Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 19 z 19

Wątek: Tokina atx-pro 80-200 f/2,8

  1. #11
    Pełne uzależnienie Awatar piast9
    Dołączył
    Sep 2005
    Miasto
    Wrocław
    Posty
    3 267

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez ARF-FOTO
    Obiektyw jest dość wolny ale solidny i nieżle rysuje, jednak jeśli chodzi o lepszy zakup to USMka 70 - 200 f4 L-ka
    Z jakiego powodu? Jakości optyki czy szybkosci?

    Jeśli chodzi o jakość, to jak się ma porównanie fotki z Tokiny przymkniętej do 4 z tą l-ką?
    650D, T 12-24 4.0, S 30 1.4, S 18-35 1.8, C 70-210 3.5-4.5, C 50 2.5 macro, M42: Praktica LLC, Jupiter 9, Pentacon 135 2.8, Orestegor 300 4.0

  2. #12
    fotograf Awatar Czacha
    Dołączył
    Jan 2004
    Miasto
    Białystok
    Wiek
    45
    Posty
    4 868

    Domyślnie

    AF jest bardzo powolny - na analogu jest b. ostra.. na cyfrze bardzo nieostra Chociaz jak sie dobrze trafi to moze rysowac ostro

  3. #13
    ARF-FOTO
    Guest

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Jurek Plieth
    Ja to wiem z korespondencji z Tokiną, bo kiedyś zamierzałem taki obiektyw kupić. I co Ty na to
    pisz i ślij listy dalej i tyle bedziesz wiedział - ja użytkowałem taki obiektyw z Eosem 350D więc mówię ci to z praktyki ( z korpusem używam również Tokiny ATXPro 28-70 2,6 - 2,8 i jakoś też działa )

    AF w Canonowski 70-200 jest szybszy z uwagi na inna konstrukcję mechaniczną obiektywu - Tokina ostrzy poprzez przesunięcie całej grupy przednich soczewek ( największe i w dodatku najwięcej ważą wiec silnik musi nieżle się napracować, mechaniczne posiada bardzo duże przełożenie napęd / optyka z uwagi na łatwiejsze kontrolowanie ruchu soczewek które z uwagi na swoją wagę mają b.dużą bezwładność ) Canon ma wewnętrzne ogniskowanie silnik USM jest w stanie szybko i pewnie ruszać małą grupą szkieł a dodatkowo szkło posiada soczewke z fluorytu i asferyczną co daje b.wysoka jakość obrazu - Lki z reguły są obiektywami o wysokim kontraście i ostrości

    Tokina pomimo dużej jasności zaczyna dopiero b.ostro rysować od f 5,6 a Lka Canonowska już taką jakość oferuje od f 4

  4. #14
    Pełne uzależnienie Awatar piast9
    Dołączył
    Sep 2005
    Miasto
    Wrocław
    Posty
    3 267

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez ARF-FOTO
    Tokina pomimo dużej jasności zaczyna dopiero b.ostro rysować od f 5,6 a Lka Canonowska już taką jakość oferuje od f 4
    OK. Tyle że w Tokinie dostaję jeszcze możliwość uzywania 2,8...

    Obraz z Tokiny 28-80 podobamisię. Mimo, że przy 50-80 należy ją przymnknąć dla ostrości. Choć to mydełko na pełnej dziurze jakies takie sympatyczne jest. Jeśli tak by działała 80-200 nie miałbym nic przeciwko.

    No i w L-ce kolor mi się nie podoba A czy ktoś widział ile trzeba zapłacić za uchwyt do statywu do 70-200 4 L?
    650D, T 12-24 4.0, S 30 1.4, S 18-35 1.8, C 70-210 3.5-4.5, C 50 2.5 macro, M42: Praktica LLC, Jupiter 9, Pentacon 135 2.8, Orestegor 300 4.0

  5. #15
    Uzależniony Awatar Silent Planet
    Dołączył
    Aug 2004
    Miasto
    Poznań / tu nie ma plenerów CB
    Posty
    832

    Domyślnie

    $113.95 w Adoramie.
    Pierwszy wynik z googlarki.
    EOS is SILENCE
    "Enjoy the silence."
    ---
    Wróciłem...!
    analog & digital / black & white / calm & easy...

  6. #16
    zło konieczne Awatar Vitez
    Dołączył
    Jan 2004
    Miasto
    Warszawa
    Posty
    19 804

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez piast9
    A czy ktoś widział ile trzeba zapłacić za uchwyt do statywu do 70-200 4 L?
    A jak czesto zamierzasz przypinac szklo o takim zakresie do statywu?

  7. #17
    Uzależniony Awatar Silent Planet
    Dołączył
    Aug 2004
    Miasto
    Poznań / tu nie ma plenerów CB
    Posty
    832

    Domyślnie

    Tu nie o to chodzi.
    Myślę, że bardziej o 'looking & feeling'...
    EOS is SILENCE
    "Enjoy the silence."
    ---
    Wróciłem...!
    analog & digital / black & white / calm & easy...

  8. #18
    Pełne uzależnienie Awatar piast9
    Dołączył
    Sep 2005
    Miasto
    Wrocław
    Posty
    3 267

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Vitez
    A jak czesto zamierzasz przypinac szklo o takim zakresie do statywu?
    O, fakt. L ka f:1/4 jest lekka.

    No to mam zagwozdkę...
    650D, T 12-24 4.0, S 30 1.4, S 18-35 1.8, C 70-210 3.5-4.5, C 50 2.5 macro, M42: Praktica LLC, Jupiter 9, Pentacon 135 2.8, Orestegor 300 4.0

  9. #19
    Pełne uzależnienie Awatar Jurek Plieth
    Dołączył
    Sep 2004
    Miasto
    Gdańsk
    Wiek
    75
    Posty
    2 087

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez ARF-FOTO
    pisz i ślij listy dalej i tyle bedziesz wiedział - ja użytkowałem taki obiektyw z Eosem 350D więc mówię ci to z praktyki
    A Ty się naucz czytać i wyciągać wnioski z tego co napisane.
    Tokina twierdzi, że starsze modele tego obiektywu mogą nie pracować prawidłowo z nowszymi korpusami Canona.
    Jeśli miałbym wybierać, to wolałbym uwierzyć producentowi, czyli Tokinie, niż Tobie, czyli ARF-FOTO.

Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •