Pokaż wyniki od 1 do 10 z 194

Wątek: Canon Polska - opinie i wnioski użytkowników CB

Mieszany widok

  1. #1
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Feb 2005
    Wiek
    55
    Posty
    2 320

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez 4ever Zobacz posta
    Czyli typowo polski słomiany zapał (nie krytykuję Pani Magdy, bo pewnie zderzyła się z betonem w kwestiach konkretnych decyzji) - takie są już polskie przedstawicielstwa.
    A dlaczego nie krytykujesz? Od tego jako klienci jesteśmy - od konstruktywnej krytyki. Nie wiadomo czy przykładowo na konto tego wątku PR-owcy nie otrzymali super nagrody w C.PL za utrzymywanie "pozytywnych relacji z klientami Canona na forach internetowych"? Teraz jest mnóstwo takich pracowników, którzy robią dookoła siebie wiele szumu, z którego praktycznie później nic nie wynika, poza wymiernymi korzyściami dla samych zainteresowanych. Są to zwłaszcza ludzie zajmujący się PR. Nie wiadomo jak było w przypadku wzmiankowanej, ale czy użytkownicy Canona odczuli pozytywnie działania? Ankieta na temat serwisu to jeszcze bardzo daleko od polepszenia działania serwisu. Bo gadać czy pisać każdy potrafi. W szczególności PR i marketing.

  2. #2

    Domyślnie

    Nie krytykuję jej, bo nie wiem w jakim stopniu jest odpowiedzialna za stan rzeczy. Ty też nie wiesz.

    Po prostu odpowiedzialność ponosi przedstawicielstwo i mnie, jako klienta, serdecznie wali czy winna jest pani Magda czy jej dyrektor czy pani Krystyna z gazowni.

    Dla mnie ważne jest że w Raichu działa prężnie a u nas nie. Że po angielsku można ściągnąć instrukcję przez net do 350D a po polsku nie. a koszty wydrukowanej jest większy niż nie jednej technicznej książki. Że serwis polski ma klienta w dupie, a niemiecki trochę mniej. i tak dalej i tak dalej. Stąd moje ostrożne że "nie obwiniam jej".

    A cała konstruktywna krytyka, moim zdaniem, powinna opierać się na wskazaniu obszarów gdzie jest ŹLE i to robimy, na umożliwieniu Canon Polska komunikacji z użytkownikami - to robimy choć to interes i obowiązek CP a nie nasz, ale - wątek jest - swoją szansę mieli/mają. Co więcej konstruktywnego można zrobić? Donieść do Canon Europe?? Canon.jp ?? nie wiem ale nie nasza rola wyszukiwanie w strukturach firmy Canon złodziei, nierobów i krętaczy...
    Ostatnio edytowane przez 4ever ; 19-11-2009 o 12:57
    Nie znam się, nie pamiętam, nie mam czasu...

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •