Pokaż wyniki od 1 do 10 z 194

Wątek: Canon Polska - opinie i wnioski użytkowników CB

Widok wątkowy

  1. #2
    Magda_Lokajczyk
    Guest

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez MMM Zobacz posta
    Proponuję stworzyć osobny, przypięty ale koniecznie moderowany wątek.

    Warto tez mieć na uwadze że polski oddział ma zerowy wpływ na globalną strategię Canona.

    Nie ma 5D2 w Polsce? A co ma do tego polski oddział? Na pewno puszki zamówili, a że nie dostali z centrali to ich nie wyczarują i nie ma co sprzedawać etc.

    Myślę że jeśli już coś zrobić można to uprzytomnić ludzi w centrali Canona jaka jest faktyczna wielkość polskiego rynku przez oszacowanie ile do nas sprzętu jest importowane bez udziału CP. Może wtedy się okaże że nie jesteśmy na pozycji gdzieś koło Mozambiku i z naszym rynkiem też jakoś należy się liczyć.
    Witam serdecznie,

    dziękuję bardzo za okazany w postach kredyt zaufania. Zrobię wszystko co w mojej mocy, żeby Państwa nie zawieść :-D
    W pracy rzeczywiście oprócz działu Photo-Video zajmuję się działem OPP, czyli peryferiami komputerowymi tj. drukarki atramentowe, laserowe, skanery, kalkulatory, projektory itd., itd. Obiecuję natomiast wchodzić na forum tak często jak to będzie możliwe. A utworzenie oddzielnego działu "Canon Polska" ułatwiłoby mi monitorowanie postów skierowanych bezpośrednio do nas/mnie.

    Jako pierszy postanowiłam zacytować ostatni z postów, gdyż zawiera on w sobie wiele prawdy. Nie chciałam poruszać tego tematu w moim pierszym poście tłumacząc dotychczasowe działania (bądź brak działań, jeśli tak będzie lepiej brzmiało) Canon Polska, gdyż jest to sprawa wewnętrznej struktury firmy i nie powinno to odbijać się na użytkowniku.

    Jednak prawdą jest, że działania Canon Polska w dużej mierze zależą od strategii Canon Europa. Produkty firmy Canon zamawiane są przez polskich dystrybutorów (z którymi współpracujemy) bezpośrednio z Centrali, stąd rzeczywiście my jako Canon Polska nie mamy wpływu na dostępność bądź niedostępność sprzętu.

    Sytuacja z 5D Mark II nie dotyczy jedynie Polski, sami Państwo pisali o absurdalnie wysokich cenach tego modelu w USA, które są skutkiem niedostępności produktu. Problem polega na zbyt dużym zapotrzebowaniu względem możliwości produkcji. Konsultowałam ten problem z kolegą i do kwietnia 2009 sytuacja powinna się unormować (tzn. do kwietnia zostaną zrealizowane wszystkie zamówienia - listy o których Państwo wspominali).

    Jeśli chodzi o kwestię Serwisu, to jest to bardzo ważny punkt strategii Canon Polska na 2009 rok i dalsze lata. Nie mogę w tym momencie podzielić się z Państwem szczegółami, gdyż plany te wymagają jeszcze akceptacji Canon Europa. Jak tylko będę miała dobre wieści, na pewno podzielę się nimi z Państwem.

    Zaraz po moim pierwszym poście padło pytanie czy Canon będzie obecny w tym roku na Targach w Łodzi. W dobie kryzysu, przed którym firmy bronią się ograniczając budżety (czyt. czyniąc oszczędności), raczej nie będziemy w tym roku obecni. Mając do wyboru inwestycję w Targi, albo usprawnienie działania Serwisu, wybiorę to drugie :-) Mam nadzieję, że spotka się to ze zrozumieniem z państwa strony.

    Z pozdrowieniami
    !!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
    Cytat Zamieszczone przez Canion Zobacz posta
    2. gwarancja w PL 12 m-cy vs 24 w UE?
    Będę miała na uwadze tą kwestię porządkując sprawy z Serwisem.
    Ostatnio edytowane przez Magda_Lokajczyk ; 03-02-2009 o 13:59 Powód: Automerged Doublepost

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •