Cytat Zamieszczone przez Nickifor Zobacz posta
może jest
rencistą lub niepełnosprawnym,bo tylko takich na takich posadach zatrudniają i wyszło
nieporozumienie.
Niestety tu sie mylisz. ''Panów Informatorów było 2'' i byli w wieku 30-40 lat. U Pierwszego zamówiłem usługę, a u tego drugiego odebrałem. Pierwszy moze troche profesjonalniej podszedl do sprawy ale wydawalo by sie jakby podczas zamawiania uslugi bral mnie za debila . Nie wiem jak tak mozna traktowac klientelę. Myślę ze identycznie odprawiają ludzi w serwisie HP ( Bycmoze nawet jest tam gorzej?? ). Drugi z panów był juz juz dla mnie bardzo arogancki, wrecz ordynarny.

Cytat Zamieszczone przez Nickifor Zobacz posta
Szkoda,że wcześniej nie czytałem tego tematu
zapewne byś lepiej spał,a tak to pewnie jesteś w tej chwili na Żytniej jest poniedziałek
rano.....)
A właśnie że nie mieszkam w stolicy, więc problemem będzie dla mnied dojazd do Warszawy w ciągu tygodnia roboczego. E-CSI pracują tylko od pn do pt a ja jestem w Warszawie tylko co sobotę



Cytat Zamieszczone przez Nickifor Zobacz posta
-Co się stało?
-Cena Aktim....a spadła.
-Jak to spadła??
-......
Nie rozumiem...??



DODAM JESZCZE TYLKO ŻE USŁUGI SPRAWDZANIA LICZNIKA NIE ZAMAWIAŁEM ( TZN. NIE WIDNIAŁA NA TYM KWICIE ) A DOPIERO POZNIEJ SPYTALEM ''PANA INFORMATORA'' O PRZEBIEG, NA CO ON OD RAZU ODPARŁ 100 TYSIECY