Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 15

Wątek: jak przygotować śłub i wesele fotografowi...

Domyślnie jak przygotować śłub i wesele fotografowi...

Witajcie
    znalazłem na stronach jednego z wrocławskich fotografów bardzo trafną instrukcje dla młodej pary, jak i gdzie zorganizować ślub i wesele żeby fotograf dał radę ...
    serdecznie polecam
    http://www.fotochwila.pl/?wcms_DD=Poradnik%20ślubny/

Pełne uzależnienie Awatar Pikczer
    Miasto
    Warsaw

Domyślnie

Jak przeczytalem tytul, to pomyslalem, ze kolejny absurd, a tu wbrew pozorom... calkiem nie glupi artykul. W koncu, to jakie zdjecia wyjda, to nie tylko od fotografa zalezy ;-)

Pełne uzależnienie
    Miasto
    Poznań

Domyślnie

Ja bym napisał taką instrukcję zupełnie odwrotnie Kościół jak najciemniejszy, najlepiej z równomiernym, rozproszonym światłem, itd..
    O obiektywach wiem prawie wszystko

Pełne uzależnienie
    Miasto
    3city

Domyślnie

Nie znam się na fotografii ślubnej (swoją wiedzę opieram jedynie na teorii z serii DVD Masters of Wedding Photography) - zero praktyki, więc rad z tekstu nie skomentuję. Natomiast błędy ortograficzne osoby piszącej ten poradnik mogą zniechęcić kilka potencjalnych par...
    Loty widokowe nad morzem - teraz mnie pochłaniają, 1Ds kurzy się na półce...

Początki nałogu Awatar sbogdan1
    Miasto
    k.Bielska - Białej

Domyślnie

cytat ,,Moim zdaniem powinniśmy zapytać o następujące rzeczy:
    - w jakim formacie wykonywane są zdjęcia....
    Dobre stwierdzenie tyle że młodych to najmniej interesuje czy jpg. czy raw. o ile w ogóle wiedzą co to jest raw ,choć mogę się mylić , no chyba że zrobimy przed przyjęciem zlecenia wykład , uświadamiając młodych co daje nam raw i do tego lekcję poglądową obróbki w PSie.
    EOS 40D,BG-E2N, 17-40/4L , 70-200/4L , 50/1.4, 85/1.8 ,T 28-75/2.8,

Nie kłóć się z idiotami ściągną cię na swój poziom i pokonają doświadczeniem

zło konieczne Awatar Vitez
    Miasto
    Warszawa

Domyślnie