Page 10 of 11 FirstFirst ... 891011 LastLast
Results 91 to 100 of 107

Thread: Canon Polska - problemy z serwisem

  1. #91
    Dopiero zaczyna Synthax's Avatar
    Join Date
    Feb 2007
    Posts
    38

    Default

    Gdzie w takim razie mogę oddać 5D do bezpiecznego wyczyszczenia matrycy?
    Canon 5D | C TS-E 24mm | C 70-200mm 2.8 (Soligor Pro 2X) | C 50mm 1.8

  2. #92
    Pełne uzależnienie tombas's Avatar
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    Nowy Sącz
    Age
    57
    Posts
    2,194

    Default

    Quote Originally Posted by Synthax View Post
    Gdzie w takim razie mogę oddać 5D do bezpiecznego wyczyszczenia matrycy?
    Kraków, serwis na Czapskich (czysciłem własnie w 5D mkI i wszystko było OK)
    Do zdjęć mam wszystko, prócz talentu...
    (R6, RP, RF 15-35 f/2.8L, RF 28-70 f/2L, RF 100 f/2.8L, RF 70-200 f/2.8L, EL-1, 470EX-AI)

  3. #93
    młody85
    Guest

    Default

    Witam mam takie pytanko, wrócił mój sx200is z serwisu naprawa odmówiona. Mam taki problem, na wyświetlaczu jest w pionie czerwona kreska i na zdjęciach jest ona również, a kolo w sklepie napisał w opisie uszkodzenia;
    -czerwona kreska na wyświetlaczu

    Odpowiedź serwisu;
    - ślady użytkowania, rysy,wgniecienia
    rysa jest z mojej głupoty wkręcałem podstawę od statywu kręcą nią ;/
    wgniecenie oprawa obiektywy w wgniot powstały przypadkowego ściśnięcia w pokrowcu tak mi się wydaję
    Co z takim fantem zrobić naprawę wyceniono na 330zł netto w tym jest;
    -cover unit, front black (czyli przedni panel)
    -lcd unit
    a to chyba nie jest powodem mojej usterki

    Pstryki z serwisu i moja jak wygląda zdjęcie




  4. #94
    Uzależniony
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    Warszawa
    Age
    49
    Posts
    722

    Default

    Po obejrzeniu zdjec wyglada mi na szukanie sztucznych powodow do wymiany czesci nie majacych zupelnie wplywu na POWOD zgloszonej przez Ciebie usterki, skoro jej efekt jest widoczny na zdjeciach...

    Ale niech wypowiedza sie inni.
    Pozdrawiam!

  5. #95
    Początki nałogu szymekgd's Avatar
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    Gdynia
    Age
    52
    Posts
    292

    Default

    Quote Originally Posted by Jerry_R View Post
    Po obejrzeniu zdjec wyglada mi na szukanie sztucznych powodow do wymiany czesci nie majacych zupelnie wplywu na POWOD zgloszonej przez Ciebie usterki, skoro jej efekt jest widoczny na zdjeciach...

    Ale niech wypowiedza sie inni.
    A moze serwis dowodzi, ze wymienione przez nich uszkodzenia aparatu powoduja efekt widoczny na robionych zdjeciach? Jak dla mnie uszkodzona jest matryca.
    CANON EOS 40D z dodatkami

  6. #96
    młody85
    Guest

    Default

    Wątpię że te uszkodzenia miały wpływ na tą usterkę choć się na tym nie znam,
    wg mnie również to matryca, ale jeśli teraz sam im odeślę kompakta to pewnie dostane tą samą odpowiedź, że są rysy wgniecenia i pewnie mi upadł. Ja ten temat panowie ugryźć?
    Last edited by młody85; 02-03-2010 at 11:46 AM. Reason: Automerged Doublepost

  7. #97
    Uzależniony
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    Warszawa
    Age
    49
    Posts
    722

    Default

    Quote Originally Posted by młody85 View Post
    Ja ten temat panowie ugryźć?
    Moze zapytac, co ma obudowa, LCD do rys, ktore sa widoczne na zdjeciach?

    Oraz moze dac im analogie, ze przyjechales samochodem, w ktorym zepsula sie skrzynia, wiec wymiana pogniecionej blachy i szyby nie naprawi skrzyni...
    Pozdrawiam!

  8. #98
    Uzależniony
    Join Date
    Feb 2008
    Posts
    884

    Default

    Czesciowo potrafie serwis zrozumiec, uszkodzenia obudowy moga utrudnic/uniemozliwic zlozenie aparatu. Serwis nie anulowal gwarancji tylko podal cene uszkodzonych elementow obudowy ktore sa uszkodzone z winy uzytkownika.

  9. #99
    Uzależniony
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    Warszawa
    Age
    49
    Posts
    722

    Default

    Quote Originally Posted by dzik View Post
    Serwis nie anulowal gwarancji tylko podal cene uszkodzonych elementow obudowy ktore sa uszkodzone z winy uzytkownika.
    Uzytkownik - potrzebuje 2 kg jablek, i 3 cytryny, juz zaplacone.
    Serwis - prosze: 5 ziemniakow i 1 arbuz - 5 pln.
    Pozdrawiam!

  10. #100
    młody85
    Guest

    Default

    Dokładnie jak Jerry piszę oni wypisali koszty naprawy, rzeczy które mi nie przeszkadzają a usterką którą zgłosiłem w ogóle się nie przejeli przecież od wkręcania statywu czy włożeniu pendrive który wgniótł delikatną alu obudowę nie mogą się pojawiać czerwone kreski na wyświetlaczu i zdjęciach. Totalne olewanie. Napiszę jeszcze do canona zobaczę co mi odpiszą i się podzielę informacjami. Pozdrawiam canonowców :P

Page 10 of 11 FirstFirst ... 891011 LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •