Ten wór jest pojemny.![]()
Jeszcze raz: piątka generuje profesjonalne obrazki ale na Borneo do dżungli czy do fotografowania wojny w Iraku bym jej nie zabrał. Za delikatna. Nie jest sprzętem dla zawodowca.
Natomiast wkrótce zabieram ją na walki bokserskie. Pożyczę 70-200 z wypożyczalni i zobaczę jak sprawuje się AF w dynamicznych scenach, bo w statycznych jest perfekcyjny, ale to żadne wyzwanie.
Fotografuję bez pośpiechu... Mój sprzęt: 1/ Dobre i wygodne buty. 2/ Zestaw "Małpa z Brzytwą" czyli ΣSIGMALux 50mm f/1.4 EX DG HSM z przypiętym 5DMkII, zoom nożny, flash... jaki flash???
3/ Czasem także ΣSIGMA 12-24mm f/4.5-5.6 EX DG HSM i Carl Zeiss Planar T* 1.4/85 ZE
Hm, a Canon tlumaczyl wprowadzenie movie mode wlasnie na prosbe agencji reporterskich, gdzie oprocz fotografii przydalyby sie krotkie klipy z interesujacych akcji. Dla reporterow, ktorzy chca miec lekki, maly, wielofunkcyjny aparat.
A moja stara 5D to taka delikatna nie jest, byla w dzungli w +35 i wilgotnosc 100% (az w 85L AF przestal dzialac na 5min), byla na Sniezce przy -12, wiatr ~100km/h (az lod sie zaczal na niej osadzac) i jest ok. Moze nowsza jest bardziej delikatna, choc nie sadze.
.
Czytałem wspomnienia jakiegoś fotografa, któremu na Antarktydzie wysiadły wszelkie najnowocześniejsze hiperprofesjonalne cyfrowe superwypasy. I tylko 40-letnia Leica, którą zabrał ze sobą ze względów sentymentalnych, trzaskała dalej zdjęcia z takim animuszem jakby to był grill w ogródku u wujka a nie temperatura, w której gałki oczne zamarzają...![]()
Fotografuję bez pośpiechu... Mój sprzęt: 1/ Dobre i wygodne buty. 2/ Zestaw "Małpa z Brzytwą" czyli ΣSIGMALux 50mm f/1.4 EX DG HSM z przypiętym 5DMkII, zoom nożny, flash... jaki flash???
3/ Czasem także ΣSIGMA 12-24mm f/4.5-5.6 EX DG HSM i Carl Zeiss Planar T* 1.4/85 ZE