Ale koledze chodzi o teleobiektywy, a tych ten problem nie dotyczy (przynajmniej ja się nie spotkałem, a 'przerobiłem' trochę teleobiektywów)
Ale koledze chodzi o teleobiektywy, a tych ten problem nie dotyczy (przynajmniej ja się nie spotkałem, a 'przerobiłem' trochę teleobiektywów)
"Aparat fotograficzny jest dla artysty kolejnym narzędziem. Jeżeli się nad tym zastanowić, to jest to mechanizm podobny do skrzypiec. To artysta jest w stanie tworzyć sztukę nie aparat." - Brett Weston
A co to jest "Coś dłuższego" ?
Zanim kupisz szkło i przejściówkę przestudiuj uważnie ten wątek
http://canon-board.info/showthread.php?t=5529
Cztery czarne eosy, pół-eos i pentax... a dokładniej to tutaj
O dziękuję , że zajmujecie się moim tematem. Kazdy news w temat wpasowany jest pomocny i potrzebny.
Coś dłuższego to jakiś teleobiektyw tak zeby było dobrze to od 200mm w góre jak dla mnie.
Lustmord
z adapterem bez potwierdzenia będzie działać poprawnie
z potwierdzeniem ostrości mogą być problemy
http://www.noaf.info/diary/?p=31
Albo wręcz przeciwnie :-)
http://canon-board.info/showpost.php...0&postcount=42
Cztery czarne eosy, pół-eos i pentax... a dokładniej to tutaj
MacGyver - na dole tekstu mam wymienione korpusy w których niezbędny jest dod. bolec np 33V
Enter, sorry, ale możesz rozwinąć tę informację (jaki kurcze bolec)?
A jakie zanczenie ma popychacz do przysłony lub brak takiego na obiektywie. Rozumiec mam ze aparat sam ustawia przysłone bez patrzenia na obiektyw.??
Popychacz powinien być wciśnięty, żeby móc pracować na przysłonie roboczej (chyba, że masz przełącznik M/A na obiektywie). Aparat nie domknie przysłony, ale zmierzy prawidłowo światło przez przysłonę roboczą.
"Aparat fotograficzny jest dla artysty kolejnym narzędziem. Jeżeli się nad tym zastanowić, to jest to mechanizm podobny do skrzypiec. To artysta jest w stanie tworzyć sztukę nie aparat." - Brett Weston