mieszkam na slasku, to mysle, pojade przez Rzym do Krymu i wdepne do Wawki...

    Po godzinie krazenia po Wawie (grr) dotarlem na Zytnia.
    Byla mala kolejka, Panowie z jedynkami (siakies pismaki) i potem ja....
    (wczesniej dzwonilem i umowilem sie z mila pania).

    I co sie okazalo....

    Aparacik przyjeli bez niczego....nie chcieli nawet gwarancji (mam "europejska" bo puszka z nemcow) i...... wykonali wszystko w DWIE godzinki!

    Wyczyscili matryce i matowke. A ja spokojnie moglem wrocic do domu.

    MJ
    3staDe + 18-55 USM + 50 1.8 + 35-135 USM + 100-300 USM + BeGie + 420EX
    "Photography is 50% photographer, 40% light, 10% equipment"
    www.jopczynski.art.pl

  2. #2
    Bywalec Awatar kartel
    Dołączył
    May 2005
    Miasto
    Warszawa
    Wiek
    41
    Posty
    165

    Domyślnie

    hmmm.. nie rozumiem czego innego mogłeś się spodziewać... powiedz lepiej ile zapłaciłeś skoro nie wzięli gwarancji chyba że uwierzyli na słowo.
    50d + Canon 24-105 f4 IS |Reszta bubli i kompletnie brak czasu...

  3. #3
    Uzależniony Awatar mxdanish
    Dołączył
    Apr 2005
    Miasto
    Rumia
    Wiek
    46
    Posty
    632

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez kartel
    hmmm.. nie rozumiem czego innego mogłeś się spodziewać... powiedz lepiej ile zapłaciłeś skoro nie wzięli gwarancji chyba że uwierzyli na słowo.
    Pincet złoty piękny kawalerze
    5DmII/BG-E6 + 1DmIII | EF 17-40/4 L | EF 28/1.8 | EF 50/1.4 | EF 85/1.8 | EF 70-200/2.8 L
    RS-80N3 | Speedlight 580 EX II + Sigma EF-500 DG Super | Manfrotto 055CLB + 141RC

    ___________
    www.MD-FOTO.pl | Mój BLOG | Zapraszam

  4. #4
    Bywalec Awatar kartel
    Dołączył
    May 2005
    Miasto
    Warszawa
    Wiek
    41
    Posty
    165

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez mxdanish
    Pincet złoty piękny kawalerze
    A widzisz.... 8) 0zł!! :-D
    50d + Canon 24-105 f4 IS |Reszta bubli i kompletnie brak czasu...

  5. #5
    zło konieczne Awatar Vitez
    Dołączył
    Jan 2004
    Miasto
    Warszawa
    Posty
    19 804

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez kartel
    powiedz lepiej ile zapłaciłeś skoro nie wzięli gwarancji chyba że uwierzyli na słowo.
    Trzeba bedzie chyba watek o serwisie na Zytniej przykleic i jakos oflagowac bo mnoza sie jak muchy .
    Pisalem wyraznie w tym watku:
    http://canon-board.info/showthread.php?t=3764&page=2

    - czyszczenie matrycy - od reki, za darmo, nie pytaja o gwarancje

  6. #6
    Bywalec Awatar kartel
    Dołączył
    May 2005
    Miasto
    Warszawa
    Wiek
    41
    Posty
    165

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez miszka
    Aparacik przyjeli bez niczego....nie chcieli nawet gwarancji (mam "europejska" bo puszka z nemcow) i...... wykonali wszystko w DWIE godzinki!MJ
    Z tego nie wynika czy zapłacił czy nie... dlatego pytam :razz:
    50d + Canon 24-105 f4 IS |Reszta bubli i kompletnie brak czasu...

  7. #7
    Bywalec
    Dołączył
    Mar 2004
    Miasto
    Świętochłowice
    Wiek
    42
    Posty
    132

    Domyślnie

    0 zl!
    3staDe + 18-55 USM + 50 1.8 + 35-135 USM + 100-300 USM + BeGie + 420EX
    "Photography is 50% photographer, 40% light, 10% equipment"
    www.jopczynski.art.pl

  8. #8
    Pełne uzależnienie Awatar muflon
    Dołączył
    Mar 2004
    Miasto
    Zürich
    Wiek
    48
    Posty
    6 763

    Domyślnie

    Kurcze, a może to jest tak, że tam jest taki przełącznik gdzieś na ścianie "Service Mode" Domyślnie jest w pozycji zielonej - to oznacza, że można klienta zlewać i wciskać mu kit, ale po kazdej informacji na forum przełącza się go na kilka dni w pozycję "czerwoną" - "Customer alert" ;-) Po czym ktos zdziwiony dobrą obsługą pisze posta, wajcha wraca na domyślną pozycję i.. od nowa

  9. #9
    Uzależniony Awatar Riccardo
    Dołączył
    May 2005
    Miasto
    Warszawa
    Wiek
    50
    Posty
    691

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez muflon
    Kurcze, a może to jest tak, że tam jest taki przełącznik gdzieś na ścianie "Service Mode" Domyślnie jest w pozycji zielonej - to oznacza, że można klienta zlewać i wciskać mu kit, ale po kazdej informacji na forum przełącza się go na kilka dni w pozycję "czerwoną" - "Customer alert" ;-) Po czym ktos zdziwiony dobrą obsługą pisze posta, wajcha wraca na domyślną pozycję i.. od nowa
    Czyli trzeba wygenerowac skrypt piszacy automatycznie maila raz na tydzien o serwisie na Zytniej?
    Pozdrawiam
    Riccardo
    --
    Fuji & Ricoh

  10. #10
    Bywalec
    Dołączył
    Mar 2004
    Miasto
    Świętochłowice
    Wiek
    42
    Posty
    132

    Domyślnie

    Heh, skoro kolesie z jedynkami tam przychodza, to chyba nie moze byc tak zle ??
    3staDe + 18-55 USM + 50 1.8 + 35-135 USM + 100-300 USM + BeGie + 420EX
    "Photography is 50% photographer, 40% light, 10% equipment"
    www.jopczynski.art.pl

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •