Droga Magdo,
Już sam fakt, że do nas zawitałaś napawa optymizmem i budzi nadzieje na zmianę stosunku naszej ulubionej firmy do nas - klientów i użytkowników.
Jak sama widzisz, nie jesteśmy jakąś grupką niewartą uwagi, ale reprezentujemy niemały potencjał rynkowy.
Byłoby lepiej, gdybyśmy mogli kupować sprzęt w Polsce, niż trudzić się sprowadzaniem go z zagranicy, co negatywnie wpływa na wyniki sprzedaży Canon Polska.
Wydaje się celowym, aby firma zechciała nasze forum na bieżąco informować o nowościach sprzętowych, ulepszeniach, modyfikacjach i aktualizacjach.
Można by rozważyć wydawanie jakiejś na początek skromnej broszurki na powyższe tematy, która z czasem mogła by przekształcić się w miesięcznik, czy kwartalnik Canona w Polsce. Pewno z góry większość z nas była by gotowa wykupić prenumeratę.
Od czasu do czasu można by organizować płatne plenery dla promocji nowego sprzętu i konkursy zdjęć wykonanych sprzętem Canona.
A na początek chyba najpilniejsze, to dopilnować aby serwis na Żytniej działał, jak należy.
Łączę serdeczne pozdrowienia