Strona 11 z 15 PierwszyPierwszy ... 910111213 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 101 do 110 z 142

Wątek: Gratisy od Canona 350 20

  1. #101
    Bywalec
    Dołączył
    Feb 2006
    Posty
    228

    Domyślnie

    Czy ktoś mi pomoże?

  2. #102
    Pełne uzależnienie Awatar popmart
    Dołączył
    Sep 2005
    Wiek
    51
    Posty
    1 721

    Domyślnie

    proponował bym wysłać zgodnie z zaleceniami z tego postu nic to nie kosztuje ....

  3. #103
    Bywalec
    Dołączył
    Feb 2006
    Posty
    228

    Domyślnie

    Zrobiłem tak, i nic mi się nie pojawiło O żadnej promocji ani żadno miejscu gdzie mógłbym wpisać kod promocyjny ;(

    Czy jest mozliwosć napisania maila do nich?

  4. #104
    Pełne uzależnienie Awatar popmart
    Dołączył
    Sep 2005
    Wiek
    51
    Posty
    1 721

    Domyślnie

    ja nie wiem ... niestety nie uczestniczyłem w promocjach canona ...

  5. #105
    Początki nałogu
    Dołączył
    Feb 2004
    Wiek
    53
    Posty
    343

    Domyślnie

    Witam!
    Baal na tym samym kuponie gdzie masz kod jest napisane od kiedy do kiedy obowiazuje promocja. Obawiam sie ze Twoj aparat pochodzi z pierwszej serii promocyjnej ktora konczyla sie na 31-12-2005, rozsylane byly karty 256MB (co poniektorzy szczesciarze dostali 512 z przeprosinami za te "kare" ;-) ). Nowa Promocja obowiazuje od 15-03-2006 do 31-12-2006 wiec pod nia Twoj aparat napewno nie podlega. Niemniej jednak promocja dotyczy aparatow 5D, 30D, 350D , tak mi przyslali w mailu i w liscie uogolniajac podziekowania za zakup jednego z tych trzech aparatow. Jezeli po rejestracji nic sie nie wyswietla tzn ze czas na promocje juz minal.

    Pozdrowki
    Paweł
    EOS 5D | EOS 30+BP-300 | 17-40/4.0L | 24-105IS/4.0L | 50/1.8 | 85/1.8 | 90-300/4.5-5.6 | 420EX

  6. #106
    gn
    Guest

    Thumbs up

    teraz jest nowa promocja - na nowych aparatach jest naklejka informująca o promocji trwającej od 31.03 do 30.06.2006

  7. #107
    Bywalec
    Dołączył
    Feb 2006
    Posty
    228

    Domyślnie

    A co zrobić gdy sklep mnie o tym nie poinformował (a powinien) a naklejka była w takim miejscu że pożal się Boże.

    Czy nie dałoby rady napisać do Canona? Tylko oni nawet nie podają do siebie maila. Ktoś zna może?

  8. #108
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Apr 2006
    Miasto
    Śląsk
    Wiek
    43
    Posty
    2 348

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Baal
    A co zrobić gdy sklep mnie o tym nie poinformował (a powinien) a naklejka była w takim miejscu że pożal się Boże.

    Czy nie dałoby rady napisać do Canona? Tylko oni nawet nie podają do siebie maila. Ktoś zna może?
    jejku, bylo - minelo.. mnie tez ominela promocja ale trudno sie mowi i zyje sie dalej :wink: .. przy kupnie nastepnego body moze Ci sie poszczesci

    sklep chyba nie ma obowiazku informowania o promocjach Canona a pisanie do centrali..hmm, chyba sam w to nie wierzysz ze cos zalatwisz ;-) .. nawet jesli laskawie odpowiedza to w skrocie bedzie to cos takiego - "niestety, promocja sie skonczyla".. zreszta, ktos juz tego probowal, poczytaj kilka/kilkanascie postow wstecz..

    pozdrawiam

  9. #109
    Dopiero zaczyna Awatar apart
    Dołączył
    Dec 2005
    Miasto
    Ostrowiec Św.
    Wiek
    52
    Posty
    41

    Domyślnie

    Congratulations. You have successfully registered for your free 512MB CompactFlash card. Your application should be processed and your item dispatched within 28 days. Delivery times may vary depending upon your local postal service.

    Thank you for choosing to buy a Canon product. We hope you will have many years of enjoyment from your new EOS 30D/EOS 5D, your free 512MB CompactFlash card, and the CANON iMAGE GATEWAY online photo service.

    By registering for CANON iMAGE GATEWAY you also now automatically have access to a range of other services in My Canon. To use them, simply go to http://www.cig.canon-europe.com or follow the links to My Canon in CANON iMAGE GATEWAY.

    For further information, please visit www.canon-europe.com/2006promotions

    dziś rejestracja.... ciekawe czy mi przyjdzie...

  10. #110
    Początki nałogu
    Dołączył
    Apr 2006
    Miasto
    3Miasto
    Wiek
    50
    Posty
    387

    Domyślnie

    W!

    Oczywiwiscie ze sklep nie ma zadnego obowiazku informowania o promocjach producenta oraz co wiecej nawet o zawartosci opakowania produktu, jezeli nie jest to wyszczegolnione na opakowaniu. Kiedys walczylem z jednym sklepem w tej sprawie, a wlasciwie braku pewnej czesci w pudelku z produktem. Okazalo sie ze prawnik (x2), stwierdzili i mnie poinformowali ze nie mam zadnej mozliwosci wyciagniecia konsekwencji poza 14 dniowym terminem zwrotu towaru do sklepu, a mi minelo ponad 2 mc zanim sie zorientowalem ze tego brakuje.


    Zdrowko

Strona 11 z 15 PierwszyPierwszy ... 910111213 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •