Strona 53 z 65 PierwszyPierwszy ... 343515253545563 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 521 do 530 z 641

Wątek: Quantuum R+ Dual Power

  1. #521

    Domyślnie

    No tak zdecydowanie lepiej, tym bardziej że samochodem czasami blisko nie da się podjechać do lokacji, a przedłużacz musiałby iść po kilkaset metrów

  2. #522
    Zablokowany
    Dołączył
    Aug 2011
    Miasto
    EL PL
    Posty
    394

    Domyślnie

    na pewno macie rację - nie ma sensu dźwigać zwoju przewodów grubości palca

    dwa aku załatwią sprawę (szczególnie przy błyskaniu jedną lampą w plenerze)

    lampa ma być u mnie jutro , jak wszystko będzie OK - domówię drugą
    octa 150 + grid i DB + plaster były na miejscu w sklepie/hurtowni

    składanie octy chwilkę zajmuje ale z drugiej strony nie robię często zdjęć i zbytnio mi to nie przeszkadza

    dzięki za podpowiedzi

  3. #523

    Domyślnie

    lepiej kupić dwa takie zestawy bo nóż jakiś rabat dostaniesz przy zakupie dwóch lamp

  4. #524
    Zablokowany
    Dołączył
    Aug 2011
    Miasto
    EL PL
    Posty
    394

    Domyślnie

    na pewno tak - ale najpierw wolę pobłyskać jedną - jak się spodoba - domówię drugą
    rabat - może przy zakupie drugiej u tego samego sprzedawcy ?

    póki co - chłopakom ze sklepu oddalonego ode mnie o jakieś 150km opłacało się sprzedać mi z wliczonym kurierem UPS za 945zł , w moim rodzinnym mieście - 979zł - wiadomo że jak mam jechać przez pół miasta i płacić więcej to wolę nie jechać i płacić mniej ...dostawa po trackingu - jutro

  5. #525
    Zablokowany
    Dołączył
    Aug 2011
    Miasto
    EL PL
    Posty
    394

    Domyślnie

    lampa doszła , aku ma wystarczyć na jakieś 200 błysków bez ładowania

    pytanie - skoro oryginalny aku to 12V (jakieś 3Ah jeśli wierzyć chińskim nadrukom) - czy
    ktoś kombinował z podłączeniem zwykłego samochodowego aku ?

  6. #526
    Początki nałogu
    Dołączył
    Sep 2010
    Miasto
    Legionowo
    Posty
    467

    Domyślnie

    sam właśnie rozważam zakup tej lampy i cięgle mam dylemat czy kupić 300+R DP czy może 580EX2(używkę), chciał bym to połączyć z BD i "plastrem miodu". Używać w domowym małym studio + plener. Nie chcę wychodzi poza GO z f/4 max, ale częściej 2.0-2.8.
    za 300-etką przemawia moc na plener w studiu i tak bym pewnie schodził do minimum, a za 580EX2 większa mobilność i zawsze mogę użyć jej jako lampy na sankach podczas np. ślubów, bądź innych imprez masowych, a w backupie zostawić sobie 430EX2. Co do podłączenia np. aku od samochodu to myślałem o takiej opcji: aku od ciężarówki + przetwornica na 230V, dzięki temu masz: szybsze ładowanie + pilot

  7. #527

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez obcy21 Zobacz posta
    Co do podłączenia np. aku od samochodu to myślałem o takiej opcji: aku od ciężarówki + przetwornica na 230V, dzięki temu masz: szybsze ładowanie + pilot
    Aku od ciężarówki - waga ;] Ja mam 2x 20aH żelowe, i czasami i to jest za dużo Poza tym, na przetwornice musiałbyś wydać majątek, te popularne nie będą działać z lampami.

  8. #528
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Sep 2006
    Miasto
    Bydgoszcz.
    Posty
    3 468

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Em Es Zobacz posta
    lampa doszła , aku ma wystarczyć na jakieś 200 błysków bez ładowania

    pytanie - skoro oryginalny aku to 12V (jakieś 3Ah jeśli wierzyć chińskim nadrukom) - czy
    ktoś kombinował z podłączeniem zwykłego samochodowego aku ?
    Nie ma potrzeby kombinowania.W instrukcji jest opis połączenia zasilania z samochodu,a w zestawie przewód.

    W czasie ładowania lampy po błysku na batterypacku świeci się czerwona
    dioda.
    · Jeśli dioda przy wskaźniku poziomu akumulatora miga na czerwono
    oznacza to rozładowanie. Pracę można kontynuować po jego naładowaniu
    lub korzystając z zasilania akumulatorem samochodowym.
    · Aby podłączyć lampę do zasilania z gniazdka zapalniczki samochodowej
    (12V) należy podłączyć kabel zasilający, a następnie przestawić
    przełącznik w pozycję CAR. W tym trybie pracy batterypack nie jest
    ładowany a jedynie przekazuje zasilanie bezpośrednio z samochodu do
    lampy. UWAGA nie zaleca się długotrwałej pracy w trybie
    samochodowym z wyłączonym silnikiem, aby nie rozładować
    akumulatora.
    · W czasie pracy
    Ilośc błysków przelicz sobie opierając się na róznicy pojemności aku.Jeśli uruchomisz silnik to na litry paliwa
    Ostatnio edytowane przez janmar ; 04-11-2011 o 16:50

  9. #529
    Zablokowany
    Dołączył
    Aug 2011
    Miasto
    EL PL
    Posty
    394

    Domyślnie

    przy wspomaganiu zasilania z gniazda zapalniczki szybciej się ładuje

    aku z auta daje taki zapas że hoho a litry paliwa - klekot jak stoi w miejscu to ledwo co pali , wątpię czy litr na godzinę

  10. #530

    Domyślnie

    A ja w sumie wróce znowu do tematu używania lamp i battery packa w niskich temp... Dziś za oknem mamy niecałe 3stopnie, lampy użyłem w skate parku. Nie zauważyłem jakichś znacznych problemów z lampą. Akumulator wystarczył hmmm no ponad 100 błysków na połowie mocy użyłem, zapaliła się czerwona kontrolka w aku ale nadal błyskało. I w sumie zastanawiam się co by było jeśli bym np otoczenie akumulatora wyścielił jakąś folią termoizolacyjną... i tu rodzi się pytanie czy to by pozwoliło nam na ochronienie akumulatora przed zimnem? Jak myślicie? Bo wiadomo wydajność aku spada przy niższych temp...

Strona 53 z 65 PierwszyPierwszy ... 343515253545563 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •