Cytat Zamieszczone przez pan.kolega Zobacz posta
W zasadzie producenci samochodów właśnie dokładnie tak robią. Np. nabywamy Hondę CR-V 2009 a tu pojawia się Honda CR-V 2010 z tym samym silnikiem ale bez zaślepki, tzn. ma wiecej mocy a pali mniej benzyny . Zmiany, które można było równie dobrze zrobić pięć albo dziesięć lat temu. A producent chwali się w reklamach najbardziej, że w auto sprzedawane ( w Polsce) za dobrze ponad 100 tys. (PLN, o ile sie nie myle) ma teraz (rok 2010) nawet gniazdko USB!

Takie trywialne patenty (ale nie dla pana Miecia): "For 2010, power and efficiency improvements result from the engine's compression ratio increasing to 10:5:1 from 9.7:1, fuel injectors with a finer spray pattern, larger intake valves, spark plugs with extended electrodes, friction-reducing piston rings, higher-precision timing sensor and a higher flow-rate exhaust system."

Więc jasne, masz rację, ale to oczywiste, że tak się świat od dawna kręci.
Kończę z tym wątkiem aby nie bić piany ale wydaje się że ostatni akapit (ten w obcym języku) jest przepełniony zmianami sprzętowymi pewnie dla niektórych niewielkimi ale jednak zmianami sprzętowymi. Ja w swoich postach skupiam się na różnicach które wynikają tyko i wyłącznie z oprogramowania korpusu i jak dowodzą fakty mogą zostać zmienione przez upgrade firmware.