Strona 15 z 20 PierwszyPierwszy ... 51314151617 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 141 do 150 z 194

Wątek: Canon Polska - opinie i wnioski użytkowników CB

  1. #141
    Dopiero zaczyna
    Dołączył
    Jan 2009
    Miasto
    GOP
    Wiek
    35
    Posty
    26

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez MM-architekci Zobacz posta
    Ja powiem tak , za miesiac targi foto w lodzi , jak canon bedzie ,a pewnie tak , to mam zamiar pogadac i sie spytac czy to normalne ze maja klienta mowiac krotko w dupie , baaardzo jestem ciekaw ich argumentow...
    a ja jestem bardzo ciekaw, czy ty oczekujesz poprawy, czy tylko odreagowania po męczącym dniu, bez płacenia za wstęp na siłkę/basen?

    Przychodzenie na targi i wyżywanie się na ludziach, których się na wyżej wspomniane jest bez sensu. Być może dlatego tak ciężko się do Canona dodzwonić, bo 80% telefonujących to frustraci wylewający swoje żale na konsultantkach?

    Firmy tego typu (w tym sieci telefoniczne) są zbudowane w ten sposób, że do zarządu, który podejmuje decyzje nie dochodzi wrzask i przekleństwa "klienta pana naszego" tylko kartka z informacją ilu ludzi czego chciało, jeżeli już coś dochodzi.

    No, ale zastanawiam się, czy to do kogokolwiek dotrze, jeśli są tacy, co piszą " Niec Hciało mi si e czytć al e: blablabla " takich to bym elektroniczną linijką nie tylko po łapach lał.

    Co do Fotojokera, to na śląsku, a konkretniej w SCC na obsługę narzekać dotychczas nie miałem okazji (nie licząc tej deczko natarczywej osoby z sony, która zdawała się nie rozumieć, że ktoś kupujący gripa do 400D nie jest zainteresowany superaparatemzlajfwjukamerąciastkiemiładnąulotk ą), więc jeśliby się już ktoś uparł kupować w tym sklepie, to polecam. Co prawda sprzętu oszałamiającej ilości to nie ma, ale powiem szczerze, patrząc na kwiat młodzieży polskiej, który zagląda do tych witryn, to ja bym tam cacek nie kładł - co z tego, że nie ukradnie bo go złapią, jeśli w amoku szkła lub aparaty poniszczy?
    Ot, takie proste rozumowanie.

    Nie jestem zrzędliwy, więc stęczeć nie będę, ale powiem szczerze, że po lekturze tej tony postów odeszła mi ochota oddawania czegokolwiek do serwisu na kalibrację, czyszczenie czy co innego, nie pali się, poczekam.

    poozdrawiam
    D 400D + kit,50/1.8+70-210/4 & Praktica LLC 35/2+50/1.8+80/1.8 & dalmierzowy Kiev 53/2
    (czyli - w sporej części - foto-spadek)
    Nie znam się, ale nadrabiam entuzjazmem.

  2. #142
    Pełne uzależnienie Awatar paweleverest
    Dołączył
    Aug 2006
    Miasto
    Zawiercie
    Wiek
    51
    Posty
    1 138

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Kolekcjoner Zobacz posta
    Wiesz miesiąc na zmiany rzeczy zabagnionych przez lata to jest IMO nic. W takiej firmie jak po roku będą widoczne pierwsze efekty to będzie można mówi o sukcesie.

    Po roku, po dwóch - napewno nie za sprawą takich ludzi jak Pani Magda Lokajczyk, która pracując w dziale Public Relations nie odpowiada nawet na e-mila ( potwierdzenie odczytania dostałem ) od klienta który chce u nich wydac 30000 zł .

    Taka firma nie ma racji bytu w dzisieszych czasach!! Spróbujcie napisać do jakiegokolwiek salonu samochodowego, ze chcecie kupic ich topowy model samochodu - zobaczycie jak powinna wyglądac odpowiedż z firmy której zalezy na kliencie

  3. #143
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Jul 2008
    Miasto
    Łódź
    Posty
    2 227

    Domyślnie

    Na targi nie ide tylko w tym celu , prosze Cie nie oslabiaj mnie ;] , jesli nie bedzie Canona to szkoda , moze mi ktos to potwierdzic ze tez tak slyszal/czytal ? Bo to dosc wazna dla mnie informacja ;]
    no comment...

  4. #144
    Uzależniony Awatar C80
    Dołączył
    Jul 2007
    Miasto
    ZS
    Wiek
    44
    Posty
    855

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez paweleverest Zobacz posta
    Spróbujcie napisać do jakiegokolwiek salonu samochodowego, ze chcecie kupic ich topowy model samochodu - zobaczycie jak powinna wyglądac odpowiedż z firmy której zalezy na kliencie
    Fakt, wejdą w tyłek żeby opchnąc auto. W końcu to ich zarobek. Widać Canon to już samodzielny byt który nie potrzebuje klientów żeby istnieć.

    Mam dobry sprzęt, pofotografuję kilka lat. A jak sytuacja się nie zmieni i Canon nadal będzie miał klienta w doopie to po prostu w przyszłości zmieni się barwy.

  5. #145
    Pełne uzależnienie Awatar paweleverest
    Dołączył
    Aug 2006
    Miasto
    Zawiercie
    Wiek
    51
    Posty
    1 138

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez MM-architekci Zobacz posta
    Na targi nie ide tylko w tym celu , prosze Cie nie oslabiaj mnie ;] , jesli nie bedzie Canona to szkoda , moze mi ktos to potwierdzic ze tez tak slyszal/czytal ? Bo to dosc wazna dla mnie informacja ;]
    Prosze prosto z Canon Polska Public Relations:

    Cytat Zamieszczone przez Magda_Lokajczyk Zobacz posta

    .....Targi rzeczywiście są lekkim przeżytkiem, stąd decyzja o rozwijaniu w zamian innych gałęzi działalności CP (ale skierowanych na Photo). Nie wiem czy Państwo zauważyli, że Nikon już od 2 lat nie jest obecny na targach - jedynie przez swojego Pro-dealera...

  6. #146
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Jul 2008
    Miasto
    Łódź
    Posty
    2 227

    Domyślnie

    Dzieki , dziwne podejscie Canona wedlug mnie , biorac pod uwage problemy z kontaktem , to co mam zrobic , jechac do warszawy , mam wrazenie ze mamy sredniowiecze...
    no comment...

  7. #147
    Obertroll Awatar Kolekcjoner
    Dołączył
    Jun 2006
    Miasto
    Pod Tatrami
    Posty
    18 776

    Domyślnie

    No ale może nie mieszajmy sprawy kontaktu z kwetią targów, bo to dwa zupełnie różne byty.
    A targi (szczególnie w tego typu branżach) rzeczywiście są już pewnym przeżytkiem i myśli tak nie tylko "Canon" ale wiele innych firm. Sam mam znajomego który pracuje w dużej firmie będącej dystrybutorem sprzętu proaudio i ich "góra" doszła po kilku targach dokładnie do takich samych wniosków jak ludzie w Canonie.
    Ostatnio edytowane przez Kolekcjoner ; 03-03-2009 o 13:55
    "Co do wspomnianego mojego obowiązku to chcę jeszcze dodać, że mój stosunek do tegoż obowiązku jest moją osobistą i całkowicie prywatną sprawą, co zwalnia mnie od wszelkich dalszych komentarzy, przypisów, suplementów i gloss."
    Kapitan Wagner

  8. #148
    Uzależniony
    Dołączył
    Feb 2006
    Miasto
    Gdańsk
    Wiek
    73
    Posty
    634

    Domyślnie

    Chciałbym przekazać uzyskane informacje canon Pl. na spotkaniu -warsztatach (wg. mnie bardzo udanych) organizowanych w Gdańsku przez "cyfrowe.pl i canon pl.
    1. serwis. innych autoryzowanych canon nie przewiduje. Zbyt duze koszty w niezbędna aparaturę żeby serwis mógł dostać autoryzację. W chwili obecnej i tak bardziej skomplikowane naprawy (usuwanie usterek) następuje via Żytnia w centralnym serwisie w Niemczech. Tylko ten ma full wypas w sprzęt niezbędny to serwisowania.
    2. Na zadane pytanie dlaczego gwarancja "europejska" to 2 lata a Polska 1 rok otrzymano odpowiedź, że nie ma czegoś takiego jak gwarancja europejska 2 lata.
    Jest jedna gwarancja w całej europie i tak jak w Polsce jest to okres 12 m-cy.
    3. Na stronie canon pl. można już ściągnąć prawie wszystkie instrukcje do sprzętu (aparaty, lampy..) w języku polskim za darmo!

  9. #149
    Początki nałogu Awatar ArekLodzPl
    Dołączył
    Nov 2008
    Posty
    346

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez MM-architekci Zobacz posta
    Na targi nie ide tylko w tym celu , prosze Cie nie oslabiaj mnie ;] , jesli nie bedzie Canona to szkoda , moze mi ktos to potwierdzic ze tez tak slyszal/czytal ? Bo to dosc wazna dla mnie informacja ;]
    Canon na targach na pewno będzie. Nie będzie jednak reprezentowany przez Canon Polska, a przez firmę FotoNowa. Tak było w ubiegłym roku i zapewne tak będzie w tym.

  10. #150
    Dopiero zaczyna Awatar ghash
    Dołączył
    Feb 2009
    Miasto
    Poznań
    Posty
    20

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez januszP. Zobacz posta
    2. Na zadane pytanie dlaczego gwarancja "europejska" to 2 lata a Polska 1 rok otrzymano odpowiedź, że nie ma czegoś takiego jak gwarancja europejska 2 lata.
    Jest jedna gwarancja w całej europie i tak jak w Polsce jest to okres 12 m-cy.
    no właśnie... a ostatnio się słyszy, że "w tym roku wreszcie Canon wprowadził 24 mc gwarancji"
    więc jednak oficjalnie powiedziane, że "nie" ?

Strona 15 z 20 PierwszyPierwszy ... 51314151617 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •