Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 12

Wątek: Jakie body do obiektywów: 50mm 1.4 i 85mm 1.8?

Mieszany widok

Coś już napisał

Domyślnie Jakie body do obiektywów: 50mm 1.4 i 85mm 1.8?

Na forum jest wiele pytań w stylu "jaki obiektyw kupić do aparatu XXXD", a ja proponuję odwrócić to pytanie.

Proszę o pomoc w wyborze body do obiektywów:
    - Canon 50mm 1.4,
    - Canon 85mm 1.8.

Zastosowanie: portrety w domu i plenerze.

Czy są body które lepiej lub gorzej współpracują z obiektywami stałoogniskowymi, biorąc pod uwagę właściwości tych dwóch obiektywów, ew. problemy z ostrzeniem, AF itp?

Nie chciałbym biegać po parku za dzieckiem z dużym Canonem 40D w ręku tylko raczej z 450D, ale jeśli 40D lepiej sobie będzie radził np. z ostrzeniem i zdjęciami w jasnych plenerach w połączeniu z tymi dwoma obiektywami, to wtedy wolę 40D.

Nie znam się na tym i stąd moje pytanie. :-)

Bywalec Awatar christof
    Miasto
    Wrocław

Domyślnie

Rozumiem, że odpowiedź w stylu 5d Mark II Cię nie zadowala :P Tak poważnie, to skoro jesteś (tak wnioskuję z Twojego posta, bo jeżeli nie to może używany 5d) zdecydowany na cropa to naprawdę polecam model 30D - na przykład używany. Zobaczysz jak bardzo docenisz ergonomię aparatu, dodatkowe kółko oraz jak dla mnie niezbędny górny ekranik. Dla potwierdzenia znajomy też chciał właśnie mniejszy aparat, wziął 450, ale po pewnym czasie naprawdę tego żałował, ma teraz 40D i naprawdę sobie chwali i już nie zauważa (tak w praktyce niewielkiej) różnicy w wielkości tych puszek. Co do fokusa i reszty to już nie mam porównania, więc od strony użytkowej polecam serię xxD

Uzależniony

Domyślnie

Poszukaj 5D z małym przebiegiem, albo jeszcze lepiej nowe - nie pożałujesz, zwłaszcza ze stałkami.
    6D + 35L + 85f/1.8 + 24-105L

Dopiero zaczyna

Domyślnie

5D nowe?? gdzie, sam wezme.

Polecam 40D. Dobre body za rozsądne /jeszcze/ pieniądze.

Początki nałogu Awatar tkosiada
    Miasto
    UK

Domyślnie

5D