znam lepszy - robić i nie szukać dziury w całym
Moj 50/1.4 z 5d mark II czesto nie trafia w punkt, do tego stopnia ze 50/50 zdjęc jest do niczego. Bez przymkniecia przysłony bałbym się go zapiąc do body.
no to kolega ma chyba "trefny" egzemplarz.
Do pracy - 50d, 6d, 135 2.0, 85 1.8, 35 1.4, 24-70 is, DJI Phantom 3, + lampy, wyzwalacze, gripy, rigy, statywy....
hobbystycznie - brak czasu niestety :-(
50/50 to przegiecie faktycznie. Mi w kosciele nawet na bocznych trafia w 80% bezblednie a w plenerze - praktycznie w ogole nie narzekam.
śluby, studio - Poznań
5dmkII, 12-200mm w 5 szklach
Czytam, czytam i zacząłem się zastanawiać... Byłem już zdecydowany na 50/1.4 a tu same negatywne opinie. Czy będzie dobrze współgrał z 50d ? Skąd najlepiej kupić aby uniknąć wadliwych egzemplarzy ? Jeśli jest tak źle jak większość piszę to czy jest coś lepszego w tej cenie ?
btw. Przepraszam za archeologię ale nie chciałem zakładać osobnego tematu .
Pozdrawiam
nie ma zasady skąd brać pewną 50 tkę trzeba szukać po sklepach dobrej sztuki i tyle. rozrzut jakośćiowy jest bardzo duży w tym szkle.
Canon 40D + BG-E2N => 5D MkII
24-105 f/4 IS USM L + 50 f/1.4
Speedlite 580EX II,SanDisk Extreme 8GB, Benro A-500EX + KB-1A...
jako iz mam małe doświadczenie to ciężko raczej będzie mi sprawdzić.