Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Pokaż wyniki od 21 do 27 z 27

Wątek: Kto po oddaniu 20d do serwisu Canona byl zadowolony z ostroscia

  1. #21
    Uzależniony
    Dołączył
    Jul 2005
    Miasto
    3miasto
    Posty
    568

    Domyślnie

    ja się tylko chciałem zapytać kolegów: czy oficjalnie Canon kiedykolwiek przyznał się do jakichś problemów z ustawianiem ostrości w nienajtańszym w końcu aparacie 20D?
    czy istnieje zasadność gnania lub co gorsza - wysyłania aparatu - i wyydawania kasy czy jest to jakieś jednostkowe zjawisko?

  2. #22
    zło konieczne Awatar Vitez
    Dołączył
    Jan 2004
    Miasto
    Warszawa
    Posty
    19 804

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez hekselman
    czy oficjalnie Canon kiedykolwiek przyznał się do jakichś problemów z ustawianiem ostrości w nienajtańszym w końcu aparacie 20D?
    Nie.

    czy jest to jakieś jednostkowe zjawisko?
    Wg mnie tak.
    Wg ankiet tu na forum - prawie tak.
    Wg mocno uogolnionych obserwacji (kilka tysiecy przypadkow na kilka milionow sprzedanych) - rowniez tak.

    Problemy z ostroscia wynikaja glownie z niedoswiadczenia uzytkownikow : uzywanie automatycznego doboru AF, zbyt krotkiej GO, AI-Focus-AF itp programow zielonych, ogladanie zdjec w 100% powiekszeniu piksel po pikselku i doszukiwanie sie nieostrosci ktorych w "normalnym" rozmiarze nie widac lub sa pomijalne.
    Przypadki fabrycznie skopanego AF wymagajacego regulacji w serwisie sa jeszcze rzadsze niz powyzsze przypadki wynikajace z pomylek uzytkownikow.

  3. #23
    Uzależniony
    Dołączył
    Jul 2005
    Miasto
    3miasto
    Posty
    568

    Domyślnie

    czy to przypadkiem nie jest celowa robota? Bo ja gdybym miał serwis to chciałbym żeby przyłazili do mnie ludzie z dyskusyjnym problemem który bez ŻADNEGO nakładu finansowego (części, oprzyrządowanie) usuwałbym (hmmm....?) zarabiając kasę.Kto wie - czy nie posunąłbym się dalej napędzając koniunkturę na różnych forach dla zainteresowanych?...W końcu to nie ja wymyśliłem: pieniądz nie śmierdzi....I - klient nasz pan...[(hmmm...?)jest ustosunkowaniem się do sytuacji gdy klient POWTÓRNIE wraca do serwisu po regulacji]
    Sam słynny :"linijkowy test" jest obarczony TAKIM marginesem błędu że litości...
    Panowie! Nie dajcie się zwariować! Ani oszukiwać....

  4. #24
    zło konieczne Awatar Vitez
    Dołączył
    Jan 2004
    Miasto
    Warszawa
    Posty
    19 804

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez hekselman
    Bo ja gdybym miał serwis to chciałbym żeby przyłazili do mnie ludzie z dyskusyjnym problemem który bez ŻADNEGO nakładu finansowego (części, oprzyrządowanie) usuwałbym (hmmm....?) zarabiając kasę.
    Ale Canon to ZA DARMO usuwa w ramach gwarancji.

    A to ze ktos tego problemu nie wykryje w czasie trwania gwarancji, lub ze kupil aparat z ktorym ma problemy z oddaniem do serwisu na naprawe gwarancyjna (np Polak kupujacy aparat z USA) to nie jest celowe dzialanie Canona .

  5. #25
    Zablokowany Awatar C41photocrew
    Dołączył
    May 2005
    Posty
    528

    Domyślnie

    no i ****...az szkoda gadac...juz powoli mam dosyc tej p.....20tki i znuuf se kupie 10d z gripem i jakis obiektyw...znowu mnie wysylka czeka...ehhhh

  6. #26
    Początki nałogu Awatar Semtex
    Dołączył
    Apr 2005
    Miasto
    Poznań
    Wiek
    53
    Posty
    347

    Domyślnie

    a zapodaj jakieś zdjęcie byle nie kartki testowej to ocenimy może przesadzasz
    5d + L plecak

  7. #27
    Zablokowany Awatar C41photocrew
    Dołączył
    May 2005
    Posty
    528

    Domyślnie

    Nie ma sprawy! W wolnej chwili przesle

Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •