Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 33

Wątek: Canon 30D + Tamron 17-50

Mieszany widok

Domyślnie Canon 30D + Tamron 17-50

Witam Pięknie...!!!
    bardzo proszę o poradę. Czy warto kupić dzisiaj ten zestaw który miałby posłużyć kilka lat np: 5lat. . 30D kosztuje teraz 2500 zł + obiektyw 1500. Wiem że aparat już stary model ale tyle się o nim naczytałem pozytywnych opini.Aparat nie do pracy a do zdjęć rodzinnych i wycieczkowych oraz do zaszczepienia bakcylu w dużych dzieciach .Może dla Was nudny i przerobiony temat na wylot ale naprawdę już zgłupiałem czytając wiele wątków i się zagubiłem. Boję się kupować zużytych foto , bo jestem jednak zielony i nie chcę kupować kichy w worku. Bardzo proszę o sugestie na ten temat. Miałem do tej pory EOS300, i A95. Chcemy jednak trochę ambitniej pofotografować.
    Z góry dzięki ....Zyga :-D

Bywalec Awatar caveman
    Miasto
    Wrocław

Domyślnie

Mam Canona 30D i bardzo sobie go chwalę. Zestaw o którym mówisz na pewno warto kupić, ale chyba nie za taki pieniądze. 30D w idealnym stanie poniżej 10000 klapnięć nie powinien kosztować więcej niż 2000zł.

Dopiero zaczyna
    Miasto
    Ełk

Domyślnie

Autorowi chyba chodzilo o nowe 30D bo takie na ceneo wlasnie za taka cene jest ;>

Bywalec Awatar caveman
    Miasto
    Wrocław

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez ilovemm90 Zobacz posta
    Autorowi chyba chodzilo o nowe 30D bo takie na ceneo wlasnie za taka cene jest ;>
    Faktycznie, jest na ceneo za 2,5 klocka. W chwili obecnej masz do wybory 3 puszki: 30D, 40D i 50D. Jeśli potrzebne nowe body to ja dopłaciłbym do 40D lub używane 30D szukał na allegro(sz) i zszedł z kosztów. A jak chcesz mieć sprzęt na 5 lat to z pewnością bierz 40D lub nawet 50D. Z drugiej strony ja bym dzieciakom nie dawał do rąk zabawki za 4k zł.
    pozdrawiam

Domyślnie