Pokaż wyniki od 71 do 80 z 107

Wątek: Canon Polska - problemy z serwisem

Widok wątkowy

  1. #11
    Uzależniony Awatar AMMarshall
    Dołączył
    Jun 2009
    Miasto
    Skierniewice, Łomża, Białystok, Brno
    Posty
    671

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez h4ry Zobacz posta
    Hah, ankieta zadowolenia. Proszę Cie... wierzysz w takie coś? Tak jak w to że Canon przepytał 5000 profesjonalnych fotografów i na bazie tego zrobił 7D ?
    (...)
    "W serwisie (Canona, na Żytniej - AMMarshall) są rozdawane ulotki kierujące na stronę z ankietą badającą stopień zadowolenia z usługi wykonanej przez serwis. Myślę, że wyrażanie opinii w tym miejscu będzie miało dużo większą siłę, bo trafia bezpośrednio do Centrali. Jest to nowa inicjatywa Centrali więc myślę, że warto korzystać."

    W ankiety zadowolenia nie wierzę ale już w ankietę która leci bezpośrednio do Canon Polska wraz z numerem konkretnej naprawy już wierzę.
    Nie wiem jak będzie ze skutecznością akcji ale mam nadzieję że da pozytywne efekty.
    Ostatnio edytowane przez AMMarshall ; 30-09-2009 o 14:41
    Adam Marczak Marshall
    Moje fotki na CB: Człowiek/Portret | Galeria ogólna

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •