Pokaż wyniki od 1 do 10 z 194

Wątek: Canon Polska - opinie i wnioski użytkowników CB

Mieszany widok

  1. #1
    Magda_Lokajczyk
    Guest

    Domyślnie

    Witam,

    trochę mnie nie było i niestety nie miałam czasu wszystkiego przeczytać. Niestety nie mogę za dużo czasu spędzać na forum bo zalegam z codzienną pracą.

    W międzyczasie rozmawiałam z moim przełożonym z Canon Europa i bardzo mocno podkreślałam problemy przez Państwa poruszane. Teraz muszę przetłumaczyć kilka najważniejszych postów i szczerze wierzę, że kwestie te zaistnieją w Centrali.

    Przepraszam za polecenie sklepu pstryk.pl, po prostu z głowy pamiętałam, że sklep ten ma status Pro-Dealera, bynajmniej nie z intencją naciągania użytkowników (inne sklepy ze statusem Pro-dealera: Optima, Foto Plus, Aster, Fotoaparaciki, Foto Forma). Sprawdzałam również dostępność zestawu u naszych innych pro-dealerów i rzeczywiście dotanie go od ręki i w komplecie u jednego dystrybutora jest niemożliwe.
    Mój wpływ na dystrybucję może być jedynie pośredni, gdyż pracuje w dziale marketingu, a dystrybucją i dbałością o obecność produktów Canona w sklepach zajmuje sie dział handlowy. Ale postaram się zrobić wszystko, aby ich działalność dawała wymierne efekty.
    Do serwisu jest mi bliżej, bo jest w moim dziale

    Zarzucana mi była również bezzasadność upgrade'u stony internetowej, ale czy interaktywna mapka z punktami sprzedaży produktów Canona (z uwzględnieniem Pro) nie byłaby przydatna? Jest wiele rzeczy do zrobienia, a niektóre można robić równolegle, więc wytrwale będę pracowała nad poprawieniem użyteczności strony www.canon.pl w międzyczasie koordynując również inne projekty.

  2. #2
    Bywalec
    Dołączył
    Apr 2005
    Miasto
    Sandomierz
    Wiek
    54
    Posty
    138

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Magda_Lokajczyk Zobacz posta
    Zarzucana mi była również bezzasadność upgrade'u stony internetowej, ale czy interaktywna mapka z punktami sprzedaży produktów Canona (z uwzględnieniem Pro) nie byłaby przydatna? Jest wiele rzeczy do zrobienia, a niektóre można robić równolegle, więc wytrwale będę pracowała nad poprawieniem użyteczności strony www.canon.pl w międzyczasie koordynując również inne projekty.
    Nie obraź się, ale udostępnienie mapy ze wskazaniem lokalizacji firm pro-dealerskich nie rozwiązuje problemów z dostępnością sprzętu. Jeśli jest ktoś zainteresowany zakupem sprzętu w oficjalnym obiegu i ma dostęp do internetu – to w większości przypadków skorzysta z google czy też wyszukiwarek cenowych i ze znalezieniem sklepu sobie poradzi. Dla mnie rozwiązanie problemu z dostępnością produktów CANONa poprzez tego typu innowację na stronie internetowej sprawia wrażenie przerzucenie odpowiedzialności za dostęp sprzętu na sieci handlowe. Modernizacja strony to naprawdę działania połowiczne. Może być piękna, elegancka, funkcjonalna – ale tak naprawdę nic się nie zmieni w funkcjonowaniu CANON POLSKA.

    Cytat Zamieszczone przez Magda_Lokajczyk Zobacz posta
    Do serwisu jest mi bliżej, bo jest w moim dziale
    O tak ! Bezwględnie

  3. #3
    Pełne uzależnienie Awatar bebesky
    Dołączył
    Jul 2006
    Miasto
    kielce
    Wiek
    54
    Posty
    1 231

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez JackC Zobacz posta
    nie rozwiązuje problemów z dostępnością sprzętu.
    ale mówimy o dostępności sprzętu w sklepach czy w magazynach canona?
    o fotografii im więcej wiem tym mniej wiem a efekty coraz gorsze

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •