Pokaż wyniki od 1 do 10 z 194

Wątek: Canon Polska - opinie i wnioski użytkowników CB

Mieszany widok

  1. #1
    Dopiero zaczyna Awatar vietcargo
    Dołączył
    Feb 2009
    Miasto
    Warszawa
    Posty
    33

    Domyślnie

    Osobiście nie miałem "okazji" korzystać z serwisu Canona jak na razie, może to i lepiej. Jednak dziwi mnie tak jak paru innych użytkowników sytuacja z gablotami w sklepach.

    Gdy kupowałem swoją 450D w Fotojokerze, to oprócz mojej puszki była 40D, lampa Speedlite 430EX II oraz dwa obiektywy - EF-S 55-250mm f/4-5.6 IS i EF 50mm f/1.8. Zaiste znakomity wybór. Pomijam "fachową" obsługę polecającą lustrzanki Sony, a na pytanie na temat funkcjonowania aparatu odsyłającą mnie do serwisu Canona. Czy Fotojoker ma status Pro-Dealera?
    Ostatnio edytowane przez vietcargo ; 14-02-2009 o 15:43

  2. #2
    Bywalec Awatar jar14
    Dołączył
    Dec 2007
    Miasto
    Domanowice-Wrocław
    Posty
    104

    Domyślnie

    w ostatnim tygodniu mój kumpel chciał kupić lustrzanke doradziłem mu canona oczywiście i on też myślał o tym. wybór padł na 1000d lecz we wrocławiu był nie do kupienia w mm w fotojokerze i innych sklepach co dają na raty. i sorry kupił alfe bo przyszedł do sklepu wybrał model pomacał szkła i lampe dobrał sobie co chciał i wyszedł. o canona trzeba było dzwonić szukać i tak ciężko i tak odpadł następny klient.

  3. #3
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Apr 2008
    Miasto
    Toruń
    Wiek
    57
    Posty
    1 505

    Domyślnie

    Mnie w Fotojokerze spotkała taka sytuacja: poprosiłem o możliwość podłączenia na próbę do mojego body jednego z obiektywów Canona. Poinformowano mnie, że jest to niemożliwe motywując to faktem, że mogą zostać jakieś ślady na mocowaniu body-szkło, a następny potencjalny klient chcący kupić to szkło nie może zauważyć jakichkolwiek śladów jego użytkowania. Z kolei zaproponowano mi przymierzenie do dowolnego korpusu Sony dowolnego szkła - wytłumaczono mi, że są to egzemplarze testowe i mogę się nimi bawić do woli. Pomijam już fakty:
    1. sprzedawca był ubrany w koszulkę z logo Sony
    2. sprzedawczyni nie wiem jaką miała koszulkę, gdyż stała do mnie odwrócona tyłem. Na plecach miała jednak założoną chustę koloru pomarańczowego z czarnym napisem Sony
    Sprzedawca w namiętny sposób wciskał mi sprzęt Sony - dodaję do tego, że regał z produktami tej firmy był bardzo bogato wyposażony. Obok był Nikon - w sumie też nawet nawet. A obok stał trzeci (w sumie nie rzucający się w oczy) regał z ekspozycją Canona. Na tle tych dwóch obok wyglądał gorzej niż mizernie. Reasumując producent jak chce, to może wprowadzić do danej sieci sklepów promocję swoich wyrobów - co było promowane to było już widać chwilę po zerknięciu na sprzedawcę. Przykład ten podaję dla CP jako godny do naśladowania Trochę poszedłem do MM chcąc obejrzeć interesujący mnie obiektyw. A tam sprzedawca mnie poinformował, że oprócz paru aparatów Canona nie mają w sprzedaży "luzem" żadnych obiektywów m-ki Canon, gdyż firma ta nie współpracuje z nimi w tym zakresie - dodaję, że szkła innych firm mieli w swojej ofercie. Wtedy już naprawdę wróciłem do domu. Sądzę, że w w/w opisanym temacie CP ma "coś" do zrobienia
    C R5m2; C RF 24-70 L; C RF 100-500 L

  4. #4
    Początki nałogu
    Dołączył
    Jan 2006
    Miasto
    gdynia
    Wiek
    46
    Posty
    269

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Jago Zobacz posta
    Z kolei zaproponowano mi przymierzenie do dowolnego korpusu Sony dowolnego szkła - wytłumaczono mi, że są to egzemplarze testowe i mogę się nimi bawić do woli. Pomijam już fakty:
    1. sprzedawca był ubrany w koszulkę z logo Sony
    2. sprzedawczyni nie wiem jaką miała koszulkę, gdyż stała do mnie odwrócona tyłem. Na plecach miała jednak założoną chustę koloru pomarańczowego z czarnym napisem Sony
    Sprzedawca w namiętny sposób wciskał mi sprzęt Sony - dodaję do tego, że regał z produktami tej firmy był bardzo bogato wyposażony.
    Całkiem możliwe, że im się to opłaca. Nie znam ich wyników finansowych tak że mogę sobie tylko gdybać. Ale była kiedyś w Polsce taka firma Daewoo. Wprowadzili promocję, o której mogli tylko marzyć klienci innych firm. Przez 3 lata darmowy serwis - bezpłatna wymiana wszystkich elementów, za które każdy inny płaci (oleje, świece, paski itp). Promocja piękna, ale jakoś nie sprawiła, że wszyscy przesiedli się na lanosy. A jak firma skończyła finansowo to każdy wie.
    Taka dość agresywna polityka Sony może wynikać z tego, że firma dobrze wie, że ma bardzo słabą opinię wśród użytkowników sprzętu foto i próbują jakoś zaistnieć, być może przynosi im to nawet stratę finansową. Niby wszędzie pełno Sony, ale żaden z moich znajomych nie ma sprzętu foto tej firmy. Za to Canonów i Nikonów dostatek .

  5. #5
    Zablokowany
    Dołączył
    Nov 2008
    Posty
    119

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez pjakusz Zobacz posta
    być może przynosi im to nawet stratę finansową. Niby wszędzie pełno Sony, ale żaden z moich znajomych nie ma sprzętu foto tej firmy. Za to Canonów i Nikonów dostatek .

    produkcja sprzętu foto to jeszcze mniejszy % u sony niż u canona.

    nawet jak do foto dokładaja to globalnie wychodzą na plus.

    wcale nie zdziwiłbym się jakby połowe firm elektronicznych należała do sony ( tylko zachowała nazwe ) a kolejne 25 % zostanie wchłonięte w najbliższym czasie

    Sony w elektronice to takie GM w motoryzacji

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •