Strona 10 z 11 PierwszyPierwszy ... 891011 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 91 do 100 z 107

Wątek: Canon Polska - problemy z serwisem

  1. #91
    Dopiero zaczyna Awatar Synthax
    Dołączył
    Feb 2007
    Posty
    38

    Domyślnie

    Gdzie w takim razie mogę oddać 5D do bezpiecznego wyczyszczenia matrycy?
    Canon 5D | C TS-E 24mm | C 70-200mm 2.8 (Soligor Pro 2X) | C 50mm 1.8

  2. #92
    Pełne uzależnienie Awatar tombas
    Dołączył
    Jul 2006
    Miasto
    Nowy Sącz
    Wiek
    56
    Posty
    2 195

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Synthax Zobacz posta
    Gdzie w takim razie mogę oddać 5D do bezpiecznego wyczyszczenia matrycy?
    Kraków, serwis na Czapskich (czysciłem własnie w 5D mkI i wszystko było OK)
    Do zdjęć mam wszystko, prócz talentu...
    (R6, RP, RF 15-35 f/2.8L, RF 28-70 f/2L, RF 100 f/2.8L, RF 70-200 f/2.8L, EL-1, 470EX-AI)

  3. #93
    młody85
    Guest

    Domyślnie

    Witam mam takie pytanko, wrócił mój sx200is z serwisu naprawa odmówiona. Mam taki problem, na wyświetlaczu jest w pionie czerwona kreska i na zdjęciach jest ona również, a kolo w sklepie napisał w opisie uszkodzenia;
    -czerwona kreska na wyświetlaczu

    Odpowiedź serwisu;
    - ślady użytkowania, rysy,wgniecienia
    rysa jest z mojej głupoty wkręcałem podstawę od statywu kręcą nią ;/
    wgniecenie oprawa obiektywy w wgniot powstały przypadkowego ściśnięcia w pokrowcu tak mi się wydaję
    Co z takim fantem zrobić naprawę wyceniono na 330zł netto w tym jest;
    -cover unit, front black (czyli przedni panel)
    -lcd unit
    a to chyba nie jest powodem mojej usterki

    Pstryki z serwisu i moja jak wygląda zdjęcie




  4. #94
    Uzależniony
    Dołączył
    Dec 2008
    Miasto
    Warszawa
    Wiek
    49
    Posty
    722

    Domyślnie

    Po obejrzeniu zdjec wyglada mi na szukanie sztucznych powodow do wymiany czesci nie majacych zupelnie wplywu na POWOD zgloszonej przez Ciebie usterki, skoro jej efekt jest widoczny na zdjeciach...

    Ale niech wypowiedza sie inni.
    Pozdrawiam!

  5. #95
    Początki nałogu Awatar szymekgd
    Dołączył
    Jul 2008
    Miasto
    Gdynia
    Wiek
    52
    Posty
    292

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Jerry_R Zobacz posta
    Po obejrzeniu zdjec wyglada mi na szukanie sztucznych powodow do wymiany czesci nie majacych zupelnie wplywu na POWOD zgloszonej przez Ciebie usterki, skoro jej efekt jest widoczny na zdjeciach...

    Ale niech wypowiedza sie inni.
    A moze serwis dowodzi, ze wymienione przez nich uszkodzenia aparatu powoduja efekt widoczny na robionych zdjeciach? Jak dla mnie uszkodzona jest matryca.
    CANON EOS 40D z dodatkami

  6. #96
    młody85
    Guest

    Domyślnie

    Wątpię że te uszkodzenia miały wpływ na tą usterkę choć się na tym nie znam,
    wg mnie również to matryca, ale jeśli teraz sam im odeślę kompakta to pewnie dostane tą samą odpowiedź, że są rysy wgniecenia i pewnie mi upadł. Ja ten temat panowie ugryźć?
    Ostatnio edytowane przez młody85 ; 02-03-2010 o 11:46 Powód: Automerged Doublepost

  7. #97
    Uzależniony
    Dołączył
    Dec 2008
    Miasto
    Warszawa
    Wiek
    49
    Posty
    722

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez młody85 Zobacz posta
    Ja ten temat panowie ugryźć?
    Moze zapytac, co ma obudowa, LCD do rys, ktore sa widoczne na zdjeciach?

    Oraz moze dac im analogie, ze przyjechales samochodem, w ktorym zepsula sie skrzynia, wiec wymiana pogniecionej blachy i szyby nie naprawi skrzyni...
    Pozdrawiam!

  8. #98
    Uzależniony
    Dołączył
    Feb 2008
    Posty
    884

    Domyślnie

    Czesciowo potrafie serwis zrozumiec, uszkodzenia obudowy moga utrudnic/uniemozliwic zlozenie aparatu. Serwis nie anulowal gwarancji tylko podal cene uszkodzonych elementow obudowy ktore sa uszkodzone z winy uzytkownika.

  9. #99
    Uzależniony
    Dołączył
    Dec 2008
    Miasto
    Warszawa
    Wiek
    49
    Posty
    722

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez dzik Zobacz posta
    Serwis nie anulowal gwarancji tylko podal cene uszkodzonych elementow obudowy ktore sa uszkodzone z winy uzytkownika.
    Uzytkownik - potrzebuje 2 kg jablek, i 3 cytryny, juz zaplacone.
    Serwis - prosze: 5 ziemniakow i 1 arbuz - 5 pln.
    Pozdrawiam!

  10. #100
    młody85
    Guest

    Domyślnie

    Dokładnie jak Jerry piszę oni wypisali koszty naprawy, rzeczy które mi nie przeszkadzają a usterką którą zgłosiłem w ogóle się nie przejeli przecież od wkręcania statywu czy włożeniu pendrive który wgniótł delikatną alu obudowę nie mogą się pojawiać czerwone kreski na wyświetlaczu i zdjęciach. Totalne olewanie. Napiszę jeszcze do canona zobaczę co mi odpiszą i się podzielę informacjami. Pozdrawiam canonowców :P

Strona 10 z 11 PierwszyPierwszy ... 891011 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •