Cytat Zamieszczone przez ThYX Zobacz posta
Po 3 tygodniach telefon ze sklepu że aparat wrócił z serwisu, pędzę kolejnego dnia do sklepu, odbieram aparat (diagnoza: wymiana płyty głównej .... brrrrr) strzelam kilka fotek i .... spust nadal nie działa prawidłowo. Ponownie sprzęt wysłany do serwisu. Czekam .... Ehhh porażka...

Tak naprawdę gwarancja jest umową między tobą a producentem, i jeśli nie ma tam zawartego ściśle określonego terminu naprawy to..... go nie ma, na taką umowę przystałeś a nie musiałeś. Generalnie mógłbyś zrezygnować z naprawy serwisu i żądać odszkodowania opierając się na KC z tytułu niewywiązania się z naprawy. Jednak zdecydowałeś się na naprawę gwarancyjną (co jest zrozumiałe) i nie możesz zmieniać jednych sposobów dochodzenia do naprawy podczas trwania wcześniejszych. Możesz natomiast wystosować do serwisu odpowiednie pismo (list polecony) żądając dostarczenia naprawionego produktu lub dostarczenia produktu zastępczego oraz dochodzenia rekompensaty od serwisu z tytułu poniesionych kosztów (jeżeli tak owe poniosłeś naturalnie).