Strona 2 z 20 PierwszyPierwszy 123412 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 194

Wątek: Canon Polska - opinie i wnioski użytkowników CB

  1. #11
    Cenzor Awatar MacGyver
    Dołączył
    Apr 2006
    Miasto
    Wrocław
    Wiek
    47
    Posty
    7 043

    Domyślnie

    Taka mała generalna dygresja odnośnie targów. Jest to forma promocji, która się przeżyła. Z końcem XX jej skuteczność zaczęła spadać, w tej chwili udział w targach ma charakter wyłącznie wizerunkowy. Z dużym klientem hurtowym i tak nie rozmawia się na targach, tylko się do niego jedzie, mały i tak wybierze to co mu najbardziej podpasuje, gdy produkt będzie już dostępny w handlu.
    Większość targów to w tej chwili imprezy o charakterze towarzysko - alkoholowym z masą ludzi którzy przychodzą "turystycznie" i tylko sobie oglądają.
    O polityce Canon Polska w zakresie dystrybucji i promocji sprzętu i akcesoriów foto mam swoje wyrobione zdanie, ale akurat wycofanie się z targów rozumiem bardzo dobrze.
    Cztery czarne eosy, pół-eos i pentax... a dokładniej to tutaj

  2. #12
    Dopiero zaczyna
    Dołączył
    Jul 2008
    Miasto
    Warszawa
    Wiek
    51
    Posty
    26

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Canion Zobacz posta
    Pozwolę sobie zaapelować. Dajmy Pani MAgdzie szansę. Już sam fakt że jest tu na forum świadczy o tym że to osoba zdecydowana i gotowa na dzialania. napewno zdaje sobie sprawe jak nisko stoczyła sie dystrybucja działu foto canona i jak wielkie gromy posypią sie z naszej strony. i choć dziwi mnie fakt że bywając w centrach handlowych i jednocześnie pracując w PR Canon Polska Pani mAgda nie zauważyła jak canon oddaje rynek zółtym i pomarańczowym to jednak dajmy Pani Magdzie chwilę. Czy coś sie zmieni w serwisie i dystrybucji? Oby. ale nikt nie bedzie czekał na to kolejne miesiące. potrzebne są zdecydowane działania. Internet to potęzne narzędzie PR. sukcesy (wiem,wiem, brak) i porażki CP rozchodzą sie szybciej wśród userów niz dokumenty na biurku Prezesa CP.

    mówiąc brutalnie. Kredyt zaufania jest ale ...teraz żadna ściema juz nie przejdzie. zbyt dużo złego sie stało. Czas na zmiany
    Nic mnie to nie obchodzi, co ma na biurku prezes CP.

    Mówisz, zeby dac spokój dziewczynie z canona?
    I jeszcze zeby nosic na rekach za to, ze czyta forum uzytkowników sprzetu, który sprzedaje?
    OK
    W takim razie mam pytanie.
    Kiedy Canon Polska w ramach dbania o klienta i robienia dobrego PiAru da prowadzącym to forum C O K O L W I E K do sprawdzenia, zbadania, przetestowania?
    A moze, gdy ekipa sie skrzyknie na forumowa akcje strzelania fot na temat, jakies nowosci do przetestowania i opisania?
    Ot tak, kurtuazyjnie, zebysmy jak te male pudelki mieli cien wrazenia, ze canon zyjacy z naszych pieniedzy, czesto odebranych sobie z wielkim trudem, pamieta o nas i rzuci czasem jakis ochlap.
    Przypominam, ze jak na razie nawet instrukcji po polsku z netu nie mozna sciagnac (uprzejmie prosze o nie pisanie, ze WRESZCIE mozna znalesc do 5dmkII i 50d).
    Maly budzet? Jaki Budzet! Kryzys?
    Bajki

    PS.: A propos targów MacGyver ma 100% racji.

  3. #13
    Dr. Jekyll
    Guest

    Domyślnie

    Dajmy Pani Magdzie trochę czasu! Nie od razu Kraków zbudowano. Siedzi akurat na takim stanowisku, gdzie do jej uszu dochodzą (i chwała Jej za to, że zechciała słuchać) narzekania klientów, a z drugiej strony ma szefów, którzy ją rozliczają. Mam nadzieję, że szefowie także mają dobrze w głowach poukładane i zrozumieją, że rozwiązanie jednej kwesti nie poniesie za sobą od razu większej sprzedaży, ale stanowi krok do przodu. Wiadomo - Canon bardzo zaniedbał polski rynek, więc pierwsze, co trzeba zrobić to nie tracić już istniejących klientów, właśnie poprzez poukładanie wszystkiego. Wiem, że chciałoby się od razu i targi i serwis i pełną dostępność artykułów, ale o tym nie marzmy.
    Narzekania już pomogły. Gdzieś nas słychać, ale Pani Magda musiałaby być szefem na Europę - dopiero wtedy byłały możliwa natychmiastowa zmiana.
    Może akurat Pani Magdzie coś uda się zrobić i przedstawi raporty wyżej. I być może wtedy olśni Pana Fujio Mitarai, dlaczego sprzedaż jest na takim poziomie na jakim jest. A może szefowie będą mieli wszystko "dokładnie tam" jak śpiewał Janerka, i sami będą blokowali rozsądne rozwiązania, bojąc się, że ktoś wyżej wytknie im wcześniejszą krótkowzroczność i niekompetencje. Ale jedno jest wiadome - zawsze musi się komuś chcieć. A Pani Magdzie się chce, więc jeszcze raz - chwała Jej!

