Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 13

Wątek: Lampa speedlite 420 EZ do Canona 1000D

lukas2229
    Guest

Domyślnie Lampa speedlite 420 EZ do Canona 1000D

Mam pytanko, jestem osobą początkującą i chciałbym zakupić zewnętrzną lampę błyskową. Mam okazje kupić Canon speedlite 420 EZ. Przeczytałem, że do mojego typu aparatu - Canon EOS 1000D - zalecane są lampy speedlite EX. Czy odgrywa to jakąś znaczącą rolę?? Słyszałem, że lamp do aparatów analogowych nie powinno stosować się do lustrzanek ponieważ mogą mieć negatywny wpływ na pracę aparatu.. Proszę o jakąś rzetelną radę, czy warto zakupić tą lampę.

Pozdrawiam lukas2229

Pełne uzależnienie Awatar Krzychu
    Miasto
    Ambush Country

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez lukas2229 Zobacz posta
    Mam pytanko, jestem osobą początkującą i chciałbym zakupić zewnętrzną lampę błyskową. Mam okazje kupić Canon speedlite 420 EZ. Przeczytałem, że do mojego typu aparatu - Canon EOS 1000D - zalecane są lampy speedlite EX. Czy odgrywa to jakąś znaczącą rolę?? Słyszałem, że lamp do aparatów analogowych nie powinno stosować się do lustrzanek ponieważ mogą mieć negatywny wpływ na pracę aparatu.. Proszę o jakąś rzetelną radę, czy warto zakupić tą lampę.

Pozdrawiam lukas2229
    Nie warto - będzie działała tylko w trybie manualnym a więc błyskała z pełną mocą.
    Z EXami będziesz miał pomiar E-TTL i synchro z krótkimi czasami...
    Pozdrowienia,
    KZ
    KZ Aviation Photography

Pełne uzależnienie Awatar piast9
    Miasto
    Wrocław

Domyślnie

Tak, z 1000D działają w pełni tylko EX. Jak się uprzeć to EZ da się używać ale tylko w trybie ręcznym.
    650D, T 12-24 4.0, S 30 1.4, S 18-35 1.8, C 70-210 3.5-4.5, C 50 2.5 macro, M42: Praktica LLC, Jupiter 9, Pentacon 135 2.8, Orestegor 300 4.0

Dopiero zaczyna

Domyślnie

Ja też się zastanawiam nad tą lampą.
    Czy fakt, że będzie działała tylko w trybie manualnym oznacza że nie da się ręcznie regulować mocy błysku?

Pełne uzależnienie Awatar mgtan