hej, odpisałem Ci tez na dpreview :-) ale regulacja jest robiona przy pomocy nowego drogiego specjalnego sprzętu który znacznie ja ułatwia i zapewnia powtarzalnośc, na który a pewno Żytnia sobie nie pozwoli. Serwisy oryginalne Canona (takie jak Elstree i Willich) go kupiły (ok zrefakturowały) a serwisy outsouroce'owane nie i albo same odsyłają tam albo udają że naprawiają i regulują aby Klient był happy.
!!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
[B]dzięki za info, ale to jest outsource'owany serwis tak jak nasza Żytnia i takich w DE jest jeszcze kilka. Willich jest serwisem prowadzonym przez samego Canona i ma większe kompetencje/możliwości. Prawdopodobnie Ci w Berlinie tylko zbierają bo najbliżej i wysyłają dalej wewnętrznie (i oby tak było).
[/B
,dokladnie jak piszesz , dlatego polecam wysyłkę do Willich , trzeba tylko napisac przysyłają UPS -Tracking ,pakujesz i wysyłasz na ich koszt, warunek kopia rachunku + kopia karty gwarancyjnej , w przypadku zakupu w USA usługa płatna
pozdrawiam
Tomasz
__________________________________
Canon 1D Mark IV, Canon 1DsMark III , i trochę szkiełek L Gitzo 5541LS