Strona 10 z 13 PierwszyPierwszy ... 89101112 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 91 do 100 z 136

Wątek: 1D/s MarkIII new fw - in addition to the sub mirror fix issued earlier by Canon ;)

Mieszany widok

  1. #1
    Bywalec Awatar toma20D
    Dołączył
    Jun 2006
    Miasto
    Poland
    Posty
    120

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez januszK Zobacz posta
    W październiku 2007 kupiłem 1D Mark III i jak się niedługo okazało z felernej serii. W styczniu następnego roku trafił na Żytnią z miernym skutkiem i ponownie w styczniu już tego roku jeszcze raz na Żytnią. Pierwsza wizyta w serwisie dała nową gumkę, następna nowy układ lustra, a efekt pracy w trybie all serwo niezadawalający. W związku z tym ponownie zarejestrowałem się na stronie internetowej gdzieś tak w marcu i oto nagle dziś odebrałem telefon z serwisu Canona w Berlinie. Przekazałem im informację, że w dalszym ciągu są problemy z AF, że już skończyła się gwarancja itp. Proponują wysłanie aparatu na mój koszt, natomiast naprawa i wysyłka zwrotna będzie na ich koszt. CZY KTOŚ Z WAS COŚ TAKIEGO PRZEŻYŁ ?. Mam pewne obawy, wysyłam w ciemno bez żadnych gwarancji powrotu sprzętu. Co Wy na to ?
    Witam,
    mozesz spokojnie wysłać sprzęt, to powazny serwis i bardzo skuteczny . Ma bardzo dobra opinię na forach u sąsiadów za Odry
    pozdrawiam

    Tomasz

    __________________________________

    Canon 1D Mark IV, Canon 1DsMark III , i trochę szkiełek L Gitzo 5541LS

  2. #2
    Pełne uzależnienie Awatar Pikczer
    Dołączył
    Aug 2005
    Miasto
    Warsaw
    Wiek
    48
    Posty
    2 578

    Domyślnie

    Ok - ludzie wysylaja, ale dlatego, ze cos im nie tak czy dla zasady?

  3. #3
    Obertroll Awatar Kolekcjoner
    Dołączył
    Jun 2006
    Miasto
    Pod Tatrami
    Posty
    18 776

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Pikczer Zobacz posta
    Ok - ludzie wysylaja, ale dlatego, ze cos im nie tak czy dla zasady?
    Z tego co piszą na dpreview to poprawa jest zauważalna i bezdyskusjyjna nawet u tych, którzy dotąd się nie skarżyli, także może dlatego warto 8).
    "Co do wspomnianego mojego obowiązku to chcę jeszcze dodać, że mój stosunek do tegoż obowiązku jest moją osobistą i całkowicie prywatną sprawą, co zwalnia mnie od wszelkich dalszych komentarzy, przypisów, suplementów i gloss."
    Kapitan Wagner

  4. #4
    Pełne uzależnienie Awatar Pikczer
    Dołączył
    Aug 2005
    Miasto
    Warsaw
    Wiek
    48
    Posty
    2 578

    Domyślnie

    Moze - ale nigdzie nie pisza, ze u wszystkich jest wymagana ;-) a to oznacza, ze nie jest.

  5. #5
    bapo
    Guest

    Domyślnie

    z tego co się orientuję to Centralny Serwis Canona w Niemczech jest w miasteczku Willich przy granicy z Holandią. Masz jakieś namiary tego serwisu w Berlinie (www, tel.)? Może to tylko punkt odbioru a dalej jedzie to już wewnętrzną pocztą. Jak tak to zależnie od tego gdzie mieszkasz w Polsce może się bardziej opłącać podjechać do Berlina - z Krakowa 5 godzin autostradą i dużo taniej niż wysyłka no i widzisz komu oddajesz cacko.
    Ja kiedyś wysyłałem już aparat (5D) do Willich i byłem bardzo zadowolony. Wysyłka UPS z ubezpieczeniem na pełną wartość - niestety przy jedynce będzie to prawie 1000zł bo ubezpieczenie jest procentem od wartości aparatu.
    !!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
    Cytat Zamieszczone przez Pikczer Zobacz posta
    Moze - ale nigdzie nie pisza, ze u wszystkich jest wymagana ;-) a to oznacza, ze nie jest.
    przy najnowszych nie jest ale to dosłownie produkcja przełom 2008 i 2009. Wcześniejsze wszystkie potencjalnie są serwisowane (zobacz mój wcześniejszy post o tym jak poznać kóre są a które nie).
    Ostatnio edytowane przez bapo ; 30-04-2009 o 00:49 Powód: Automerged Doublepost

