Niestety tu sie mylisz. ''Panów Informatorów było 2'' i byli w wieku 30-40 lat. U Pierwszego zamówiłem usługę, a u tego drugiego odebrałem. Pierwszy moze troche profesjonalniej podszedl do sprawy ale wydawalo by sie jakby podczas zamawiania uslugi bral mnie za debila. Nie wiem jak tak mozna traktowac klientelę. Myślę ze identycznie odprawiają ludzi w serwisie HP ( Bycmoze nawet jest tam gorzej?? ). Drugi z panów był juz juz dla mnie bardzo arogancki, wrecz ordynarny.
A właśnie że nie mieszkam w stolicy, więc problemem będzie dla mnied dojazd do Warszawy w ciągu tygodnia roboczego. E-CSI pracują tylko od pn do pt a ja jestem w Warszawie tylko co sobotę
Nie rozumiem...??
DODAM JESZCZE TYLKO ŻE USŁUGI SPRAWDZANIA LICZNIKA NIE ZAMAWIAŁEM ( TZN. NIE WIDNIAŁA NA TYM KWICIE ) A DOPIERO POZNIEJ SPYTALEM ''PANA INFORMATORA'' O PRZEBIEG, NA CO ON OD RAZU ODPARŁ 100 TYSIECY