Strona 6 z 11 PierwszyPierwszy ... 45678 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 51 do 60 z 107

Wątek: Canon Polska - problemy z serwisem

  1. #51
    Dopiero zaczyna
    Dołączył
    Mar 2009
    Posty
    35

    Domyślnie

    Nie chodzi o maila zwrotnego. Wraz z całą dokumentacją i zdjęciami wysłałem prośbę o wymianę aparatu. Również do Pana Jacka Kierzkowskiego. Milczenia dzień czwarty...

  2. #52
    Dopiero zaczyna
    Dołączył
    Mar 2009
    Posty
    35

    Domyślnie

    I szesnasty, Pani Magdo. Czy mam zatem rozumieć, że moja prośba o wymianę aparatu została rozpatrzona pozytywnie?

  3. #53
    Dopiero zaczyna
    Dołączył
    Feb 2008
    Miasto
    Kraków
    Posty
    23

    Domyślnie

    Dla odmiany moja przygoda z serwisem na Żytniej - sprzęt wysłany 13.05 - dotarł 14.05 (16-17 łikend) - 19.05 mam go w rękach i cieszę się punktualnym AF (30D+85 1.8) - to nie jest bajka

  4. #54
    Pełne uzależnienie Awatar Slider
    Dołączył
    Sep 2008
    Posty
    1 052

    Domyślnie

    Oho.. coś się ruszyło.. To chyba jeden z nielicznych newsów od paru miesięcy, który przeczytałem o rzekomej poprawie usług w C.S.I.:-)

    http://www.fotopolis.pl/index.php?n=9006

    Jeśli jednak zestawić te ulepszenia wraz z dotychczasowymi "profesjonalnymi" usługami z tym co się tutaj wypisuje, to nie spodziewałbym się jakiejś znacznej poprawy
    Canon PowerShot S3 IS, Canon Lens 36-432mm f/2.7-f/3.5 IS USM, dekieLek na obiektyw, pasek, Lampa wbudowana SpeedLite, VeLbon CX200, Literatura, Karty pamięci SanDisk uLtra III 2.0 GB, Adapter, CoreL Paint Shop Pro Photo X2, Lenspen mini Pro.

  5. #55
    Dopiero zaczyna
    Dołączył
    May 2008
    Wiek
    40
    Posty
    30

    Domyślnie

    "czyszczenie matrycy w ramach coffee time service"
    oby nie w czasie przywiezienia z Kolumbii, uprażenia, zmielenia, paczkowania...

  6. #56
    Uzależniony Awatar BuRton
    Dołączył
    Jan 2008
    Miasto
    Czeski Cieszyn
    Wiek
    54
    Posty
    681

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez szarlatan Zobacz posta
    "czyszczenie matrycy w ramach coffee time service"
    oby nie w czasie przywiezienia z Kolumbii, uprażenia, zmielenia, paczkowania...
    :-P będzie coś koło tego :-D . Serwisant: "Proszę skoczyć na kawkę do...Rio de Janeiro" :-P . Klient: "Dowóz gratis ?" ;-) . Jak dalej będą tak słabo dbać o klientów jak dotychczas to bardziej powinni proponować kropelki na uspokojenie a nie "kawę" podnoszącą ciśnienie ;-) .
    Leica MP, 28/2, 35/1.5, 50/2.2, 75/1.9

  7. #57
    Uzależniony Awatar XLesio
    Dołączył
    Apr 2008
    Miasto
    Kingsajz - Miasto krasnoludków
    Wiek
    44
    Posty
    515

    Domyślnie

    czyszczenie matrycy w ramach coffee time service
    Rozumiem że w czasie kawy znów można będzie usłyszeć znajomy dźwięk rozprzężającego się powietrza?
    "Naród wspaniały, tylko ludzie k**" - J.Piłsudski
    EOS RT + Elan 7e (EOS 30 + BP300) + EOS v300 + REBEL GII + Eos 700 + Canon Canonet GIII QL17 + 450d
    C 50 f1.8 I i II / C 28 f2.8 / C 70-210 f4 / T 17-50 f2.8 XR Di / Tokina 19-35 f3.5-4.5 / S 28-105 f2.8-4 ASPH / + pierścieni dużo + różnetakie kolorowe + manfrottka + EPSON Photo Perfection v350

  8. #58
    Dopiero zaczyna
    Dołączył
    Mar 2009
    Posty
    35

    Domyślnie Jak to Żytnia pomogła w wymianie aparatu

    Obiecałem, że opiszę, więc:
    EOS 40D + 17-85 IS, nieostre zdjęcia. Kilka kalibracji na Żytniej, wizyta na Mołdawskiej, spotkanie z Panem Jackiem Kierzkowskim w obecności specjalisty od różnych tajemniczych "spraw technicznych" połączone z prezentacją zdjęć, rozmowa z Panią Dyrektor serwisu, maile do Pani Magdy Lokajczyk i Pana Jacka Kierzkowskiego (oczywiście bez odpowiedzi) - wszystko to ****. Zdjęcia nieostre i już!
    Brawo Canon Polska! Wasza gwarancja wisi sobie w moim kiblu! Tyle jest warta! Ale nie czujcie się zbyt pewnie. Ta sprawa będzie miała dalszy ciąg, obiecuję!
    Współczuję tylko człowiekowi przyjmującemu sprzęt do naprawy na Żytniej. Jego zdaniem wszystko było ostre. Biedaczek, musi z siebie robić idiotę, ale cóż, taka praca.
    Niestety, mimo najlepszych chęci Żytnia nie jest w stanie poprawić fabryki. A myślę, że zrobili wszystko co mogli, gdyż byłem bardzo upierdliwy.
    Jedynym odpowiedzialnym człowiekiem, który odważył się przyznać mi rację okazał się Pan Paweł Aleksandrowicz, Koordynator Techniczny serwisu. Mam nadzieję, że nie straci pracy, bo wtedy na Żytniej będzie jeszcze gorzej. Napisał w ekspertyzie:
    "(...) aparat całkowicie sprawny (...) spełnia wszystkie normy producenta (...) klient nie zgadza się z opinią serwisu powołując się na dostarczone zdjęcia. Zdjęcia te są ostrzejsze i są podstawą reklamacji (...)"
    Mowa o zdjęciach, które zrobiłem innym egzemplarzem 40D. W efekcie sklep wymienił mi wreszcie aparat z powodu niezgodności towaru z umową. Trwało to tylko 2 miesiące
    Ostatnio edytowane przez dunhil ; 04-06-2009 o 11:36

  9. #59
    Pełne uzależnienie Awatar aptur
    Dołączył
    Oct 2005
    Posty
    3 837

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez dunhil Zobacz posta
    Mowa o zdjęciach, które zrobiłem innym egzemplarzem 40D. W efekcie sklep wymienił mi wreszcie aparat z powodu niezgodności towaru z umową. Trwało to tylko 2 miesiące
    Wymienili samo body czy obiektyw również? Nowy egzemplarz robi bardziej ostre zdjęcia?

  10. #60
    Dopiero zaczyna
    Dołączył
    Mar 2009
    Posty
    35

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez aptur Zobacz posta
    Wymienili samo body czy obiektyw również? Nowy egzemplarz robi bardziej ostre zdjęcia?
    Wymienili cały "kit". Tak, zdjęcia są ostre.

Strona 6 z 11 PierwszyPierwszy ... 45678 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •