Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 16 z 16

Wątek: [Krzychu] Migi z MM

  1. #11
    Pełne uzależnienie Awatar arturs
    Dołączył
    Jan 2006
    Miasto
    Kielce
    Wiek
    48
    Posty
    4 196

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Krzychu Zobacz posta
    No dobra, ale co Ci się konkretnie nie widzi ?
    konkretnie cała reszta
    tak ogólnie:

    - światło miałeś słabe, to raz ( z wyjątkiem 1ki )
    - czyste prawie bezchmurne niebo (albo chmurki jakieś takie nijakie) - to dwa
    - kadry są takie sobie - to trzy..
    - trochę brakuje dłuższego panoramowania żeby pokazać wrażenie pędu itp.

    ogólnie zdjęcia są poprawne technicznie - ale o całości nie mogę powiedzieć "oooo, to jest super", brakuje im tego czegoś.. może powinieneś je trochę inaczej obrobić- saturacji dorzucić, krzywymi się pobawić..
    5DmkI, C85f1.2L|580 EXII|

  2. #12
    Pełne uzależnienie Awatar tpop
    Dołączył
    Aug 2004
    Miasto
    Warszawa
    Wiek
    44
    Posty
    1 465

    Domyślnie

    jesli juz mowa o skrotach to do tego watku najlepiej pasowalby EPMM

    a co do zdjec to w kadrach takich jak na 3, 5, 10 postaralbys sie o jakies konkretne panoramowanko.

  3. #13
    Pełne uzależnienie Awatar Krzychu
    Dołączył
    Aug 2004
    Miasto
    Ambush Country
    Wiek
    48
    Posty
    3 611

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez tpop Zobacz posta
    jesli juz mowa o skrotach to do tego watku najlepiej pasowalby EPMM

    a co do zdjec to w kadrach takich jak na 3, 5, 10 postaralbys sie o jakies konkretne panoramowanko.
    Generalnie się zgadzam (że by wyglądały znacznie lepiej z dobrym panoramowaniem). W praktyce - stałem tuż przy pasie (~ 3 - 5 metrów) i przy takiej odległości, wielkości obiektu i jego prędkości panoramowanie jest praktycznie niemożliwe, mało tego - przy jednym z touch&go jak próbowałem ciągnąć kadr za samolotem stabilizacja pogubiła się całkowicie i rozmyła obraz...
    Przy 10-ce jakaś tam próba panoramowania była ale samolot ślimaczym dość tempem już jechał...
    Pozdrowienia,
    KZ
    KZ Aviation Photography

  4. #14

    Domyślnie

    od pasa mozna sie osunac, a stabilizacje wylaczyc z tego co widze to nie jeden samolot latal i miales na to mozliwosci. pozdrawiam

  5. #15
    Pełne uzależnienie Awatar tpop
    Dołączył
    Aug 2004
    Miasto
    Warszawa
    Wiek
    44
    Posty
    1 465

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Krzychu Zobacz posta
    W praktyce - stałem tuż przy pasie (~ 3 - 5 metrów) i przy takiej odległości, wielkości obiektu i jego prędkości panoramowanie jest praktycznie niemożliwe,
    ee tam... . Panoramowanie w ogole nie nalezy do tych najlatwiejszych technik ale z moich doswiadczen wynika ze im blizej tym efekt jest łatwiejszy do uzyskania. Pewnie sa jakies granice tej bliskosci i faktycznie jak stales 3 metry od progu pasa to moze byc za blisko (tu od razu pytanie: to po co tak blisko?). Swoja droga to trzeba miec niezle "plecy" zeby na wojskowym lotnisku stac 3m od pasa.

    Cytat Zamieszczone przez Krzychu Zobacz posta
    mało tego - przy jednym z touch&go jak próbowałem ciągnąć kadr za samolotem stabilizacja pogubiła się całkowicie i rozmyła obraz.
    a po co ci stabilizacja? Wez to wylacz i panoramuj bez IS a efekty przyjda. Wlaczenie wszystkich punktow AF tez ulatwia.

    edit
    no np przy zdjeciu nr 3 masz 1/500. Spokojnie mozna dluzej pozostawic migawke otwarta i ciagnaaaaac .
    Ostatnio edytowane przez tpop ; 20-04-2009 o 16:37

  6. #16
    Pełne uzależnienie Awatar Krzychu
    Dołączył
    Aug 2004
    Miasto
    Ambush Country
    Wiek
    48
    Posty
    3 611

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez tpop Zobacz posta
    ee tam... . Panoramowanie w ogole nie nalezy do tych najlatwiejszych technik ale z moich doswiadczen wynika ze im blizej tym efekt jest łatwiejszy do uzyskania. Pewnie sa jakies granice tej bliskosci i faktycznie jak stales 3 metry od progu pasa to moze byc za blisko (tu od razu pytanie: to po co tak blisko?).
    Ze względu na inne kadry które były akurat w tej "sesji" bardziej priorytetowe niż panoramowanie...

    Cytat Zamieszczone przez tpop Zobacz posta
    a po co ci stabilizacja? Wez to wylacz i panoramuj bez IS a efekty przyjda. Wlaczenie wszystkich punktow AF tez ulatwia.
    Efektów panoramowania z niestabilizowanych obiektywów to ja mam pełno, ale w sumie z 70-200 IS próbowałem cokolwiek zdziałać po raz pierwszy (jako że kupiłem niedawno i w ogóle pierwszy raz byłem na tyle blisko żeby go używać do samolotów) i średnio to wyszło...
    No i jednak z doświadczeń innych osób wywnioskowałem że IS w mode 2 dość wyraźnie pomaga...

    Cytat Zamieszczone przez tpop Zobacz posta
    Swoja droga to trzeba miec niezle "plecy" zeby na wojskowym lotnisku stac 3m od pasa.
    Podciągam się regularnie na drążku jeżeli o szerokość pleców chodzi


    Cytat Zamieszczone przez tpop Zobacz posta
    no np przy zdjeciu nr 3 masz 1/500. Spokojnie mozna dluzej pozostawic migawke otwarta i ciagnaaaaac .
    Wiem


    Tu http://aviation.kzielinski.pl/minsk/ jest całość jakby ktoś był zainteresowany...
    Ostatnio edytowane przez Krzychu ; 20-04-2009 o 16:50 Powód: Automerged Doublepost
    Pozdrowienia,
    KZ
    KZ Aviation Photography

Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •