Cytat Zamieszczone przez Polaco
Zeby DSLR takiej Kon-Min-Son namieszal to trzeba porzadne pieniadze wydac na marketing. Oprocz tego, wiekszosc juz ma jakis system, a Ci co planuja wejsc przewaznie patrza sie co maja znajomi albo co jest znane/modne/itp. Niestety ani Minolta ani Sony nie spelniaja tych warunkow.

Rozejrzyj sie po billboardach, reklamach w gazetach foto i komputerofoto... jak zauwazysz gdzies reklame Canona (nie reklame sklepu sprzedajacego aparaty/szkla Canona a reklame Canona jako takiego) to daj znac.
Bo ja ciagle widze tylko Konica Minolta (z D7D) , Nikona (D70 i D50) i Olympusa (E-300).
Tak wiec jesli chodzi o marketing, przynajmniej w Polsce to Canon lezy i kwiczy i jedzie tylko na opinii, renomie i recenzjach uzytkownikow ale na pewno nie na marketingu.