Strona 1 z 4 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 31

Wątek: Zakup sprzętu - fotografia biżuterii

Mieszany widok

koniofix
    Guest

Domyślnie Zakup sprzętu - fotografia biżuterii

Witam, jestem na etapie wyposażania stanowiska pracy w zestaw fotograficzny - budżet około 7-8 tyś. Chodzi o fotografię biżuterii srebrnej, chciałbym uzyskać mniej więcej takie efekty jak na http://www.silverrush2000.com/. Proszę o radę głównie w wyborze body + najważniejsze obiektyw. Nie znam się zupełnie na fotografii ale muszę wydać szybko pieniądze na sprzęt dlatego nie mam czasu na przekopanie forum. Za wszystkie rzeczowe rady będę b. wdzięczny.

Pełne uzależnienie Awatar pank
    Miasto
    wawa

Domyślnie

40D + canon 100/2.8 Macro + taki zestaw: http://www.eltec.alpha.pl/produkt.php?id=1497, lub taki jeżeli chcesz taniej: http://www.eltec.alpha.pl/produkt.php?id=1495 + zatrudnienie fotografa który będzie umiał z tego skorzystać.
    Nazywam się Piotr Knap, to i informacja że moje nazwisko można wyguglać nie jest zdaje się sprzeczne z 8 punktem regulaminu forum więc nie rozumiem czemu zostało to usunięte. Albo inaczej, rozumiem, ale powód jest dość żenujący

koniofix
    Guest

Domyślnie

dzięki za b. szybkie info. Mam w związku z tym 2 pytanka:
    1) co oznacza że obiektyw makro ma parametr 100 i jak to się różni z parametrem 50
    2) czym różni się doświetlanie takiego namiotu bezcieniowego zwykłymi żarówkami (świecą cały czas) od żarówek błyskowych albo lamp studyjnych?
    thx

Bywalec
    Miasto
    Będzin

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez koniofix Zobacz posta
    1) co oznacza że obiektyw makro ma parametr 100 i jak to się różni z parametrem 50
    Przepraszam, ale jak widzę takie pytanie to mam wrażenie, że musisz się najpierw poważnie zastanowić nad 2 opcjami:
    1.
    Cytat Zamieszczone przez pank
    zatrudnienie fotografa który będzie umiał z tego skorzystać.