Pokaż wyniki od 1 do 10 z 16

Wątek: 580ex II - gwar. USA ?

Mieszany widok

  1. #1
    Początki nałogu
    Dołączył
    Nov 2008
    Miasto
    Dobczyce, Kraków
    Wiek
    49
    Posty
    317

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez kisman Zobacz posta
    Witam, temat jest dość podobny więc podłącze się tutaj i napiszę w czym problem. Sprzedawca(polski) sprzedał mi lampę 580ex II bez karty gwarancyjnej i instrukcji. O ile brak instrukcji mogę przeboleć to co do braku karty mam mieszane uczucia. Czy serwis na Żytniej wymaga karty gw. czy wystarczy sam dowód zakupu . Bardzo proszę o pomoc.
    karta gwarancyjna jets wymagana do naprawy. Skad serwis ma wiedziec że sprzęt jest na gwarancji czy nie. W moim wypadku jeszcze było wyslanie paragonu bądź faktury

  2. #2

    Dołączył
    Jun 2008
    Miasto
    Wrocław
    Posty
    11

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez adi760303 Zobacz posta
    karta gwarancyjna jets wymagana do naprawy. Skad serwis ma wiedziec że sprzęt jest na gwarancji czy nie. W moim wypadku jeszcze było wyslanie paragonu bądź faktury
    Przecież na fakturze/rachunku jest data zakupu. Do tego dodać rok, tudzież dwa i wszystko wiadomo.


    P.S. opieram się o swoje doświadczenia z naprawą gwarancyjną wykonaną w Polsce, sprzętu kupowanego na terenie Niemiec. Miałem jedynie fakturę, bez żadnej karty gwarancyjnej.
    Był to jednak laptop HP [nawet mi klawiaturę sprowadzali niemieckojęzyczną ]. Ale Canon jak to Canon, może być całkiem inaczej
    Ostatnio edytowane przez marbuk22 ; 03-07-2009 o 14:53

  3. #3
    Pełne uzależnienie Awatar pan.kolega
    Dołączył
    May 2008
    Posty
    2 817

    Domyślnie

    Gdybym miał możliwość kupowania nowego spprzętu o 15-20% taniej bez gwarrancji, to bym się nie zastanawiał (o ile sam sprzedawca jest godny zaufania). Przecież to jest buy 4 or 5, get one free! Chyba nikt nie wierzy, że co piąta lamppa pada w czasie gwarrancji?

    W życiu nabyłem w sumie co najmniej kilka tuzinów puszek SLR, obiekktywów do nich, i lamp. Ani razu nie skorzystałem z gwarrancji. Kilka razy (nie więcej niż 3-4) coś sie zepsuło, ale albo zwróciłem do sklepu, albo było dawno po gwarrancji.

    Oczywiście, jeżeli ktoś nabywa bardzo rzadko i dostałby zawału gdyby akurat coś padło, albo traktuje sprrzęt brutalniej, to dla komfortu może chcieć mieć gwarrancję. Dla mnie gwarrancja na nowy sprrzęt foto od Caanona warta jest nie więcej niż 5%, a na lamppę pewnie jeszcze mniej.
    Ostatnio edytowane przez pan.kolega ; 04-07-2009 o 08:43

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •