Cytat Zamieszczone przez model Zobacz posta
Robiłem na f22 w studiu, bo lampy nie miały regulowanej siły błysku - tak mi się przynajmniej wydawało :P
Poza tym czas synchronizacji jest ograniczony do 1/250 więc przy otwartej przysłonie np. do f8, czasy skracałyby się ekstremalnie i nie byłoby synchronizacji z lampą.

A jeśli chodzi o inne zastosowania, to chyba uzyskanie jak największej głębi ostrości wyjaśnia sprawę. Zdjęcie trochę nieostre zawsze można wyostrzyć w programie graficznym, ale już uzyskanie odpowiednio dużej GO w postproccesingu jest niemożliwe.
Ale to już wykluczyłem na początku wątku, zakładając, że stać ich i że używają lamp regulowanych. Dwa przy krajobrazach gdzie często złapano dalekie plany nie uzasadniające użycia takich przesłon z racji BRAKU WYSTĘPOWANIA np. pierwszego planu (najczęściej łódka na brzegu jeziorka).