Kolejny wątek pod tytułem : jak to było robione?
fot. Arkadiusz Wojtasiewicz,
http://miasta.gazeta.pl/bydgoszcz/5,...inku.html?i=15
Kolejny wątek pod tytułem : jak to było robione?
fot. Arkadiusz Wojtasiewicz,
http://miasta.gazeta.pl/bydgoszcz/5,...inku.html?i=15
Ja jak już mówiłem obstawiam albo ts-e albo na drugiej warstwie blur na masce z gradientem :-P Co jednak nie rozwiązuje problemu :-P Prosimy o wskazówki! :-D
5DmkIII + S14/2.8 + C35/1.4LmkII + C85/1.2LmkII + C70-200/2.8L + 600EX-RT & 580EXII + Think Tanki (Retro30, Shapeshifter, Skin Set v2) + NEC EA274WMi + Sandisk
Na mój gust to popsute jest. Potraktowałem to highpass:radius 2px, i płaszczyzna ostrości jakaś taka cienka w poprzek, ni w kij ni w oko. Do tego drugi plan tak samo ostry jak postaci w centrum kadru.
Patrząc na inne zdjęcia w reportażu: być może stałka, ale raczej nie z FF.
Tak myślę.
C-F-K - forever
najprostsza linia oporu to chyba Paint Shop Pro X2 > dopasowanie > głębia ostrości...
i otrzymamy podobne efekty.
PS. kolo z karabinem na glowa wszystko ma w jednej GO a ostrosc tylko na glowie i korpusie. krzaki za nim sa w innej GO a ostrosc poprawna.
warstwy, maski, blur.
pozdr
spajk
Ostrzej niż na pasie gościa w centrum jest też na ramieniu/plecaku/menażce tego po prawej i na słupku/krzaczorach za nim. Ja tu widzę chaotyczność w przejściach między GO, a blurem i tyle.
A czemu nie w "gazecie"?
Szybka edycjaTam nie mają czasu....Ważne by "wyglądało".
Zresztą tak jak mówiłem: w repotrażu trudno dopatrzeć się ts-a. A byłoby, gdyby autor użył.
C-F-K - forever