Pokaż wyniki od 181 do 190 z 194

Wątek: Canon Polska - opinie i wnioski użytkowników CB

Widok wątkowy

  1. #26

    Domyślnie

    Nie krytykuję jej, bo nie wiem w jakim stopniu jest odpowiedzialna za stan rzeczy. Ty też nie wiesz.

    Po prostu odpowiedzialność ponosi przedstawicielstwo i mnie, jako klienta, serdecznie wali czy winna jest pani Magda czy jej dyrektor czy pani Krystyna z gazowni.

    Dla mnie ważne jest że w Raichu działa prężnie a u nas nie. Że po angielsku można ściągnąć instrukcję przez net do 350D a po polsku nie. a koszty wydrukowanej jest większy niż nie jednej technicznej książki. Że serwis polski ma klienta w dupie, a niemiecki trochę mniej. i tak dalej i tak dalej. Stąd moje ostrożne że "nie obwiniam jej".

    A cała konstruktywna krytyka, moim zdaniem, powinna opierać się na wskazaniu obszarów gdzie jest ŹLE i to robimy, na umożliwieniu Canon Polska komunikacji z użytkownikami - to robimy choć to interes i obowiązek CP a nie nasz, ale - wątek jest - swoją szansę mieli/mają. Co więcej konstruktywnego można zrobić? Donieść do Canon Europe?? Canon.jp ?? nie wiem ale nie nasza rola wyszukiwanie w strukturach firmy Canon złodziei, nierobów i krętaczy...
    Ostatnio edytowane przez 4ever ; 19-11-2009 o 12:57
    Nie znam się, nie pamiętam, nie mam czasu...

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •