Strona 7 z 11 PierwszyPierwszy ... 56789 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 61 do 70 z 107

Wątek: Canon Polska - problemy z serwisem

  1. #61

    Domyślnie

    Współczuję tylko człowiekowi przyjmującemu sprzęt do naprawy na Żytniej. Jego zdaniem wszystko było ostre. Biedaczek, musi z siebie robić idiotę, ale cóż, taka praca.
    ten facet nie musi robic za idiote on jest
    wreczyl mi obiektyw do przetestowania z niepodlaczonym stabilizatorem obrazu
    gosc przyznal mi racje oddajac mu obiektyw a po 20 min wrocil do mnie i powiedzil ze jest ok i stabilizator juz dzialal

    ja mam tylko pytanie do Magdy czy jeszcze pracuje w Canonie a jesli tak to czy cos procz zamieszania chwilowego na forum cos sie dzieje ku lepszemu ????????

  2. #62

    Domyślnie

    Czy oprócz serwisu Canon'a na Żytniej jest jeszcze inne miejsce gdzie w cywilizowany sposób można pozbyć sie Error 01 w obiektywie?

  3. #63
    zizi
    Guest

    Domyślnie

    Chciałam opisać moją historię dotyczącą mojego canona a80. Otóż ok. roku temu uległ on uszkodzeniu matrycy. W grudniu lub styczniu wysłalam go do serwisu na Żytniej. Odpisano,że mi wymienią przetwornik matrycy za darmo. Okropnie się ucieszyłam. 22 stycznia otrzymałam aparat. Co prawda nie robił juz tak dobrze zdjęć [zwiększone szumy] i była żle lekko dokręcona obudowa,ale pomyślałam że dobrze iż działa,bo w 2004 roku dużo zaplaciłam za ten aparat. NIedawno na wycieczce aparat się zepsuł - wszystko działalo oprócz podglądu,a canon robił czarne zdjęcia. Po powrocie wysłalam go na Zytnią. Jakże się rozczarowałam,gdy odpiasano mi,że koszt naprawy ma wynosić 500 zł i obudowa jest rozszczelniona [od razu pomyślalam,że ktoś tak skręcił ten aparat]

    Opis uszkodzenia: BYŁ W SERWISIE, NIE ROBI ZDJĘĆ, CZARNY EKRAN
    Wyposażenie: Brak wyposażenia
    Stan urządzenia: ŚLADY UŻYTKOWANIA, RYSY, ZADRAPANIA, WGNIECENIA NA OBUDOWIE,
    ROZSZCZELNIONA OBUDOWA
    Szacowany koszt brutto: ~ 130,00 ROBOCIZNA
    WYMIANA OBIEKTYWU I REGULACJA
    Szacowany koszt brutto: ~ 370,00 CZĘŚCI
    SZT 1 OPTICAL UNIT
    Szacowany koszt naprawy: ~ 500,00
    Wycena nie uwzględnia kosztu transportu.


    Brak mi słów i uważam,że zostałam zrobiona w jajo przez to iż ktos mi w serwisie w stycniu źle skręcił obudowę. Aparat odesłalam z plombą z Żytniej.
    Jestem zawiedzioa i nie wiem,czy mogę cokolwiek zrobić,bo nie stać mnie nawet na najtańszy aparat,a tamtem kupując w 2004 roku miałam nadzieję że posłuzy mi lata.

    Serwis mogę określić jednoznacznie...no comments.

  4. #64
    zło konieczne Awatar Vitez
    Dołączył
    Jan 2004
    Miasto
    Warszawa
    Posty
    19 804

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez zizi Zobacz posta
    W grudniu lub styczniu wysłalam go do serwisu na Żytniej. Odpisano,że mi wymienią przetwornik matrycy za darmo. Okropnie się ucieszyłam. 22 stycznia otrzymałam aparat. Co prawda nie robił juz tak dobrze zdjęć [zwiększone szumy] i była żle lekko dokręcona obudowa,ale pomyślałam że dobrze iż działa,bo w 2004 roku dużo zaplaciłam za ten aparat. (...)
    Serwis mogę określić jednoznacznie...no comments.
    I tu popełniłaś błąd - bo trzeba było reklamować usługę serwisową w momencie otrzymania niepełnosprawnego i niedokręconego aparatu a nie zostawić jak jest "bo działa" .
    Postaw się na miejscu serwisu - jaką oni mogą mieć pewność, że sama nie rozwaliłaś aparatu (tym bardziej że tak wygląda pewnie jakby upadł)?
    Skoro po poprzedniej usłudze nic nie reklamowałaś to nie ma żadnego dowodu na to, że rozszczelnienie nastąpiło w serwisie. W takiej sytuacji to tylko Twoja wyłącznie wina że od razu nie zareklamowałaś źle skręconej obudowy. Zwalanie winy na serwis, że ocenia sytuację zgodnie z faktami, nie jest zbyt rozsądne. Ot, nauczka na przyszłość żeby nie cieszyć się "źle skręcony ale działa" a reklamować każdą wadliwie wykonaną usługę.

  5. #65
    pisaki
    Guest

    Domyślnie

    Nie czytam wszystkiego bo już nie mam siły tego czytać, ale przedstawię w skrócie mój przypadek.
    Przejrzałem Canon-Board i czytałem negatywne opinie o serwisie, ale nie chciałem się tym sugerować, bo to przecież sporadyczne wpadki... otóż nie.
    Oddałem na Żytniej osobiście swojego 17-85 IS USM. Prosiłem o wyczyszczenie, bo zebrało się sporo kurzu. Mieszkam 100km od Wawy, wiec poprosiłem o wysyłkę. Kilka dni później otrzymałem przesyłkę. Otworzyłem paczkę i ręce mi opadły! Całe szkło w środku, nie na zewnątrz, było tłuste i zabrudzone!
    Oddałem obiektyw z kurzem, a dostałem obiektyw z brudem i plamami jakich świat nie widział. Oczywiście mam zdjęcia tego "czyszczenia".
    Nie wiem gdzie mam jakieś papierki typu rachunek, bo szczerze mówiąc nie mam zamiaru nigdy więcej myśleć o serwisie na żytniej.
    Zapłaciłem 100zł za tą przyjemność. Oczywiście uwzględniono moją reklamację.
    Ktokolwiek pyta mnie o naprawy aparatów i obiektywów, dostaje ode mnie jedną odpowiedź: NIE ODDAWAJ TEGO NA ŻYTNIĄ.
    Żytnia może mi podziękować za rozgłaszanie takiej opinii wśród znajomych fotografów i jak tu stoję nie mam zamiaru zmieniać zdania.
    Jaki jest sposób na usprawnienie działania serwisu? Zatrudnianie kompetentnych pracowników. Nigdy nie uwierzę że trzeba przejść skomplikowane szkolenie, po to żeby nie upierdzielić, za przeproszeniem, szkła tłustymi paluchami (chociaż dla mnie wyglądało to jak ślady po szmacie do mycia podłogi). Jak wielkim trzeba być PÓŁMÓZGIEM żeby tak ubrudzić obiektyw podczas czyszczenia? Kto to później sprawdza? Kto wysyła? Kto interesuje się jakością wykonywanych usług? Czy ktoś pilnuje dzieciaków które tam pracują? Wszystko to jest wątpliwe i sprowadza złą sławę na taką markę jak Canon.
    Żytnia nie budzi zaufania już na wejściu. Pracownicy wydają się traktować klienta z góry. Młody człowiek który przyjmował mój obiektyw wyraźnie nie był zainteresowany tym żeby udzielić mi pomocy. Powiem więcej, wyglądał jakby dopiero wstał z łóżka.
    Może jak wszędzie kwestia tkwi w sytuacji na rynku pracy w Polsce i pensjach pracowników? Może nie chce im się tego robić za takie pieniądze (spekuluję, bo nie wiem przecież ile dostają).
    Wiem jedno - Żytnia naprawi, albo zniszczy. Drogi czytający, postawisz na szali aparat za 5000zł?

    Canon Serwis, Żytnia 15 - Serwisowanie podwyższonego ryzyka

  6. #66
    Dopiero zaczyna
    Dołączył
    Oct 2008
    Posty
    20

    Domyślnie

    Hmm czytając Wasze przypadki widzę że moje odczucia są maleńkie fakt jest faktem że oddałem ostatnio mojego 40D do czyszczenia, jeszcze był na gwarancji. odbieram zakładam obiektyw pstrykam i .... kudły w środku na pół matrycy i paprochów na matówce ... więc pytam grzecznie że hmm te włoski w środku ... odpowiedź brzmiała (z wielka łaską że ktoś ze mną rozmawia) że matryca była czysta tylko w momencie zakładania obiektywu musiało wpaść ..... ehhh po 15 min dyskusji i czterokrotnym odsyłaniu aparatu dostałem sprzęt może nieco bardziej czysty niż był ... jedno jest pewnie już nie będę czyścił niczego w servisie na Żytniej.

  7. #67
    Początki nałogu Awatar szymekgd
    Dołączył
    Jul 2008
    Miasto
    Gdynia
    Wiek
    52
    Posty
    292

    Domyślnie

    Dzis powrocil z zytniej DHL'em moj stary, poczciwy A60, bezplatnie wymieniono w nim matryce (w internecie wyczytalem, ze posiadaja wade fabryczna), "akcja" trwala tylko tydzien, jedynym kontaktem ze strony serwisu jest znaleziony w paczce liscik wychwalajacy serwis canona W miejscowym serwisie naprawe aparatu wycenili na 200 PLN...
    CANON EOS 40D z dodatkami

  8. #68

    Domyślnie Opinie o serwisie Canona

    W sieci powstala strona o serwisie Nikona:

    http://polishnikonservice.com/

    Jednak chodza sluchy, ze serwis Canona nie jest lepszy.
    Jesli chcecie opisac swoja historie, to przeczytajcie faq i nadsylajcie swoje historie. Zostana utworzone odpowiednie kategorie dla Canona.

  9. #69
    Uzależniony Awatar AMMarshall
    Dołączył
    Jun 2009
    Miasto
    Skierniewice, Łomża, Białystok, Brno
    Posty
    671

    Domyślnie

    Nie miałem na szczęście nieprzyjemności korzystać z serwisu Canona (a Nikona tym bardziej) ale skoro jest taka wioska z obsługą serwisową gwarancyjną i pogwarancyjną jak się słyszy to fajny pomysł taka stronka....

    Może niezadowolona grupa userów Canona założy sajt F_Canon_Service_Poland.

    I koniecznie w wersjach PL i EN, bo sama PL nie robiłaby odpowiedniego wrażenia...
    Adam Marczak Marshall
    Moje fotki na CB: Człowiek/Portret | Galeria ogólna

  10. #70
    Pełne uzależnienie Awatar mate00sh
    Dołączył
    Mar 2008
    Miasto
    Warszawa & Mysiadło
    Wiek
    45
    Posty
    1 312

    Domyślnie

    Proszę bardzo... nawet w tym samym dziale:
    http://www.canon-board.info/showthread.php?t=43777
    "Aparat fotograficzny jest dla artysty kolejnym narzędziem. Jeżeli się nad tym zastanowić, to jest to mechanizm podobny do skrzypiec. To artysta jest w stanie tworzyć sztukę nie aparat." - Brett Weston

Strona 7 z 11 PierwszyPierwszy ... 56789 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •