Do Polski? Czujesz sie![]()
![]()
?
Chyba najlepiej do Canona UK, przynajmniej ja bym tam odsylal![]()
Do Polski? Czujesz sie![]()
![]()
?
Chyba najlepiej do Canona UK, przynajmniej ja bym tam odsylal![]()
Miałem taki problem w tym roku i znalazłem na forum post i informację z Canon usa że firma naprawia tą usterkę gratis. Potwierdził to Canon Polska i zażądałem naprawy gratis i tak się to odbyło. Nie płaciłem nawet za kuriera.
Wysłałem opis, ksero maila z Canon Polska i Canon USA i po problemie. Żytnia się spytała choć był zgrzyt z powodu nie umycia matrycy po tym zabiegu. W sumie dopiąłem swego, ale już nic chciało mi sie znowu do nich wysyłać body i tracic kolejnych 2 tygodni.
Ja wyslalem na czyszczenie i wrocil brudniejszy niz wczesniej. Wizjer czysciutki, a matryca syf syf syf. Na f22 biala sciana wyglada jakby na niej z 20 komarow siedzialo
![]()
Dzięki za odpowiedzi. Misiek 87, w jakim serwisie to się stało?
Witam,
Odkleiło mi się lustro w sierpniu, aparat serwis na Żytniej przyjął bez problemu z darmowym kurierem i oczywiście darmowa naprawą. Ale pojawił się pewien problem którego wcześniej nie zauważyłem (bo nie używałem przez dłuższy czas tego obiektywu) 50/1.4 ma BF którego wcześniej nie miało, bo przed wymiana lustra było to moje jedyne szkło i na pewno bym to zauważył.
Od naprawy minęło trochę czasu i teraz zastanawiam się czy mi ustawią AF w ramach tamtej naprawy... Pomijając fakt, że zmusili mnie do czyszczenia matrycy po czym się wycofali twierdząc, że brud pod filtrem...
Czy ktoś spotkał się z problemem FF/BF po wymianie lustra ???
pozdrawiam.
d.
Hej Rafalski,
jest w Irlandii serwis Canona, a co najmniej upoważniona i autoryzowana przez nich firma :
Image Supply Systems
Projectors, Professional Camera, Professional Lens, Flash, Analogue SLR Camera, Digital SLR Camera
Liberty Lane
Camden Row
Dublin 8
Tel: 01 478 2520
Fax: 01 478 3953
Email Sales: sales@imagesupplysystems.com
Email Service: service@imagesupplysystems.com
Web: www.imagesupplysystems.com
Ale jak chcesz posłać do UK, to więcej masz tu :
http://www.canon.ie/Support/Consumer...tor/index.aspx
Pozdrawiam i Wesołych Świąt dla wszystkich
J.
też kiedyś tak miałem - wysłałem na czyszczenie (m.in.) - wyciągam z paczki, strzelam, a na fotce syfki widoczne gołym okiem i to nie przy f/22.
ale wystarczyło jedno dmuchnięcie gruszką i wszystkie syfki zniknęły!
została czysta matryca z dobrze wyczyszczonymi wcześniejszymi syfkami i plamkami (widać czyścili na mokro).
moja teoria jest taka: wyczyścili dobrze, ale w transporcie kurier DHL zagrał przesyłką z aparatem ze dwa sety w kosza - w efekcie na matrycy znów osiadł kurz z wnętrza. na szczęście był na tyle "świeży", że wystarczyło jedno dmuchnięcie z gruchy i viola - jest pięknie. :wink:
pozdro.,
m.
__________________
Canon EOS 3P broken| 28/1.8 | 50/1.4 | 85/1.8 | itd.
© mxw | mm | deviant | portrety | fotoloader
Mogę się dopisać do klubu "urwanego lustra"![]()
Canon 5D + BG-E4 + Ee-S + 580 EX mkII + Gossen + Manfrotto + Elinchrom
Canon 24-70 f/2.8 L + 85 f/1.2 mkII L + Sigma 150 f/2.8 EX
Ja na początku roku doświadczyłem tego problemu. Wysłałem do serwisu na Żytnią. Sprawa wygląda następująco :
1. Do serwisu w ramach reklamacji można wysłac puchę jedynie z ujawnionym defektem.
2. Naprawa odbywa sie na prawach specjalnej gwarancji Canon-a ( nieważny wiek ani papiery sprzętu )
3. Zaproponowano mi czyszczenie matrycy za 122zł ale odmówilem :-)
4. Koszty Kuriera w obie strony pokrywa serwis ( wysyłka DHL lub DPD )
Całość zamknęła się w 7 dniach i jest OK.
Canon 6D i 5D2 + Canon 24-70L/4,0 + Canon 16-35L/4,0 + Canon 17-40L/4,0 + Canon 70-200L/4,0 + Canon 40/2,8 + szkła M42 i lampa EXII