Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 29

Wątek: Parasolka na plener ślubny

  1. #11

    Domyślnie

    Rozumie, ze chcesz miec lampe na sankach w aparacie a za Toba bedzie stac asystent ktory bedzie Ci nia machac przed glowa? Ja bym sie na to nie pisal i kupil kabel albo tanie chinskie radio

  2. #12
    Bywalec Awatar armageddon
    Dołączył
    Apr 2008
    Miasto
    Sopot
    Wiek
    36
    Posty
    128

    Domyślnie

    zdaje mi sie ze 430 EX mk II nie ma błysku stroboskopowego. a co do asystenta z parasolka...bardzo dobrze sie sprawdza, zblizy sie troche z parasolka do twarzy pary mlodej i blysk odbity ladnie wyeliminuje cienie. przynajmniej w teorii
    Canon EOS 450D, 18-55 IS, 50mm 1.8, Speedlite 430 EX mark II kiedyś: 70-200mm f/4L, Lowepro Rezo 170AW

  3. #13
    Zablokowany
    Dołączył
    Nov 2006
    Miasto
    Poznań
    Wiek
    35
    Posty
    4 359

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez armageddon Zobacz posta
    przynajmniej w teorii
    ...



    Jeszcze takiej hecy nie widziałem Były co prawda kaski z mocowaną tam lampą i parasolką, były również JetPack'i ale żeby odbijać parasolką lampę ze stopki? Jeszcze raz : ...

  4. #14
    Bywalec Awatar armageddon
    Dołączył
    Apr 2008
    Miasto
    Sopot
    Wiek
    36
    Posty
    128

    Domyślnie

    tym sposobem odbijanie od scian, sufitów i innych wiekszych od palnika powierzchni tez jest hecą. w takim razie obrotowa głowica w lampie sprzyja powstawaniu absurdów. kabel off-shoe tez jest niepraktyczny bo siega pewno około metra po rozciagnieciu kabla. (nie korzystałem wiec ten metr jest na oko). wniosek: bez dwoch statywów, softoxów, lamp i radyjka nie ma co startować z weseliskiem
    Canon EOS 450D, 18-55 IS, 50mm 1.8, Speedlite 430 EX mark II kiedyś: 70-200mm f/4L, Lowepro Rezo 170AW

  5. #15

    Domyślnie

    zamiast parasolki zastosuj w takim razie lepiej dyfuzor typu lightsphere, albo bouncera... a w ostrym słońcu możesz nawet walić gołą lampą, byle nie przesadź z mocą...
    40d + 17-40/4L + 70-200/4L

  6. #16
    Bywalec Awatar armageddon
    Dołączył
    Apr 2008
    Miasto
    Sopot
    Wiek
    36
    Posty
    128

    Domyślnie

    dyfuzor doprowadzi do silnych punktowych blików w oczach. powiem tak: używalem srebrnej karimaty i odbijała silnie ale nierównomiernie, bo trudno ją naciągnąć przez co powierzchnia załamana.
    Canon EOS 450D, 18-55 IS, 50mm 1.8, Speedlite 430 EX mark II kiedyś: 70-200mm f/4L, Lowepro Rezo 170AW

  7. #17
    Zablokowany
    Dołączył
    Nov 2006
    Miasto
    Poznań
    Wiek
    35
    Posty
    4 359

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez armageddon Zobacz posta
    tym sposobem odbijanie od scian, sufitów i innych wiekszych od palnika powierzchni tez jest hecą.
    Jak na razie to była mowa o plenerowej sesji ślubnej. Wnioskuję zatem, że jeżeli plener, to światło będzie pochodziło w głównej mierze od słońca i nie będzie niczym zasłonięte, bo ciężko znaleźć ładne miejsce w całkowitym cieniu. W takiej sytuacji już nawet sama 430tka nie będzie wyrabiała się z "overpowerem ambientu", a co dopiero odbijana od parasolki. No chyba że chcesz robić ciasne portrety na 18mm
    Cytat Zamieszczone przez armageddon Zobacz posta
    kabel off-shoe tez jest niepraktyczny bo siega pewno około metra po rozciagnieciu kabla. (nie korzystałem wiec ten metr jest na oko).
    U mnie jest około 2m. Można też kupić wersję 5m, 10m, kupić więcej sztuk i połączyć, albo przedłużyć domowym sposobem.
    Cytat Zamieszczone przez armageddon Zobacz posta
    wniosek: bez dwoch statywów, softoxów, lamp i radyjka nie ma co startować z weseliskiem
    Weseliskiem? A ja myślałem że mówimy o plenerowej sesji ślubnej...

  8. #18
    Bywalec Awatar armageddon
    Dołączył
    Apr 2008
    Miasto
    Sopot
    Wiek
    36
    Posty
    128

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez micles Zobacz posta
    Weseliskiem? A ja myślałem że mówimy o plenerowej sesji ślubnej...
    to tylko ironia, ale generalnie odpowiadam za zdjecia poczawszy od przygotowan, kościół, wesele i plener. :-D jezeli planuje np czesc tej sesji zrobic wieczorem na plazy to 430stka swietnie sie juz sprawdzala i ładnie doswietlala sylwetki przy zachodzacym sloncu
    Ostatnio edytowane przez armageddon ; 25-06-2009 o 10:56
    Canon EOS 450D, 18-55 IS, 50mm 1.8, Speedlite 430 EX mark II kiedyś: 70-200mm f/4L, Lowepro Rezo 170AW

  9. #19
    Zablokowany
    Dołączył
    Mar 2009
    Wiek
    49
    Posty
    618

    Domyślnie

    możesz pokazać jedną fotkę jak wygląda takie doświetlone zdjęcie przy zachodzie ?

  10. #20
    Bywalec Awatar armageddon
    Dołączył
    Apr 2008
    Miasto
    Sopot
    Wiek
    36
    Posty
    128
    Ostatnio edytowane przez armageddon ; 25-06-2009 o 11:35
    Canon EOS 450D, 18-55 IS, 50mm 1.8, Speedlite 430 EX mark II kiedyś: 70-200mm f/4L, Lowepro Rezo 170AW

Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •