Bardzo dziękuje za głosy proszące o danie mi czasu, gdyż w 1 dzień nie uda mi się nadrobić braków powstałych przez szereg lat. Wiem też, że nie każdemu będzie chciało się czekać, tym bardziej, że na razie są to tylko słowa, ale postaram sie, aby efekty były jak najszybciej widoczne.
Póki co podjęłam działania w celu usprawnienia strony Canon Polska, tak aby była ona przydatnym dla Państwa narzędziem zdobywania informacji o produktach, akcesoriach oraz punktach sprzedaży. Czekam na realizację zgłoszonych przeze mnie uwag.
Mówiąc o zmianach które mają nastąpić rozmumiem ulepszenia Serwisu (CPS), rozbudowanie siatki Pro-dealerów (tymczasem polecam internetowy sklep Pstryk.pl), ulepszenie strony internetowej oraz współpracę z Państwem. Zajmując się PRem posiadam sprzęt do wypożyczeń dla dziennikarzy, którzy testują sprzęt do publikacji (są to głównie tytuły fotograficzne: prasa i on-line). Nie widzę przeciwskazań, aby użyć tego sprzętu podczas spotkań z Państwem. Byłam już na spotkaniu z właścicielem forum Canon-Board i bardzo chętnie zaangażuję się zarówno w Państwa inicjatywy, jak i zaproszę do inicjatyw ze strony Canon Polska.
Targi rzeczywiście są lekkim przeżytkiem, stąd decyzja o rozwijaniu w zamian innych gałęzi działalności CP (ale skierowanych na Photo). Nie wiem czy Państwo zauważyli, że Nikon już od 2 lat nie jest obecny na targach - jedynie przez swojego Pro-dealera.
W kwestii instrukcji - na stronie Canon Polska istnieje link "Pobierz oprogamowanie", który kieruje do strony: http://software.canon-europe.com/
po wybraniu poszukiwanego produktu należy wybrać system operacyjny komputera oraz język w jakim instrukcja/oprogramowanie powinna być (już widziałam w postach, że strona ta nie jest Państwu obca).
Nadal niestety jest tak, że nie wszystkie produkty posiadają polską instrukcję, ale warto zajrzeć zanim zacznie się szukać na forum lub w internecie.
Oczywiście będę dążyła do tego, aby wszystkie produkty posiadały na tej stronie polskie instrukcje obsługi oraz żeby sama strona była w języku polskim.
Kwestię budżetu i kryzysu może rzeczywiście zachowam dla siebie, nie powinno to dotyczyć użytkownika sprzętu. Nie wiem kto puścił tę "bajkę" o światowym kryzysie, ale znacznie mi utrudnił tym pracę
P.S. Nie jestem tutaj po to żeby "być noszona na rękach". Z marką Canon związałam się emocjonalnie na długo zanim zaczęłam pracować w Canon Polska. Przyszłam do tej firmy, z myślą zmiany jej wizerunku i działania na lepsze. Moja nadzieja w tym, że uda mi się to osiągnąć.
Tymczasem pozdrawiam