Ktoś już napisał, że 85% świetnych zdjęć. Dawno nie zaglądałam do galerii, a tu takie skarby! Te mgły i jeziora to bardzo moje klimaty. Świetne.
Ktoś już napisał, że 85% świetnych zdjęć. Dawno nie zaglądałam do galerii, a tu takie skarby! Te mgły i jeziora to bardzo moje klimaty. Świetne.
C EOS 40D, C EF 24-105 f/4 L IS USM, Sigma f/4.0-5.6 DG APO Macro, Sigma 10-20 f/4-5,6 EX DG HSM, C 100 f/2.8 Macro, C 50 f/1.8,C 430EX II, Velbon RUP-43, Velbon Sherpa 435R, Naneu Pro Alpha i masa drobiazgu.
Ponadto rower, plany zależne od środków, mnóstwo zapału i straszliwy brak czasu.
26 też mi się podoba, ale zdecydowanie bym wyprostował, krzywiłem głowę przy oglądaniu24 w porządku, ale 25 hmm, delikatnie mówiąc: jakoś mi nie pasuje...
#28 jest kapitalne
# 27 też całkiem fajne, w #29 kadr jakoś tak nie bardzo moim zdaniem.
Cztery czarne eosy, pół-eos i pentax... a dokładniej to tutaj
Sporo zdjęć, trochę za dużo do oceny za jednym machem. Jedno wrażenie - cudowna gra świateł. Jesteś bodajże pierwszym na tym forum który według mnie rozumie że bez światła nie ma fotografii. I jesteś tym kto tym światłem maluje, dla którego światło definiuje wszystko inne - kompozycję, linie, fakturę, kształty, kontrasty.
Jest parę zdjęć słabych, ale w każdej kolekcji można znaleźć zdjęcia dobre i słabe. A kolekcja jest definiowana przez zdjęcia dobre a nie słabe.
Pierwsze zdjęcie - to malarskie. Bardzo nastrojowe, dobrze skadrowane. Obrobione malarsko - czy to w moim guście? Zależy. W tym przypadku bardzo mi przypadło do gustu. Czasami się tym szermuje, ale tym razem efekt jest pozytywny. Nie widzę kiczu, widzę ujmujący nastrój.
Dwójka - wspaniała. Pajęczyna mogłaby być bardziej wyeksponowana abym nie musiał jej szukać, ale jak już ją znajdę, to fotografia bajeczna.
Trójka słaba - nie lubię błota i brudów w wodzie.
4,5,6,7 - przelecę się dalej, dobre zdjęcia, ale widziałem takich mnóstwo.
Ósemka podobnie.
Uwielbiam serię z rybakami - 10-11. Cudowna realizacja.
12 - słabe, 13 - ok
14 - słabe, 15 - ok
Przelatuję się przez inne - są na poziomie, ale bez zachwytu.
24 - znowu to piękne światło. Tym razem na trawie. Widać świetne opanowanie ekspozycji.
25 - bardzo słabe. Chyba najsłabsze ze wszystkich
26 - ciekawy odblask słońca na śniegu. Wciągająca faktura powierzchni śniegu. Bardzo ładne.
27,28 - no pomysł z gwiazdami. Dobrze wykonany, ale poza efektem to nie wywołują u mnie jakiegoś artystycznego wrażenia.
29 - cudowne. Zupełnie nie rozumiem komentarza MacGyvera który chyba nie widział zdjęcia i komentował coś zupełnie innego. Cudowne. Kontrujące płaskie światło i wywołana przez niego faktura powierzchni to moja miłość. Znowu te cienie i światła, znowu te kolory, znowu to mistrzostwo ekspozycji. Nie czytałem Twojej stopki, ale zakładam że to zeskanowany slajd. Czy się mylę?
Ostatnie zdjęcie to jest deser. Dla niego warto było się przebić przez ten wątek.
Generalnie z całym szacunkiem doceniam absolutnego mistrza.
28 z ostatniej serii najlepsze, może szkoda, że kadr troszkę nie bardziej w lewo.
Tryton
--------------------------------------------------------------
5DmkIII, 40D, 17-40L f4, 24-105L f4 IS, 50 f1.8 II, 85 f1.8, 100 f2.8L IS macro, 100-400L f4.5-5.6 IS
28 jest super, 27 już trochę mniej, 29 podoba mi się, ale trochę za duży bałagan w kadrze.
400D, 300V, C 17-40 4L , C 70-200 4L, C 50 1.8, Manfrotto 190XPROB
#27 - niezłe! trochę za duża konkurencja w tych światłach(MZ, bez tych zabudowań byłoby lepiej)
#28 - aa, to jest piękne!- ascetyczne ujęcie, minimum formy, a jaka aura tajemniczości.
#29 - przychylę się do uwag kolegów "kadrowiczów"- nagromadzenie na zdjęciu elementów w mocnych punktach kadru (słońce, centralnie drzewko) oraz linii naprowadzających tworzy pewną dysharmonię. Może z innej perspektywy albo eksperyment z inną GO?... Miłe dla oka światło, podświetlenie faktury śniegu i tafli wody oraz samo uchwycenie ulotności chwili - owszem, b. ładne.
Lubię takie brudne zimowe fiolety.
Cztery czarne eosy, pół-eos i pentax... a dokładniej to tutaj