Ja się zastanawiam, czy oni wszyscy się nie zmówili (wszystkie poważne firmy produkujące aparaty są japońskie). :P
Nikon też leje na swoich klientów, a o serwisie można poczytać na forum N.
Ja się zastanawiam, czy oni wszyscy się nie zmówili (wszystkie poważne firmy produkujące aparaty są japońskie). :P
Nikon też leje na swoich klientów, a o serwisie można poczytać na forum N.
"Co do wspomnianego mojego obowiązku to chcę jeszcze dodać, że mój stosunek do tegoż obowiązku jest moją osobistą i całkowicie prywatną sprawą, co zwalnia mnie od wszelkich dalszych komentarzy, przypisów, suplementów i gloss."
Kapitan Wagner
Idzie nowe.
I dajcie mu ludzie szansę ponieważ jak samo "nowe" w postaci p.Magdy przyznało - czytają tu od dawna a dopiero teraz się odezwali! I nawet z właścicielem Forum rozmawiali!
Wydaje mi się że dobrze byłoby rozdzielić to co "było" od tego co "ma być".
I pogodzić się z tym że na pewno nie "już" skoro bagienko kształtowało się od lat.
Nie zmarnujcie propozycji dwustronnej komunikacji pomiędzy nami a CP jaką jest głos p.Magdy (a przyznała - też należy do fanów!). Nie zmarnujcie nękaniem o to co było. Ona zadeklarowała że wie i że jest od tego by to zmienić!
Liczyłbym na konstruktywne pomysły a nie krytykę. Duża w tym rola moderatorów by dialog miał i cywilizowaną formę i stosowne realia.
Może by wyodrębnić (obostrzony moderacją) wątek do komunikacji z p.Magdą? Nich kobieta czyta konkrety - zwarte w formie, w miarę realne pomysły a nie dywagacje czy marzenia. Bo ani my w "Erze" ani na cuda nie ma co liczyć.Nie namawiam by cenzurować - ale łatwo moderatorowi oczyścić wątek (przenosząc) z mało konstruktywnych/ nie w temacie postów przez które trudno się przedzierać.
No niech to jedno miejsce - miejsce upragnionej komunikacji z CP - będzie ta b u dla wszelkich "smieciarzy"...
W ramach życzeń do CANON Polska / Magda:
Dobry serwis przede wszystkim ! Oprócz podwyższenia jakości napraw i regulacji oraz zmiany mentalności serwisantów niezbędna jest moim zdaniem weryfikacja wycen i zakresu wykonywanych usług serwisowych. Jest dla mnie nie zrozumiałe, dlaczego w przypadku zarysowania filtra na matrycy powstałego w wyniku jego czyszczenia, polski serwis jako jedyne słuszne rozwiązanie proponuje wymianę całego zespołu matrycy za około 75% wartości aparatu !!! Przez przypadek kontaktowałem się z serwisem CANONA w innym europejskim kraju i tamtejszym serwisantom nie przyszło na myśl, aby naciągać Klienta na wymianę całego zespołu matrycy.
Pewnie też niejeden z nas ma również niemiłe wspomnienia z wizyty w serwisie ws. regulacji AF...