  6. #6
    Bywalec Awatar toma20D
    Dołączył
    Jun 2006
    Miasto
    Poland
    Posty
    120

    Domyślnie

    [QUOTE=bapo;641092]z tego co się orientuję to Centralny Serwis Canona w Niemczech jest w miasteczku Willich przy granicy z Holandią. Masz jakieś namiary tego serwisu w Berlinie (www, tel.)? Może to tylko punkt odbioru a dalej jedzie to już wewnętrzną pocztą. Jak tak to zależnie od tego gdzie mieszkasz w Polsce może się bardziej opłącać podjechać do Berlina - z Krakowa 5 godzin autostradą i dużo taniej niż wysyłka no i widzisz komu oddajesz cacko.
    Ja kiedyś wysyłałem już aparat (5D) do Willich i byłem bardzo zadowolony. Wysyłka UPS z ubezpieczeniem na pełną wartość - niestety przy jedynce będzie to prawie 1000zł bo ubezpieczenie jest procentem od wartości aparatu.
    !!! Łączenie podwójnego wpisu !!!

    przy najnowszych nie jest ale to dosłownie produkcja przełom 2008 i 2009. Wcześniejsze wszystkie potencjalnie są serwisowane (zobacz mój wcześniejszy post o tym jak poznać kóre są a które nie).[/QUOT


    ....jesli aparat jest z europejskiej dystrybucji i na gwarancji to wysylka jest na koszta Canon.de..pisalem wczesniej w tym watku wystarczy poszukac a tutaj : Rüdiger März GmbH
    Kurfürstendamm 102
    10711 Berlin
    Tel.: 0 30 / 3 41 69 93
    Fax: 0 30 / 34 70 98 18
    mailto:infoberlin@fotomaerz.de
    www.fotomaerz.de
    Ostatnio edytowane przez toma20D ; 30-04-2009 o 01:07
    pozdrawiam

    Tomasz

    __________________________________

    Canon 1D Mark IV, Canon 1DsMark III , i trochę szkiełek L Gitzo 5541LS

  7. #7
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Sep 2005
    Miasto
    Wrocław
    Wiek
    45
    Posty
    2 655

    Domyślnie

    ja w sumie wole jechac osobiscie do serwisu, ostatnio bylem na Żytniej i polowe z tego co mieli zrobic zrobili dobrze i nic nie popsuli, wiec ogolnie nie mam prawa na nich narzekac ale z Wrocławia mam blizej do Pragi a tam korki mniejsze i sam dojazd znacznie lepszy

    jeśli jest ktoś chętny z dolnego śląska wybrać się do Pragi w jakiś dzień z jedynkami to walcie na priv, koszty paliwa sie rozloza

    oczywiscie warto bedzie wczesniej sie z nimi skontaktowac i zapytac czy sprawdza i zrobia ewentualnie w jeden dzien

    mam pytanie do tych ktorzy wiedza ze maja problemy (lub mieli) z servo w jedynkach, czym to sie przejawia??
    Moje wątki na forum: sport | fashion
    | R5 | 5D3 | 16-35L II | Sigma 24 Art | Sigma 50 Art | Sigma 105 Art | Sigma 120-300 2.8 OS |

  8. #8
    Coś już napisał
    Dołączył
    Jun 2006
    Posty
    76

    Domyślnie

    Witam,
    Śpiesze donieść, że mój sprzęt wrócił z Żytniej. Aparat działa i wygląda na cały, ale...
    Regulacji AF nie dokonano wcale. "Technicy sprawdzili AF i uznali, że działa prawidłowo i żadna regulacja potrzebna nie była".

    Czy mnie się wydaje, czy jestem pierwszym klientem na świecie, któremu po przesłaniu body do regulacji AF "nową metodą" - tej regulacji odmówiono...Naprawdę ręce opadają. Przecież wiadomo, że AF działa 'znośnie', bo z niego od ponad roku korzystam, ale chodzi o to, aby działał jeszcze lepiej (szybciej, pewniej).

    Czy ktoś się spotkał z takim przypadkiem? Żeby było jeszcze ciekawiej - najpierw się dowiedziałem, że ma być wymieniona komora lustra. Teraz w spisie wykonanych prac widnieje:
    1. Naprawa wyzwolenia migawki (elektromagnes) (nic nie zgłaszałem)
    2. Sprawdzenie AF (żadnej kalibracji....)
    3. Montaż gumki lustra (po co?)
    4. Wgranie Firmware 1.2.5.

    Co o tym wszystkim sądzić?

  9. #9
    Dopiero zaczyna
    Dołączył
    Oct 2008
    Miasto
    Świdnik
    Posty
    23

    Domyślnie

    Mój mark III był w naprawie a lutym 2008r i po poczytaniu postów zdecydowałem się napisać maila z zapytaniem w tej sprawie,tzn odnośnie regulacji AF-a gdyż rok wcześniej wymieniane było lustro,które było w części puszek przyczyna niesprawności wg oficjalnego komunikatu firmy Canon, oto fragment pytania: "W przypadku mojego aparatu miała miejsce właśnie naprawa lustra, co w karcie gwarancyjnej jest uwidocznione jako: Naprawa układu lustra (montaż gumki mechanizmu blokady lustra) i wyszczególnione części - Stopper, Sub Mirror (part nr CY-0220-000)."
    Otrzymałem taką odpowiedź: "Proszę Pana naprawa wadliwych Eos 1d Mark III polegała i nadal polega na tym co ma Pan zapisane w karcie gwarancyjne i usterka na pewno została naprawiona w 100%, okres gwarancji został przedłużony do 2 lat od daty zakupu
    Pozdrawiam
    Piotr Madziar"
    Ciekawe czy to standartowa odpowiedź serwisu w celu "pozbycia" się natrętnego klienta czy też jednak jest to zgodne z prawdą? Czy ktoś z kolegów miał juz wymieniane lustro wcześniej i teraz robioną samą regulację AF-a czy też spotkał się z zapewnieniem że na pewno jest OK bo wymiana lustra usunęła problem?
    jedynka / EF 50-1,8mkI/ 24-105f4 L/Lowepro SlingShot 200AW
    ..inne później

  10. #10
    Bywalec Awatar toma20D
    Dołączył
    Jun 2006
    Miasto
    Poland
    Posty
    120

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez tad Zobacz posta
    Witam,
    Śpiesze donieść, że mój sprzęt wrócił z Żytniej. Aparat działa i wygląda na cały, ale...
    Regulacji AF nie dokonano wcale. "Technicy sprawdzili AF i uznali, że działa prawidłowo i żadna regulacja potrzebna nie była".

    Czy mnie się wydaje, czy jestem pierwszym klientem na świecie, któremu po przesłaniu body do regulacji AF "nową metodą" - tej regulacji odmówiono...Naprawdę ręce opadają. Przecież wiadomo, że AF działa 'znośnie', bo z niego od ponad roku korzystam, ale chodzi o to, aby działał jeszcze lepiej (szybciej, pewniej).

    Czy ktoś się spotkał z takim przypadkiem? Żeby było jeszcze ciekawiej - najpierw się dowiedziałem, że ma być wymieniona komora lustra. Teraz w spisie wykonanych prac widnieje:
    1. Naprawa wyzwolenia migawki (elektromagnes) (nic nie zgłaszałem)
    2. Sprawdzenie AF (żadnej kalibracji....)
    3. Montaż gumki lustra (po co?)
    4. Wgranie Firmware 1.2.5.

    Co o tym wszystkim sądzić?
    ..może po tym eksperymencie skorzystaj ze sprawdzonego sposobu
    Ostatnio edytowane przez toma20D ; 30-04-2009 o 13:19
    pozdrawiam

    Tomasz

    __________________________________

    Canon 1D Mark IV, Canon 1DsMark III , i trochę szkiełek L Gitzo 5541LS

Strona 10 z 13 PierwszyPierwszy ... 89101112 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •