Pewnie dystrybucje na PL przejmie Canon Deutschland. Może to te zapowiadane zmiany przez PAnią MAgdę. apropos. coś nam P.Magda zamilkła.
wiec apel. P.Magdo. wiemy że dystrybucja w PL to jeden wielki wstyd, ale prosże go przezwycieżyć i odezwać sie jak postępuje restrukturyzacja. Co udało sie zdziałać? Bo przy takim milczeniu to kredyt zaufania szybko stopnieje.
Jakiego tygodnia? P.Magda jest na forum już trzeci tydzień . przez trzy tygodnie można zrobić bardzo wiele a CP to wbrew pozorom nie jest jakiś moloch organizacyjny (kto był to wie jak to wygląda)
Przez 3 tyg można:
1. przeprowadzić konstruktywne spotkanie z osobami odpowiadającymi za jakość serwisu Canona
2. poświecić kilka godzin na obdzwonienie sklepów w PL aby przekonać sie jak jest z dostępnością produktów Canona i dlaczego jest tak żle
3. odwiedzić kilka sklepów choćby w Wwie aby przekonać sie jak Canon został zepchnięty z półek w kąt przez konkurencyjne firmy. Porozmawiać z obsługą/włascicielem sklepu dlaczego tak sie stało.
4. wyjaśnić przyczynę 12 m-cznej gwarancji PL vs 24 miesiecznej w euro i podjąć kroki w celu dostosowania sie do zasad panujących w unii.
5. podzielić sie z userami na forum wnioskami wynikającymi z pkt 1-4
Sądzisz ze 3 tygodnie to zbyt mało czasu na wykonanie powyższego? Ja nie twierdzę że wszyskie uwagi już powinny byćwprowadzone w czyn. Ale jestem ciekaw przynajmniej tego do jakich wniosków doszła P.Magda zapoznając sie z sytuacją.
Ostatnio edytowane przez Canion ; 09-02-2009 o 12:24