Pani Magdo.
Dziekujemy za odpowiedź i doceniamy chęć współpracy z forum Canona. prosimy jednak o konkrety bo piękne słowa już wielokrotnie padały na prezentacjach firmy canon i dobrnęliśmy do miejsca w którym niżej upaść już cieżko.
Pozwolę sobie zadac dodatkowe pytanie.
1. czy mamy rozumieć że zamówienia złożone na mkII w roku 2008 bedę zrealizowane do kwietnia 2009? czy to jednak nie lekka przesada?
pominę już podwyżki wprowadzone równolegle z wstrzymaniem dystrybucji bo to temat zapalny a awantury tu nie chcemy ale zwracam uwagęże problem z zaopatrzeniem nie dotyczy tylko 5d mkII. brakuje praktycznie wszystkiego a sprzedaż marki Canon w sklepach sprowadza sie do kilku pudełek na witrynie w kącie sklepu. naprawdę zachęcam PAnią do odwiedzenia kilku centrów handlowych aby przekonać sie że tak własnie to wyglada.
2. co do serwisu Canona. gdyby brakowało rąk do rozbiórki tego tworu to forumowicze chętnie sie stawią na Żytnią osobiście . conajmniej parę setek uzytkownikóe Canona którzy zostali potrktowani w tej instytucji w taki a nie inny sposób.. Jakby trzeba było to jakiś buldożer też sie znajdzie aby gruntownieprzeprowadzić usprawnienie działania "serwisu".
poprostu czasem usprawnić sie nie da. zbyt duży opór materii. trzeba zbudować od nowa. DLa Pani serwis to nowy temat. dla użytkowników Canona to nieustający problem od zawsze.
3. cięzko zrozumieć jaki związek ma niewystawianie sie na targach foto z reaktywacją serwisu. Czy aż takie problemy finansowe przeżywa Canon? tak jak napisał Cichy. takie dylematy może mieć mały sklepik osiedlowy . od Canon Polska wymaga sie więcej.
Pozdrawiam serdecznie