Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 11

Wątek: Fotografia biznesowa

  1. #1
    Meor
    Guest

    Domyślnie Fotografia biznesowa

    Witam. Jest to mój pierwszy wpis na forum i jeśli jest coś nie tak to proszę o poprawienie przez moderatorów.

    Dostałem ofertę pracy w firmie informatycznej. Moim zadaniem ma być robienie zdjęć ludzi w czasie pracy. Chciałbym zaznaczyć że nigdy wcześniej nie pracowałem komercyjnie i nie mam zbyt dużego doświadczenia w tej dziedzinie. Mój pracodawca jest perfekcjonistą i oczekuje ode mnie zdjęć niemalże idealnych (zwraca uwagę na najmniejszy szczegół). Prosiłbym o poradę jak najlepiej ustawiać ludzi do zdjęć w środowisku pracy ( chodzi mi tu głównie o rzeczy typu odpowiednie ułożenie nóg i tułowia by odpowiednio wyeksponować ułożenie barków itp. z pewną uwagą by nie wyszedł z tego portret pamiątkowy a zdjęcie biznesowe pracowników) Zdjęcia mają być użyte na stronie firmy a także w broszurze. Dobrą wskazówką jest http://jzportraits.home.att.net/ lecz nie jest to do końca to. Zdjęcia będą robione raczej w małych pomieszczeniach, głównie w otoczeniu serwerów i komputerów więc dobór obiektywów jest ograniczony. Wszelkiego rodzaju wskazówki, linki itp. mile widziane
    Pozdrawiam.

  2. #2
    Meor
    Guest

    Domyślnie

    nikt mi nie pomoże??

  3. #3

    Domyślnie

    http://www.istockphoto.com/user_view.php?id=629407 chyba najlepiej sie sprzedajace zdjecia biznesowe/ludzi mozna podejrzec co nieco

  4. #4
    Pełne uzależnienie Awatar Mellan
    Dołączył
    May 2007
    Miasto
    Poznań
    Wiek
    58
    Posty
    1 851

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Meor Zobacz posta
    nikt mi nie pomoże??
    A czego oczekujesz? Lawiny porad jak w sposób szybki, łatwy i zapewne niedrogim kosztem zostać świetnym fotografem? Równie dobrze można by zadać post: "Jak w tydzień zostać milionerem?"