Page 3 of 16 FirstFirst 1234513 ... LastLast
Results 21 to 30 of 158

Thread: Filmy kolorowe i ich skany...

  1. #21

    Default

    Fuji PRO 160 - chyba moj ulubiony neg kolorowy,wszystko scanoweane epsonem v200









    Tak patrze na wiekszosc Waszych scanow i wiekszosc wydaje mi sie masakrycznie przeostrzonych
    Last edited by fotobronx; 15-04-2009 at 10:44 PM.

  2. #22
    Uzależniony
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    510

    Default

    To jest ta mniej kontrastowa czyli Pro 160S ?

  3. #23

    Default

    neee to jest 160C

  4. #24
    Uzależniony Paenka's Avatar
    Join Date
    Mar 2008
    Age
    40
    Posts
    727

    Default

    Kodak Ultra 800
    Tzn. tak teoria mówi o praktykę mnie nie pytajcie;p

    TU możesz przypuścić atak odwetowy, nie krępuj się

  5. #25
    Uzależniony
    Join Date
    Sep 2008
    Location
    Łódź
    Posts
    675

    Default

    piękne kobiety,ze skanami niestety gorzej ,jakieś ziarniste kurde.
    T90 ,Pentax Z-20 , 2 powiekszalniki,procesor Jobo i cała szafa optyki

  6. #26
    Uzależniony Paenka's Avatar
    Join Date
    Mar 2008
    Age
    40
    Posts
    727

    Default

    to jest 800 ;> ale fakt forsowany na 800 KOdak UC400 był milszy dla oka...no ale czego oczekiwać od Ultry za śmieszne pieniądze ją cos czuje, że to będzie tzw wypadowo/wakacyjny materiał
    Tzn. tak teoria mówi o praktykę mnie nie pytajcie;p

    TU możesz przypuścić atak odwetowy, nie krępuj się

  7. #27
    Bywalec Voith's Avatar
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    Lublin
    Age
    36
    Posts
    198

    Default

    Quote Originally Posted by Paenka View Post
    to jest 800 ;> ale fakt forsowany na 800 KOdak UC400 był milszy dla oka...no ale czego oczekiwać od Ultry za śmieszne pieniądze ją cos czuje, że to będzie tzw wypadowo/wakacyjny materiał
    Ja sie nie znam ale dla mnie to ziarno to kolory i ta dziewczyna na zdjeciu pasuja do siebie - bardzo fajna foteczka. Jak jest z tym forsowaniem kliszy na wyzsze iso - o co chodzi ? w kazdym aparacie mozna tak zrobic ? Bo chyba w moim eosie jest automat jesli chodzi o iso
    Mniej sprzętu, więcej talentu.

  8. #28
    Uzależniony
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    510

    Default

    Quote Originally Posted by fotobronx View Post
    neee to jest 160C
    To ciekawe jak wygląda eSka bo C naprawdę jest super. A jak jest z ziarnem, czy porównywałeś może ten film do Reali? Wygląda że w Pro jednak lepsza kolorystyka. Eksperymentowałes może jak wypada C po ko nwersji do b&w?

  9. #29

    Default

    Voith z forosowaneim jest tak ,ze jesli chcesz naswietlic z 400 na 800 to niedoswietlasz poprostu o 1ev a pozniej w labie mowisz ,zeby ci o ten 1 ev forsowali (chyba ,ze wolasz sam). W praktyce poprostu zmieniasz iso w aparacie(na pewno sie da) z 400 na 800 i normalnie focisz,a przy wolaniu informujesz panow ,zeby forsowali.

    Do renes Reala i Pro to dla mnie zupelnie inna bajka ciezko mi je porownac pro jest subiektywnie lepsza.
    Najwiekszy problem z tym filmem jest taki ,ze w kazdym labie wychodzilo mi inne ziarno :P choc za kazdym razem bylo dosc male i akceptowalne.
    Jesli chodzi o scany jest jeszcze gorzej...ten film trzeba poprostu umiec scanowac i tyle.
    W moim przypadku sprawdza sie jedynie scan vuescanem do dng,a pozniej zabawa w photoshopie.
    Co do S to mysle ,ze sprawdzi sie bardziej przy fotografowaniu mocno kontrastowych scen ,np z lampa...ale glowy nie dam ,oceniam po samplach znalezionych w sieci

  10. #30
    Uzależniony
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    510

    Default

    Quote Originally Posted by fotobronx View Post
    Reala i Pro to dla mnie zupelnie inna bajka ciezko mi je porownac pro jest subiektywnie lepsza.
    Najwiekszy problem z tym filmem jest taki ,ze w kazdym labie wychodzilo mi inne ziarno :P choc za kazdym razem bylo dosc male i akceptowalne.
    Jesli chodzi o scany jest jeszcze gorzej...ten film trzeba poprostu umiec scanowac i tyle.
    W moim przypadku sprawdza sie jedynie scan vuescanem do dng,a pozniej zabawa w photoshopie.
    Co do S to mysle ,ze sprawdzi sie bardziej przy fotografowaniu mocno kontrastowych scen ,np z lampa...ale glowy nie dam ,oceniam po samplach znalezionych w sieci
    Fuji chwali się, że te dwa filmy są optymalnie dobrane pod kątem skanowania, ale chyba nie jest tak dobrze. Wolę mało kontrastowy film nawet przy niekontrastowych obiektach a potem w PS kontrast dla potrzeby podnieść. Ziarno ma zauważalnie większe od tego w Reali? Pytam bo celem duże powiększenia.

Page 3 of 16 FirstFirst 1234513 ... LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •