Quote Originally Posted by gietrzy View Post
Nr podany wyżej to nr zgłoszenia w Canon Europe Helpdesk (po kilku bezskutecznych próbach kontaktu tel. i @ z CSI Service Coordinator, PL wspomnianego powyżej).

Przypadek mój jest szczególny i wypłynęła by Pani na nim, ale szczerze mi się po prostu nie chce (tak jak żytniej i pani dyrekcji). Już nie wierzę, że zależy wam na zwiększaniu sprzedaży (jeśli chodzi o mnie to głównie (raczej drogich) szkieł) albo że zwrócicie mi kasę za płatne poprawki swoich fuszerek / uczenie się kalibracji obiektywów za moje pieniądze*
Nic osobistego, oczywiście również pozdrawiam

*- jakby co mam cały ten stos faktur z żytniej, tak trzymam dla każdego kto mi się pyta w jaki system wejść...
Niestety nie mam dostępu do bazy serwisowanych sprzętów, dlatego proszę o dokumentację i konkrety na maila.

Jeśli nie ma Pan ochoty pomóc mnie/innym użytkownikom, to szanuję Pana wybór, ale po co te kąśliwe uwagi... To do niczego nie prowadzi.