A gdzie kolory?![]()
Zdaje mi się, że zaczynam rozumieć, jak należy malować...
100-letni Tycjan
400D kit S10-20 C70-200 4f
Lubię po prostu postrzegać wysokie góry w czerni i bieli - często je tak wspominam i stąd ta forma. A kwestię czy mi się to udało pozostawiam publiczności![]()
Tryton
--------------------------------------------------------------
5DmkIII, 40D, 17-40L f4, 24-105L f4 IS, 50 f1.8 II, 85 f1.8, 100 f2.8L IS macro, 100-400L f4.5-5.6 IS
Cztery czarne eosy, pół-eos i pentax... a dokładniej to tutaj
Dokładnie![]()
Zdaje mi się, że zaczynam rozumieć, jak należy malować...
100-letni Tycjan
400D kit S10-20 C70-200 4f
Ok. Przyjąłem do wiadomości, patrzę teraz na to bardziej krytycznie, ale 1 wcale nie uważam za fatalnie przygotowanej pod względem walorowo tonalnym.
Ale ok - punkt pt "barwa" został omówiony za co dziękuję.
Czy poza tymi wadami kadr sam w sobie może być?
Tryton
--------------------------------------------------------------
5DmkIII, 40D, 17-40L f4, 24-105L f4 IS, 50 f1.8 II, 85 f1.8, 100 f2.8L IS macro, 100-400L f4.5-5.6 IS
Pierwsze zdjęcie mi się podoba, ale faktem jest, że w dobie powszechnego koloru - lepiej mieć uzasadnienie dla jego zaniechania. Chyba, że się w ogóle fotografuje na czarno-biało, ale to dziś rzadkość.
czern i biel chyba zupelnie nie trafiona do prezentacji zdjec z tatr. Niestety szczegoly gubia sie w cieniach, przepalone chmury uderzaja po oczach - zdecydowanie fotki traca 80% odbioru z powodu tej konwersji.
5Dmk3 + 1Dsmk2 + Fuji X-T1
Crazy Apple Fanboy
Ex Linux User
Obawiam się ze poza obróbką w tych kadrach po prostu nie ma nic specjalnego co by przykuwało uwagę na dłużej niż parę sekund. Przydałoby się jakieś ciekawe światło, albo coś ciekawego na pierwszym planie... a tak to jak sam zauważyłeś po prostu oklepane Tatry
PS: Wydaje mi się że z 3 można by coś wyciągnąć, ale przez to BW wszystko się zlewa...
C7D | S30 1,4 | C17-55 2,8 | S50-150 2,8
Tryton
--------------------------------------------------------------
5DmkIII, 40D, 17-40L f4, 24-105L f4 IS, 50 f1.8 II, 85 f1.8, 100 f2.8L IS macro, 100-400L f4.5-5.6 IS