  4. #14

    Dołączył
    Jul 2008
    Miasto
    Wrocław
    Posty
    7

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez pet1154 Zobacz posta
    Kiedy Canon Polska w ramach dbania o klienta i robienia dobrego PiAru da prowadzącym to forum C O K O L W I E K do sprawdzenia, zbadania, przetestowania?
    To już jej absurd, jak sobei wyobrażasz, ze ktos da bandzie milosnikow marki sprzet do testowania tylko dlatego ze jest to zgromadzenie fanboyow? Forum samochodowe nie dostaje aut do testowania itp. Gdyby to byl portal/serwis to moze sprawa bylaby inna, teraz przesadzasz.
    Nikon D80 | Canon Powershot A610

  5. #15
    Coś już napisał Awatar rodeoo
    Dołączył
    Oct 2005
    Miasto
    Gdańsk
    Posty
    63

    Domyślnie

    Po co tyle szumu i piany ci co chcą sprzęt to kupują na alle lub za granicą.
    Polska była i jest zaściankiem.
    Proponuje się przejechac do pierwszego lepszego miasteczka nie miasta miasteczka np w Niemczech,to nie jednemu ślina pocieknie z zazdrości.Tam nie tylko żółto pomarańczowo ale też czerwony Canon ma swoje pełne gabloty,do takiego stopnia że jak widziałem 1ds Mark III tak sobie leżącego w MM to bylem w niezłym szoku.
    Dlatego proponuję zrobic sobie wycieczkę i zakupy w jednym z gwarancją na 24 mce.

  6. #16
    Dr. Jekyll
    Guest

    Domyślnie

    Z Polakami to jest tak - jak nikt nic nie robi to jest źle, a jak już się taki znajdzie co mu się chce, to reszta zamiast zapytać czy może coś zrobić - wiesza na nim psy i wylewa żale. Dosyć!
    Już pisałem - narzekania pomogły. Może teraz czas zapytać - w czym my możemy pomóc?
    W kupie siła, więc może jest coś co Pani Magdzie pomoże. Będzie to z korzyścią i dla Niej i dla nas. Bo może w końcu przynajmniej serwis będzie z prawdziwego zdarzenia. A to już byłby wielki krok do przodu.

  7. #17
    Dopiero zaczyna
    Dołączył
    Jul 2008
    Miasto
    Warszawa
    Wiek
    51
    Posty
    26

    Domyślnie

    Racja.
    Sorry za nerwowa wypowiedz.
    Faktycznie lepiej sie przejechac do Berlina.
    Ostatnio edytowane przez pet1154 ; 03-02-2009 o 17:31

  8. #18
    Dr. Jekyll
    Guest

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez pet1154 Zobacz posta
    Racja.

    Faktycznie lepiej sie przejechac do Berlina.
    No to o co ten "krzyk" tutaj? Bo jak nie ma problemu to może zamknąć wątek.
    Pani Magdo - nie ma problemu. Już się rozwiązał. W końcu Berlin to nie Kamczatka. Blisko jest.

    Napisałem to pet1154 wierz mi, bez złośliwości, tylko, że to takie polskie, że aż mnie szczypie "dokładnie tam". Najpierw narzekać a potem - eee, jakoś to będzie. W "głosowaniu" zawsze byliśmy, my Polacy, dobrzy.

    Zobaczcie dokąd zmierza dyskusja. Byliście (bo to głównie zawiedzeni firmą założyli wątek) zgrani w nagłaśnianiu sprawy jak to z C jest źle. Bądźmy (nawet Ci, dla których Canon Polska i serwis mógłby nie istnieć, bo nie mają problemów) tak samo zgrani, żeby pomóc tym, którzy borykają się z problemami. Pani Magda jest jedna. Ma jakąś siłę przebicia, ale na pewno będzie potrzebować pomocy. Pani Magda nas zauważyła. Może czas, aby dostrzegli nas także inni? Wiem, że od chęci do wyników daleka droga, ale może warto? Pani Magdo - jakieś pomysły? I kto jeszcze tutaj na forum skłonny do pomocy?

  9. #19

    Domyślnie

    Zgadzam się z Panią Magdą od Canona i MacGyver. Też pracuje w dużej firmie i z targami daliśmy sobie dawno spokój. Po prostu szkoda kasy wydawać na wygórowane ceny powierzchni wystawienniczej. Powiedzmy sobie prawdę na targi przychodzą tylko łowcy sensacji i turyści rodzinni. Ja wolę jak te pieniądze zostaną wykorzystane np. na prawdziwy centralny sklep firmowy. Który będzie otwarty cały rok niż okazyjne targi.

    Popieram targi to tylko towarzyskie spotkanie, aby zobaczyć sprzęt i go przetestować powinno się udać do jakiegokolwiek sklepu z foto a nie wyczekiwać na jarmark zwany targami.

  10. #20
    Magda_Lokajczyk
    Guest

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez pet1154 Zobacz posta
    Nic mnie to nie obchodzi, co ma na biurku prezes CP.

    Mówisz, zeby dac spokój dziewczynie z canona?
    I jeszcze zeby nosic na rekach za to, ze czyta forum uzytkowników sprzetu, który sprzedaje?
    OK
    W takim razie mam pytanie.
    Kiedy Canon Polska w ramach dbania o klienta i robienia dobrego PiAru da prowadzącym to forum C O K O L W I E K do sprawdzenia, zbadania, przetestowania?
    A moze, gdy ekipa sie skrzyknie na forumowa akcje strzelania fot na temat, jakies nowosci do przetestowania i opisania?
    Ot tak, kurtuazyjnie, zebysmy jak te male pudelki mieli cien wrazenia, ze canon zyjacy z naszych pieniedzy, czesto odebranych sobie z wielkim trudem, pamieta o nas i rzuci czasem jakis ochlap.
    Przypominam, ze jak na razie nawet instrukcji po polsku z netu nie mozna sciagnac (uprzejmie prosze o nie pisanie, ze WRESZCIE mozna znalesc do 5dmkII i 50d).
    Maly budzet? Jaki Budzet! Kryzys?
    Bajki

    PS.: A propos targów MacGyver ma 100% racji.
    Bardzo dziękuje za głosy proszące o danie mi czasu, gdyż w 1 dzień nie uda mi się nadrobić braków powstałych przez szereg lat. Wiem też, że nie każdemu będzie chciało się czekać, tym bardziej, że na razie są to tylko słowa, ale postaram sie, aby efekty były jak najszybciej widoczne.

    Póki co podjęłam działania w celu usprawnienia strony Canon Polska, tak aby była ona przydatnym dla Państwa narzędziem zdobywania informacji o produktach, akcesoriach oraz punktach sprzedaży. Czekam na realizację zgłoszonych przeze mnie uwag.

    Mówiąc o zmianach które mają nastąpić rozmumiem ulepszenia Serwisu (CPS), rozbudowanie siatki Pro-dealerów (tymczasem polecam internetowy sklep Pstryk.pl), ulepszenie strony internetowej oraz współpracę z Państwem. Zajmując się PRem posiadam sprzęt do wypożyczeń dla dziennikarzy, którzy testują sprzęt do publikacji (są to głównie tytuły fotograficzne: prasa i on-line). Nie widzę przeciwskazań, aby użyć tego sprzętu podczas spotkań z Państwem. Byłam już na spotkaniu z właścicielem forum Canon-Board i bardzo chętnie zaangażuję się zarówno w Państwa inicjatywy, jak i zaproszę do inicjatyw ze strony Canon Polska.

    Targi rzeczywiście są lekkim przeżytkiem, stąd decyzja o rozwijaniu w zamian innych gałęzi działalności CP (ale skierowanych na Photo). Nie wiem czy Państwo zauważyli, że Nikon już od 2 lat nie jest obecny na targach - jedynie przez swojego Pro-dealera.

    W kwestii instrukcji - na stronie Canon Polska istnieje link "Pobierz oprogamowanie", który kieruje do strony: http://software.canon-europe.com/
    po wybraniu poszukiwanego produktu należy wybrać system operacyjny komputera oraz język w jakim instrukcja/oprogramowanie powinna być (już widziałam w postach, że strona ta nie jest Państwu obca).
    Nadal niestety jest tak, że nie wszystkie produkty posiadają polską instrukcję, ale warto zajrzeć zanim zacznie się szukać na forum lub w internecie.
    Oczywiście będę dążyła do tego, aby wszystkie produkty posiadały na tej stronie polskie instrukcje obsługi oraz żeby sama strona była w języku polskim.

    Kwestię budżetu i kryzysu może rzeczywiście zachowam dla siebie, nie powinno to dotyczyć użytkownika sprzętu. Nie wiem kto puścił tę "bajkę" o światowym kryzysie, ale znacznie mi utrudnił tym pracę

    P.S. Nie jestem tutaj po to żeby "być noszona na rękach". Z marką Canon związałam się emocjonalnie na długo zanim zaczęłam pracować w Canon Polska. Przyszłam do tej firmy, z myślą zmiany jej wizerunku i działania na lepsze. Moja nadzieja w tym, że uda mi się to osiągnąć.

    Tymczasem pozdrawiam

Strona 2 z 20 PierwszyPierwszy 123412 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •