probowalem tez metody zdjec seryjnych, robisz dwa-trzy zdjecia tego samego ujecia i drugie albo trzecie musi wyjsc nieporuszone (mi wychodzilo), jak ta technika sprawdza sie w ciezkich warunkach bojowych?podobnie?
probowalem tez metody zdjec seryjnych, robisz dwa-trzy zdjecia tego samego ujecia i drugie albo trzecie musi wyjsc nieporuszone (mi wychodzilo), jak ta technika sprawdza sie w ciezkich warunkach bojowych?podobnie?
przebłysk geniuszu japońskich inżynierów posiadam, człowieku, dziewiętnastoletni Canon...
pozor, teď vyletí ptáček, usměj se hezky a řekni sýr.
Tego to ja nie wiem, ta technika nigdy mi nie zdala egzaminu (moze ja czegos nie lapie ?), wiec dalem sobie spokoj z nia...Zamieszczone przez thorin
ok, biore wiec Tamrona i kitowe szklo (sam niewiem po co) pomyslalem sobie ze monopody sa dobre, ale dla tele, a mi w sumie ogniskowa wychodzi 120 mm, testowalem i jesli czas nie bedzie dluzszy niz 1/15 sekundy to technika seryjnych zdjec pozwala mi zrobic nieporuszone zdjecia, chyba ze polecasz dlugi czas naswietlania ? tak okolo sekundy ?(tak zeby zdjecia wyszly ciekawsze) hmmm duzo mozliwosci, mam nadzieje ze Janson to nie Manson i nie wyrzuci mnie za natarczywosc
chyba jednak wezme ten statyw ku uciesze gawiedzi
![]()
przebłysk geniuszu japońskich inżynierów posiadam, człowieku, dziewiętnastoletni Canon...
pozor, teď vyletí ptáček, usměj se hezky a řekni sýr.
No nie wiem czy uzywalbym czasu ok. sekundy, mozesz pare takich zrobic zeby zobaczyc jak to wyjdzie, ale na koncertach muzycy sie ruszaja, wiec rozmyja sie okropnie. Kombinuj z roznymi czasami (pozniej sie pochwal efektami). Poszukaj tez strony Slawomira Jankowskiego z prfc on czesto koncerty robil i badrzo fajnie mu wychodzily.
heh wiem ze wyjdzie rozmyte, ale mam nadzieje ze trafie na moment kiedy choc wokalistka prez sekunde sie nie poruszy, wiesz jakas ballada albo cos, mam nadzieje ze bedzie sie czym chwalic, niestety na p[odpatrywanie nie mam czasu bo zaraz ide do roboty a z roboty prosto na koncert... hmmm pelna amatorka i improwizowanie bedzieuciekam, schreibne cos tu jeszcze wieczorem, pozdro
przebłysk geniuszu japońskich inżynierów posiadam, człowieku, dziewiętnastoletni Canon...
pozor, teď vyletí ptáček, usměj se hezky a řekni sýr.
jesli wierzysz, ze ktos nie poruszy sie przez sekunde, to rzeczywiscie amatorka sie zapowiada... powinienes zresygnowac z tego pomyslu![]()
a pomysl Polaco sam chetnie kupuje![]()
350d, KIT 18-55, 50/f1.8, 100-300/f4.5-5.6 USM, 420EX. www.gawryl.pl
Ktory pomysl jesli mozna wiedziec ? Bo ten ze statywem przerobionym na monopod to nie moj (pozniej zostane oskarzony o plagiat i bedzie wstydZamieszczone przez gawryl
).
chodzilo mi wlasnie o pomysl przerobienia statywu na monopod. jesli nie Twoj - to dzieki, ze sie dzielisz uzyskanymi od innych informacjami.Zamieszczone przez Polaco
350d, KIT 18-55, 50/f1.8, 100-300/f4.5-5.6 USM, 420EX. www.gawryl.pl
bierzecie wszystko doslownie, moze nie sekunda, ale na tyle dlugi czas zeby reszta zespolu sie gibala a wokalistka nie, co do monostatywopodu, hmmm no poprobujemy
przebłysk geniuszu japońskich inżynierów posiadam, człowieku, dziewiętnastoletni Canon...
pozor, teď vyletí ptáček, usměj se hezky a řekni sýr.
zajrzyj tutaj - masz podany fajny patent z synchronizacją flesha na drugą kurtynę, może dać ciekawe efekty. zresztą eksperymentuj, doczytuj. za którymś razem będzie tak jak chcesz, przy odrobinie konsekwencji...
gra i buczy bebop